~Aseara am facut un inger sa planga~

257 9 0
                                    

~Iulian Pov~
Trenul a ajuns in gara. Ea nu era nicaieri. Am stat cateva momente pe peron iar apoi mi-am amintit de ce lipsea din peisaj. Era foarte bolnava. Saracuta. Ea statea in pat si se gandea la mine si eu ca prostul am inselat-o. Nu o sa ii spun, nu ii va face bine si chiar nu vreau sa o ranesc.
~dupa cateva zile~
Tania scumpa mea s-a facut bine. Insfarsit putem iesi. Abea astept sa o vad. Mi-am luat blugii cu taieturi, teicoul negru si geaca de blugi. Era seara. Pronisem spre ea. Abea asteptam sa o vad si sa o strang la piept. Imi era dor de ea. .. o vedeam. Se apropia incet. Era atat de superba .ochii verzi ca smaraldele ii luceau din departare. Era fericita. A fugit si m-a imbratisat. Am sarutat-o pe frunte. Nu o puteam saruta . Nu o puteam privi in ochi si sa.o mint. (Da un play : https://youtu.be/pZyyjZeWOr0 )
I:- Tania..uite..am ceva sa-ti spun.
Atentia i-a fost captata de cuvintele mele. A facut ochii mari si si-a indreptat privirea spre mine. Astepta sa vada ce am de spus.
I:- Uite, te iubesc mult. Imi pare rau. Eram beat.. eu..eu..
T:- Te-ai pupat cu alta?
I:- M-am culcat cu blonda.
In acel moment am vazut cum i se prelinge o lacrima pe obraz. Inca una. Curgeau fara oprire . Nu zicea nimic. Pur si simplu statea acolo si ma privea tremurand. O simteam. Simteam cum o doare. Am ranit-o. S-a ridicat si a plecat, nespunand nimic. Era inca putin bolnava. Am urmarit-o pana acasa ca sa nu pateasca nimic. O iubeam. Imi pare sincer rau pentru tot.
~ T ~
Ma simt tradata. Nu imi vine sa cred ca a facut una ca asta. Macar de data asta mi-a spus in fata si nu am aflat de la altcineva. Il iubesc.
~a doua zi~
T:- Am decis sa te iert. E normal sa cauti in alta parte ceea ce nu gasesti la mine. Imi pare rau ca nu pot sa-ti ofer sex dar stii bine cum gandesc si care sunt principiile mele. Nu e vina ta. Te iubesc.
*mesaj trimis*

Între pustiu şi furtună☁☇Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum