Jisung çıktıktan sonra Minho ile birbirimize baktık. Minho ben bilmiyorum anlamında kafasını salladı. Nasıl da anlayamazsın? Nasıl fark edemiyorsun Minho?
-Seninle biraz konuşabilir miyiz?
-Konuşalım sevgilim
Yanıma geldi ve odasına geçtik. Soran gözlerle bana bakıyordu.
-Minho anlamıyor musun gerçekten?
-Neyi anlamam gerekiyor tam olarak?
-Jisungun senden hoşlandığını
-Şaka yapıyor olmalısın! Jisungun benden hoşlanma ihtimali yok
-Kör müsün Minho! Bizi neden tebrik etmedi o zaman?
-Bilmiyorum.. Gerçekten bilmiyorum Hyunjin. Ama hayır o benden hoşlanıyor olamaz.
-Neden ona bu kadar güveniyorsun? Bana güvenmemiştin..
-Hyunjin trip atmanın sırası mı gerçekten şimdi?
-Haklısın değil. Ama ısrarla söylediğim şeyi reddedip ona inanmayı tercih etmen..
-Tamam. Bekle ben onunla konuşacağım. Her şeyi çözeceğim tamam mı?
Yavaşça kafamı salladım. Yüzündeki sert ifade silinerek şefkatli bir bakış yerleşti dudaklarına. Yavaşça bana yaklaştı. Yüzümü ellerinin arasına aldı;
-Sana sesimi yükseltmek istemedim. Özür dilerim..
Yavaşça yaklaştım kollarımı beline doladım ve biraz eğilerek başımı göğsüne yasladım.
-Göğsüme başını yaslamaya yetecek kadar uzun olmadığım için üzgünüm..
Kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Dudaklarına bir öpücük bırakıp geri çekildim.
-Ne saçmalıyorsun sen? Şimdi bana sorsalar ki dünya ne kadar büyük? 172 cm kadar büyük derim Benim dünyam 172cm ve bununla ben çok mutluyum
-Yine de geçen gün gördüm bi mankenin yanında bi fotoğrafın vardı defileden sonra çekilmiş. Adamın yanında minicik duruyordun Hyunjin. O adam kadar olmayı isterdim
(Minhonun kastettiği foto arkadaşlar)
-Minho o adam 190! Tabi ki yanında minicik duracağım. Hem ben senin ufak tefek olmanı çok seviyorum.
-Seviyor musun gerçekten?
-Sevmez olur muyum? Gel bakalım buraya!
Bunu der demez onun başını kollarımın arasına alarak sarmaladım.
-Bak ben seni sarabiliyorum kollarımla. O adam kadar olsan saramazdım ki..
Kollarımın arasındaki başını kaldırarak yüzüme baktı. Kollarını belime dolayıp beni kendine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmurdan Kaçarken Sana Tutulmak / Hyunho
Fanfiction-Felixi kaybedemem Hyung.. Bana yardım et +Sana yemin ederim kimseyi kaybetmeyeceksin Hyunjin. Bana güven..