In fiecare relatie exista o persoana care greseste iar cealalta , oricat ar zice ca nu e deranjata de micul incident, isi doreste sa i-o intoarca partenerului. La fel am patit si noi.
Era intr-o seara de sptembrie, nu cu mult dup ace facusem un an. Ne certasem din cauza unei foste de a lui care isi tot baga nasul unde nu ii fierbea oala. Ne-am despartit. Intr-un club din apropierea casei mele se dadea un party la care abia o convinsesem pe mama sa ma lase si urma sa merg cu Iulian. Cum ne-am certat am plecat plangand spre casa, m-am schimbat si am mers in club. Era prima data cand merg singura intr-un club. Am mai mers o data cu Iulian pana atunci. Mi-am luat o rohita pana deasupra genunhilor cu negru si albastru, o curelusa albastra si o pereche de tocuri. Parul l-am lasat in bucle pe spate. Mi-am dat cu putin fond de ten, rimel si un ruj roz. Plicul negru nu lipsea din peisaj nici unghiile lacuite. Am intrat cu C. in club. (prietenul cel mai bun a lui Iulian si vecinul meu) Am dansat putin apoi am inceput sa bem. Am baut 3 pahare de Stalinskaya iar C. sorbea din sticla de Jack Daniell's pe care si-o cumparase de la bar. A fost prima data cand am baut alcool, nu ma judecati. Bautura curgea in pahare, muzica bubuia in boxe, toata lumea dansa, eu cu C. stateam la masa povestindu-ne unul altuia suferintele din dragoste. Imi era dor de Iulian. Il sunam, ii dadeam mesaje – nimic. Niciun semn. Am iesit afara si am inceput sa plang, C fugind dupa mine, imbratisandu-ma. Mi-a sters lacrimile si puteam observa durerea din ochii lui cand m-a vazut planagnd. Amandoi fiind sub influenta alcoolului, cumva s-a intamplat si...
...
...
...
Ne-am sarutat.
Okok stiu ca era cel mai bun prieten a lui Iulian dar s-a intamplat. Se despartise de mine, puteam sa ma sarut cu cine vroiam eu. Sau nu?
Intr-un final m-a dus acasaspunandu-mi ca va ramane totul intre noi. Cand am ajuns in fata portii, m-am asezat pe scari, sunandu-l pe Iulian.
T (plangand) :- Casuta ma-tii Iuliane. Imi pare rau pentru ce am facut si pentru ce urmeza sa-ti spun incer. Te iubesc mult. Suntem despartiti. M-am sarutat cu cel mai bun prieten al tau. Sunt ametita. Nu eram constienta ce fac. Te rog sa ma ierti.. nu stiu de ce iti dau tie explicatii .. nu mai suntem impreunaa. Suna-ma cand asculti mesajult. Te iubesc mult, ai grija de tine, noapte buna.
Dupa cateva zile m-a iertat din fericire si ne-am impacat. Chiar mi-a parut rau pentru faza aceea.. Iulian, daca citesti asta, sa stii ca imi pare rau . mersii mult ca m-ai iertat. Si te-am iertat pt toate fazele, stii tu care. Baga-mi-as din Blaj :)))
CITEȘTI
Între pustiu şi furtună☁☇
RomansaHey guys! Aceasta e povestea mea. O poveste de dragoste dintre un golan si o copila. Sper sa va placa! Astept parerile voastre. (Needitata!)