Dupa mesajul lui Nicu de noapte buna, m-am intins in pat si ma gandeam la cele intamplate mai devreme. Nu am realizat ca s-a facut ora 4. Am adormit intr-un final. A doua zi m-am trezit pe la 9 si cum era deja tarziu sa mai merg la plaja si batea si vantul, am decis sa fac un dus si sa merg la terasa sa continui de citit cartea pe care o cumparasem din Constanta cand am ajuns. Mi-am facut repede un dus , m-am imbracat, mi-am luat cana si am coborat. In receptie era Nicu. Ne zambeam . Am mers langa el urandu-i buna dimineata.
T: - Buna dimineata dragule
N : - Buna draga mea, cum ai dormit?
T : - nu prea am dormit *am chicotit*
N : - Pai de ce ?
T : - Ehh , nu mai conteaza. Imi faci te rog o cafea?
N :- Sigur , asa cum iti place ?
Am dat aprobator din cap si i-am intins cana.
T : - te superi daca astept la terasa? Trebe sa dau un telefon. Mersi
Nu am asteptat sa raspunda si am plecat.
N *razand* : - Mai lasa mai telefonul ala
T : - Shh , vorbesc cu sora mea
N : - nu ai sora..
T : - e Iulia, prietena mea cea mai buna, ma intreaba ce am facut aseara de nu am raspuns la mesaje :>
N : - E secret 😂
E asa de treaba . Imi era chiar dor de el. Niciodata nu am putut fi impreuna. Fiecare incercare a esuat dupa cateva zile. Am ramas totusi prieteni . In scurt timp au venit si parintii mei de la plaja si am mers sa mancam. Dupa aceea ei aveau sa mearga la cumparaturi si eu imi petreceam dupa amiaza cu Andreea la piscina si eventual cu Nicu si Marian. Stateam cu Andreea pe banca si mi-a facut cunostiinta cu o turcoaica de prin zona, Sandra. Sandra era foarte de treaba , ne-am imprietenit repede. La piscina a venit si unul dintre baietii de la restaurant, Elis. Ne-am imprietenit repede. Ne jucam carti si povesteam. A venit timpul ca Sandra sa plece si Elis sa se intoarca la munca. Ne-am luat la revdere de la ei si am urcat. Andreea statea cu 2 camere mai incolo de mine. Ne-am schimbat si am mers jos sa ne jucam carti cu Cristi, piscinierul. Era deja seara cand au venit ai mei . Am urat sa imi iau dulciurile pentru a le putea imparti cu prietenii. Nicu era afara la tigara, isi terminase munca pe ziua aceea. Nici urma de Andreea. M-am dus la Nicu si l-am intrebat unde este.
T: - Unde e Andreea?
N : - Nu stiu, a zis ca vine la tine
T: - Nu a venit. Ok eu plec.
Nu prea voiam sa stau cu el singura. Nu voiam sa stric totul. Sigur era un joc de-al Andreei ca sa vorbim si sa avem timp pentru noi... Am dat sa plec si il aud
N: - Stai cu mine la tigara.
T: - Nu fumez
N: - Te uiti la mine 😂
T : - Bine fie
N :- Vreau sa stiu ceva despre tine
T: - Spune
N:- Tu cati iubiti ai avut?
T * am zambit, aproape am ras. Stie totul despre mine si Iulian , de ce ma intreaba asta? Ok Nicu, sa vedem ce "joc" joci acum.* - doar unul.
N:- Pe iulian ?
T: - Da..
N :- Hai mai, nu te intrista acum. Ti-e dor de el ? *ma mangaie pe fata*
T: - Probabil.
Ne-am asezat amandoi. Priveam in gol. El tragea din tigara. Era o liniste apasatoare intre noi. Cum aveam parul desprins, a inceput sa se joace cu el.
N : - mai am o intrebare
T : - Spune
N :- Pai legat de tipul ala Norbi cu care tot vorbesti prin mesaje si ai poze cu el pe facebook...
T: - Da stiu, e prietenul meu cel mai bun.
N : - Doar atat ? Nu a fost niciodata nimic intre voi sau nu este ?
T: -Nu . Ti-am mai zis despre el... Esti gelos ? *radeam putin*
A incetat sa se joace in parul meu si si-a pus mana pe umarul meu, tragandu-ma putin spre el.
N :- Da...
T: - Nu ai de ce.
I-am raspuns scurt mangaindu-l pe fata si zambeam . Dupa aceea m-a mai intrebat despre Iulian si i-am povestit tot ce a vrut sa stie. El mi-a vorbit despre o Bianca cu care era prieten si se certase. Imi era frig. M-am ridicat si am facut cativa pasi ca sa ma incalzesc. Era 00.35.
T: - Nicu, eu sunt putin obosita, nu am prea dormit noaptea trecuta. Te superi daca merg sus ?
N :- Nu draga mea
S-a ridicat si m-a imbratisat. Era asa placut. m-a departat putin de el. Se uita in ochii mei
N : - De ce ma strangi asa?
Nu stiam ce sa ii raspund asa ca m-am "adapostit" la pieptul lui pentru o alta imbratisare. Nu stiam ce sa ii spun. De ce il tineam asa?De ce imi placea sa ma imbratiseze? De ce ma atasam de el? Stiam ca o sa plec si imi va fi dor... de ce ? Toate gandurile mi-au fost spulberate de soaptele lui
N: - Nu te-as mai lasa. Tin mult la tine
Si il simt cum ma strange mai tare. Ii auzeam inima batand cu putere. Sigur insemnam ceva pentru el ... cat de putin ar fi , dar tot tinea la mine. Recunosc , si eu tineam la el..
N : - Haide, mergi la somn.
T: - Inca putin
N :- E tarziu si iti e frig micuta
T: - Of bine *fata de catelus*
N : - Si nu mai fi trista. Vorbim maine despre asta.
Si m-a mangait pe fata iar apoi mi-a depus o sarutare pe frunte
N:- Noapte buna iubire
T: - Noapte buna
..
..
..
T: - Noapte buna Marian
M:- Noapte buna, ai grija ce faci😂
Si asa s-a mai dus o zi . Cu toate ca uneori ma mai gandeam la Iulian , Nicu era aici gata sa ma linisteasca si sa imi fie alaturi. Dar oare Iulian era bine fara mine ? Era fericit ? Se mai gandea la mine?
CITEȘTI
Între pustiu şi furtună☁☇
RomanceHey guys! Aceasta e povestea mea. O poveste de dragoste dintre un golan si o copila. Sper sa va placa! Astept parerile voastre. (Needitata!)