Sevgilim

238 22 53
                                    

Minhonun elini elimde tutuyordum.. Bu his neydi? Heyecandan patlamak üzere olan kalbim ne hissediyordu? Aşk mıydı bu? Eğer bu aşksa.. Felixe hissettiklerim neydi?

Aşk ve arkadaşlığı mı karıştırmıştım acaba? Çünkü eğer bu aşksa.. Ben daha önce hiç aşık olmamıştım. Bu his bambaşka bir şeydi..

Eli elimde salona girdiğimiz zaman Changbin, Chan Hyung ve akşam yemeği için bize gelmiş Jeongin şok olmuş gözlerle bize bakmaya başladılar.

Changbin:
-Olum puştluk yapıp ben söyleyecektim ilk ya!

Jeongin:
-Neyi söyleyecektin Changbin Hyung?

Minho:
-Belli değil mi neyi söyleyeceği In-aaaah

Jeongin:
-Sevgili oldunuz değil mi

Changbin:
-Hobaaaa tak diye aydınlanma çağı

Jeongin:
-Dalga geçme Changbin Hyung ya! Şaşırdım sadece

Chan:
-E nasıl oldu peki? Minho itiraf ettin demek ha?

Minho:
-Hyung sen biliyor muydun?

-Yemin ederim ki biliyordu! Ben senin hakkında onunla konuşmaya gittim ve direk her şeyi anladı.

Minho:
-Sen onunla ne konuştun ki benim hakkımda?

Chan:
-Hyunjin 2 yol arasında kalmıştı. Nereye gideceğini bilemiyordu. Ben de ona ışıklı yolu gösterdim.

-Güneşli yol, çiçekli yol..

Minho bu sözümden sonra şefkatle gözlerime baktı. Elimi tutan elinin tutuşu sıklaştı.

Changbin:
-Tamam daha sonra romantik an yaşarsınız. Açım ben!

Bu uyarıyı alır almaz yemeğe oturduk. Yemekte Minho ile yanyana oturuyorduk ve sık sık bana bakıp gülümsüyordu.

Bu mutluluğu benim içimi de mutlulukla dolduruyordu. Nasıl seni değil de Felixi sevdiğimi düşünebildim? Çok değer vermek ve aşkı karıştırdım.

Felix için hala canımı bile veririm. Ama sen.. Sen canımsın zaten..

Yemekten sonra yurda gitmek istedi. Yanımda Jeongin var birlikte gideriz demesine rağmen kabul etmedim ve onunla ben de gitmek istedim yurduna kadar.

Üçümüz ağır adımlarla yürümeye başladık. Minhonun eli yavaşça elimi buldu. Kalbim heyecanla titreyerek gözlerine baktım.

Elimi alıp cebine koydu. Hep hayalini kurduğum o şeyi şimdi Minho hyungla yapıyordum.. Sevdiğimin elini tutarak elimi onun cebinde tutmak...

Jeongin:
-Nasıl bir anda aşık oldunuz?

Sessizliği bozan sorusu ikimizde de şaşkınlık etkisi yaratırken ilk cevap veren Minho oldu

-Ben zaten onu hep seviyordum. Bir söz var ya hani. 'Bazı kalpler ezelden beri aşinadır birbirine' Ben Hyunjini görünce anladım bunun ne anlama geldiğini. Ben doğduğum andan beri sanki aradığım şey Hyunjindi..

Söylediği her bir sözde ona bu kadar geç kaldığım için kendime kızıyordum..

-Minho.. Ne diyeceğimi gerçekten bilemiyorum. Sana sahip olabilmek... Bunu bana layık gördüğün için teşekkür ederim..

Jeongin:
-Fazla duygusala bağlamadan senin cevabını da duyalım Hyunjin Hyung

-Ben bir anda aşık olmuş gibi oldum. Hala tam tanımlayamıyorum.  Ama Minho benim için bir şeyler yapmaya başlamıştı. Ve ben öncesinde sıradan gelen yaptıklarına o andan sonra heyecanlanır oldum. Zaten lunaparkta beni öptüğü an filmin koptuğu andı. O anı bir türlü aklımdan çıkaramadım

Yağmurdan Kaçarken Sana Tutulmak / HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin