İyi okumalar oy ve yorumlarınızı bekliyorum 🩷4 yıl önce
Oturduğum yerde abime iyice sıkıldığımı belli etmek için kıpırdandım.
"Abim gideceğiz birazdan az daha sabret." diye yumuşak bir tonda konuştu.
"2 saattir aynı şeyleri söylüyorsun."
"Sait işini halletsin gideceğiz."
"Sait abinin ayağı yok mu?" diye mırıldandım. Dışarı çıkıcağız diye anlaşıp Sait abinin iş yerine gelmiştik ve tek yaptığım şey oturmaktı ve Allahın belası internetim dün bitmişti kafayı yiyecektim.
"Off."
"Oflama 5 dakikaya geliyor." diye konuştu. Önündeki açık dosyaları hırsla kapatıp aldığı yere geri koydu. Ardından yapıştığım koltuğa doğru ilerlemeye başladı.
"Gel buraya civciv." alayla çıkan sesine karşılık sadece omuzlarımı silkip bakışlarımı tavana çıkardım.
"Senin bu nazı varya kimse çekmez haberin olsun." oturduğum koltuğun yanına doğru oturdu.
"Çekmezlerse çekmesinler ne yapayım." diye şaka bir alınganlıkla konuştum.
"Evde kaldın des..." abim cümlesini yarında bırakan şey odanın kapısının açılması olmuştu.İçeriye deve gibi boyuyla Sait abi girmişti."Hoşgeldin kardeşim." diye konuştu abim ardından oturduğu yerden kalkıp sait abi ile selamlaştı.
"Ay sanki 10 yıldır görüşmüyorsunuz."
"Sus kafanı ısırırım." diye konuştu Sait abi.
"Abi sen bu aralar kafama niye taktın ya." diye bıkmışlıkla konuştum. 2 kelime söylesem kafanı ısırırım diyip duruyordu bu aralar favori cümlesi buydu.
"Yavrum..." bir şey anlatmaya çalışan Sait abinin kafasına sert bir şekilde vuran abim ile cümlesi yarıda kalmıştı.
"Yavrum diyip durma amına koyacağım en sonunda." sahte bir sinir barındıran sesle konuştu.
"Yavrum alınma sanada söylerim." alayla konuşan sait abiyle göz göze gelince ağzımdan çıkan kıkırtıya engel olamamıştım. Güldüğümü görünce bana göz kırkıp bakışlarını abime doğru çevirdi
"Halletin mi?" ciddi bir sesle konuştu."Halletim çıkalım artık yoksa bu civciv birazdan beni kesecek." çıkalım kelimesini duyduğum an oturduğum yerden hızlıca kalktım bu odada biraz daha durmak istemiyordum .
"Ben sizi dışarda bekliyorum." diyip hızlıca bulunduğumuz odayı terk ettim. Benim çıkmamın ardından abimle sait abide odadan çıkmıştı. Yanıma doğru yaklaşan sait abi bir kolunu omzuma doğru sarıp beni asansöre doğru ilerletmeye başladı.
"Bu etek kısa değil mi yavrum?" sorduğu soruya istemsizce göz devirmiştim.
"Sait abi sen şaka mısın ya?"
"Normal bir soru sordum."
"Sorma abi sorma." diye mırıldanıp kolunun altından çıktım arından arkamızda duran abimin yanına doğru ilerledim.
"Bu sait abi yobaz ya senin yerine o abin olsaydı varya kafayı yerdim." benim bu sitemime abim sadece gülmüştü fakat sait abi alınmıştı galiba.
"Neyim varmış benim?" merakla konuştu.Sorusuna çok cevabım vardı ama abim biraz daha konuşursak yine olayın sonu kavgayla biteceği için ikimizide susturup arabaya bindirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolata?/Texting
ChickLitSait abi: Yanında ki o eli bir daha sana değdirirse Sait abi: O eli kırarım haberin olsun