⋆。‧˚. ☀︎ . ˚‧。⋆
Kütüphaneyi beşinci defa baştan sona kadar aramıştı. Neredeydi bu kitap sahi? Yavaş yavaş öfkeyle adımlarını hızlandırırken aklı başında bir kaç kişi onun yolundan çekiliyor.
Bu şirin, öfkeli sarışının adı Doppo Kunikida. Maalesef basit insanlar ve düşük standartlı olanlar için değil. Elit, sanatçı ruhlu ve özel insanların anlayabileceği ve ancak onlardan birinin çözebileceği şifreli bir define. Ve kitapkolik, tam zamanlı idealist. Bir mükemmeliyetçi.
Şu anda tek derdi, bir kaç dakika önce ödünç alacağı ama şimdi ortada olmayan kitabı bulmak. Hemen hemen yarım saat kadar önce, kütüphane kartını yeniletmek için yakınlardaki bir marketteydi ama şimdi, geri döndüğünde, onu koyduğu yerde bulamıyordu. Gözlüğünü düzeltti ve ofladı.
"Kırk iki dakika içerisinde nereye kaybolmuş olabilir!?"
Ve sarışın adam yakınlarda oturan yaşıtı kumralın dikkatini ilk defa çekmişti. Başını, "İnsanlığımı Yitirirken" den kaldırdı ve Kunikida'yı inceledi Dazai. Kafayı yemek üzere, aşırı sinirli duruyordu ve başta da değimiz gibi şirin. Samimi bir şekilde gülümsedi ve yanından geçen görevlinin ceketini tutup çekti.
"Günaydın, Atsushi-kun. Rica etsem, şu beyefendi ile ilgilenir misin?"
"Aman Dazai-san... Lütfen yine birileriyle sorun yaşamayın. Gözünüze onu kestirdiyseniz, vaz geçin. Öldürür sizi."
"Sık geliyor mu?"
"Sadece okuyacak kitabı bittiğinde yada okuduklarını geri iade edecekken."
"Yok hayır, uğraşmayacaktım adamcağızla. Kafayı yiyecek gibi, ciddiyim git bi bak."
Atsushi, şüpheli bakışlarını Dazai'nin üzerinden çekmeden bir şeyler mırıldandı ve sonra Kunikida'nın yanına gitti.
"Suç ve Ceza, koskoca kütüphanede başka yok mu, Suç ve Ceza, Atsushi!"
"Kunikida-san, bakacağım, lütfen bağırmayın..."
"Atsushi, bul onu bana!"
"T-tamam- e-evet- bulacağım!"
Dazai gülümsedi. Doğmuştu güneşi şimdi. Ne kadar da güzel bir adamdı bu adam. Bir cesedin, güneş doğduğunda ısındığı gibi; ölü yüreği de ısınmıştı Kunikida'nın ışığı altında. Doğmuştu şimdi güneşi. Ne kadar da güzel bir adamdı bu adam
⋆。‧˚. ☀︎ . ˚‧。⋆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dead letters to sun | kunizai
Fanfic- Doppo Kunikida, from bsd. - Osamu Dazai, from bsd. ölü mektuplar, Güneş'e. ölü bir sevgiliden, kendi canıma, sana. [fanfic] [soft - devam ediyor] -@rainet x bungō stray dogs 290424