T:- Buna Iulian, sunt eu. Ne vedem in jumatate de ora la pasarela, pe banca de sub salcie? Am ceva important sa-ti spun. Sa stii de acum ca imi pare ru pentru ce urmeaza sa fac.. Teiubesc mult.
*mesaj trimis*
In jumatate de ora am ajuns la banca. Ma astepta deja. Imi simteam sufletul greu. M-am apropiat luandu-l in brate. Cu ochii in lacrimi i-am spus
T:- uite, stii cum stau lucrurile cu ai mei si cat de greu imi e dupa toate fazle alea, mama m-a obligat sa ma despart de tine, sa renunt la totul pentru vorbele care le spune lumea despre noi. Eu nu vreau sa renunt. Hai sa ne ascundem o vreme, sa fim impreuna in secret. Te rog, nu renunta.
Simteam cum mi se umple ochii de lacrimi. Uitandu-se la mine, zambit fals si mi-as pus
I:- Imi pare rau, eu renunt la tine. Nu vreau sa mai ai probeme. Nu ma mai cauta o vreme. E mai bine pentru tine
M-am simtit ca si cum mi-ar fi infipt un cutit in inima.Am simtit cum lacrimile imi inunda fata. M-am ridicat si am plecat plangand fara a ma uita in urma.
~Iulian pov~
Am strigat 'te iubeeescc' dupa ea in speranta ca se va intoarce. Am vazut-o luand coltul . am lovit cu pumnul in banca. Sunt un prost ca am lasat-o sa plece. Nu se va mai intoarce. Ma doar extrem de mult sa o vad plangand. As vrea sa o tin in brate si sa-I sterg lacrimile... o iubesc. E copila dar m-a facut sa o iubesc.
(Play this : https://youtu.be/7_weSk0BonM )
CITEȘTI
Între pustiu şi furtună☁☇
RomanceHey guys! Aceasta e povestea mea. O poveste de dragoste dintre un golan si o copila. Sper sa va placa! Astept parerile voastre. (Needitata!)