Günün ilk ışıklarıyla gözlerimi araladım. Bugün tatil günümüzdü ve free takılabiliriz demek oluyordu bu.
Aşağı bizimkilerin yanına indiğim zaman 3Racha çoktan bir parça üzerinde çalışmaya başlamıştı bile.
-Ama bugün tatil günümüüüüz
Chan:
-3Racha için tatil diye bir şey olabilir mi?-O zaman size başarılar ben Felixlerin yurduna gidiyorum kahvaltıyı onlarla yaparım
Hazırlanıp onların yurduna doğru yürümeye başladım. Güne Felixi görerek başlayacak olmak mükemmeldi. Kapıyı çaldığımda açan belinde kahvaltı hazırladığını belli eden önlüğüyle Minho Hyungdu.
Beni görünce şaşırdı
-Hyunjin-shiii sabah sabah kargalar bokunu yemeden rüyanda beni mi gördün?
-Hayır Hyung 3Racha tatil olduğunu unutmuş galiba ben de sizinle vakit geçirmek için geldim
-İyi yapmışsın gel boşver onları. Kahvaltı etmedin değil mi?
-Hayır Hyung direkt çıktım geldim.
-Tamam gel kahvaltı hazırlıyorum ben de.
-Mmmhh mis gibi olur senin kahvaltıların da!
-Senin kadar değil
Sırıtarak söylediği şey kızarmama neden olmuştu.. Konuyu değiştirmeye çalıştım.
-diğerleri nerde? Ben geldim ortada yoklar
-YONGBOKAAAH! İNAAAH! SEUNGMİNSHİİ! Hyunjin geldi geliiiin!
Hepsine tek tek seslenmişti ve sesi bağırırken çok tatlı çıkıyordu. Bu beni gülümsetti
Merdivenlerde gözünü ovuşturan Seungmin gözüktü önce
-Ne bağırıyosun amınakoyim ya! Sabah sabah çektiğim çileye bak!
Onun ardından Felix ve Jeongin gözüktüler. Felix beni görünce gülümsedi. Uykulu hali çok tatlıydı..
Jeongin:
-Hyunjin Hyung hoş geldin!-Hoşbulduk bebeğim. Kahvaltıda bir şey yoktu ben de seni yemeye karar verdim gel buraya!
Bunu der demez üzerine atıldım. Yanaklarını ısırmaya başladım. Her zamanki gibi sızlamaya başlamıştı çoktan.
Şimdiye kadar hiç kardeşim olmamıştı ama Jeongin gerçekten kardeşim varmış gibi hissettiriyordu..
Minho:
-Hadi uykucular kahvaltı hazır! Elinizi yüzünüzü yıkayın da gelin!Felix:
-Okey mommyMinho Hyungun hepsine çocuğu gibi davranması çok tatlıydı. Evin en büyüğü olduğunu hissettiriyordu. Keşke ben de onunla yurt arkadaşı olarak kalmaya devam edebilseydim...
Uzun bir kahvaltıdan sonra Minho hyung kendi odasına çekilirken biz diğerleri ile Seungminin odasına geçtik. Akşam oluyordu neredeyse ve Onlarla çok eğleniyordum. Ama Minho hyung naptı merak ediyordum.
Lavaboya gideceğim diyerek yanlarından ayrıldım. Daha sonra Seungmin ve minho Hyungun odasını bağlayan lavabodan Minho Hyungun odasının kapısını çaldım
-Gel!
Beni görünce gülümsedi.
-Hyunjin-shi gel
-Hyung neden tek başına oturuyorsun?
-Seviyorum. Hem de seni sevdiğin insanla yalnız bırakmak istedim. Tabi diğerleri buna engel oluyor ama bir kişi bir kişidir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmurdan Kaçarken Sana Tutulmak / Hyunho
Fanfiction-Felixi kaybedemem Hyung.. Bana yardım et +Sana yemin ederim kimseyi kaybetmeyeceksin Hyunjin. Bana güven..