Eros Minho

209 21 195
                                    

Minhonun bizi sürükleye sürükleye sinemaya götürmeye başlamasıyla üçümüz de el mahkum sinemaya geldik.

Filmlere bir göz attığımda 'Kefaret' isimli filmin yeniden oynatıma girdiğini gördüm. Genelde önceden yayınlanmış ve sonradan tekrar oynatılan filmler çok güzel olur. Uzun yalvarmalarım sonucu hepimizi bu filme girmeye ikna ettim.

(YN: Yazarınız bu filmde salya sümük ağladı arkadaşlar mükemmel bir film siz de izleyin)

Filmde benim yanımda Minho ve Felix, onun yanında da Jeongin oturuyordu.

Film başta romantik başladı. Minhoya kaçamak bakışlar atıyordum. Elini elimde hissetmemle gözlerimi ona çevirdim. Huzurla gülümsedi..

Filmin ilk yarısı tamamen dramdı. Gözlerimden yaşlar süzülüyor hatta itiraf etmek gerekirse boşanıyordu.. Ağladığımı gören Minho elimi yukarı kaldırıp avcumun içine bir öpücük kondurdu.

-Seni seviyorum. Lütfen ağlama..

Fısıldayarak söylediği şey ağlamamı daha da şiddetlendirmişti. Diğerlerine işaret yaparak beni oturduğum yerden kaldırdı. Lavaboya doğru götürmeye başladı.

Lavaboya geldiğimizde yüzümü ellerinin arasına aldı.

-Hyunjin güzelim niye bu kadar ağlıyorsun?

-Minho.. Minho çünkü ya sana bir şey olursa.. İyi ki.. İyi ki yanımdasın.. Seni kaybetmeye dayanamam

Kesik kesik ağlayarak kurduğum cümle onun gözlerinin dolmasına neden oldu. Parıldayan gözleriyle bana baktı..

-Seni hiçbir zaman bırakmayacağım Hyunjin..

Kollarımı sıkı sıkı boynuna doladım.

-Beni hiçbir zaman bırakma Minho..

Lavabodan çıkıp filme geri döndük. Filmin sonunda ağlamayı bırakıp sadece küfrediyordum.

(filmi izlerseniz hyunjinin neden küfrettiğini anlayacaksınız)

Filmden çıkınca gerinerek bizimkilere baktım

-Ne filmdi ama demi ben çok beğendim

Jeongin :
-Hyung filmin ilk yarısını ağlayarak diğer yarısını söverek geçirdin. Nasıl beğendin anlamıyorum

-İşte beni duygudan duyguya sokabilmiş. Hem siz beğenmediniz mi?

Felix:
-Ben çok beğendim. Zaten James McAvoy için kurşun atar kurşun yerim

 Zaten James McAvoy için kurşun atar kurşun yerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(James McAvoy arkadaşlar...)

-Ay çok yakışıklı değil mi ya? Mavi gözleri hele..

Minho:
-Ne demek çok yakışıklı?

-Yani senin kadar değil sevgilim

-Seviyor musun mavi göz?

-Senin gözün kadar hiçbir gözü sevmiyorum

Yağmurdan Kaçarken Sana Tutulmak / HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin