Merhaba arkadaşlarrr. ilk defa hikaye yaziyoruz.Yanlışlar veya saçma şeyler olabilir ve lafi çok uzatmadan başlıyoruz
06.00
O lanet olası alarm sesiyle uyandım. Hemen kalkıp duşa girdim. Hazırlanıp kızları almak için evden çıktım. Ece ve Elif'i evlerinden alıp yola koyulduk.Ece her zamanki gibi ön koltukta yerini aldı. Elif ise arka koltuk prensesi modundaydı. Ece birden öne atılıp radyonun sesini fulledi, kulaklarımıza dolan müzik sesiyle şarkıya yüksek sesle eşlik etmeye başladık. Ece bir anda şarkının aşk benle burda kısmını söyleyerek beni gösterdi.
Elif de "Aşkınızı sikiyim" diyerek ikimize şaplak attı.
Ece "sen çok konuşma yelloz arkadan yiyecek bir şeyler tükür" dedi.
Bir şeyler yemeye başladık. Şoför koltuğunda oturduğum için Ece ağzıma bir şeyler verdi.
Elif de hemen "inşallah hep birbirinizin ağzına verirsiniz" dedi. Hep beraber Amin diyip kahkaha attık. 2-3 saat süren yolculuğun ardından Antalya'ya vardık.Elif çok sıkıştığı için benzinliğe girdik. Ece bir anda kolumu dürtmeye başladı. Ece'ye ne var lan bakışı attım. Ece gözleriyle arabaya benzin alan çocukları gösterdi.
Bir anda gözlerim fal taşı gibi açılıp "Yuh anasını" dedim.
Ece "olum çok yakışıklılar" dedi.
Ece "benim bir planım var, Lara sen çocuğa omuz atıcaksın" dedi.
"Ne?" dedim şaşkınlıkla.
Ece beni ittirdi ve oraya gitmem için yönlendirdi. Oraya doğru giderken esmer, uzun boylu, beyaz tenli olan çocuğu gözüme kestirdim.Ve evet ona çarpıcaktım. Ayağım burkulmuş numarasıyla ona çarptım.
Çarpmamla sersemledi ve refleks olarak belimden kavradı. Gözleri ateş saçıyordu resmen hem tatlı hem de çekiciydi.
Biraz göz teması kuruduktan sonra "pardon" dedim konuşmayı başlatmak için.
"Sorun değil, ama pek tesadüf değil sanki" dedi fısıltıyla ve göz kırptı.
Yanaklarım kızarmaya başladı. Karşımdaki çocuk o kadar yakışıklıydı ki benim tüm kriterlerime uyuyordu. Yanaklarım kıpkırmızı olduğu için çocuk çapkınca sırıtmaya başladı.
Allah'ım çok güzel gülüyorr. Düştüm, öldüm, eridim, bittim.
İç sesimi susturmaya çalışıyordum. Bir iki adım geriye doğru gittim. Tam o sırada Ece ve Elif yanıma geliyordu.
Ece ve Elif diğerlerini keserken ben "tekrardan kusura bakma iyi günler"
diyip kızları kolundan çekiştirip arabaya doğru yürümeye başladım.
Arkamdan o çocuğun bana baktığını hissedebiliyordum. Arabaya geldiğimde göz ucuyla o çocuğa baktım. Tam da tahmin ettiğim gibi bana bakıyordu. Yine göz kırptı bana. Hemen arabaya bindim.Ece bindiği gibi "ya niye tanışmadık çocuklarla" diye itiraz etti.
Elif "Esmer olan çocuğa çok gıcık oldum kendini havalı sanıyor" dedi.
Ece "zaten bir daha göremicez gıcık olsan nolur" dedi.
Ben de "fırtına gibi geçtiler hayatımızdan" diye yorumda bulundum.
Elif "neyse artık otelde bir sürü yakışıklı keseriz boşverin bunları" dedi.
Ben de "eveett tatil yeni başlıyor çok havalılardı zaten geçti bitti" dedim.
Ece de en sonunda trip atmayı kesip bize onay verdi. Şarkının sesini fulledim. Yolumuz az kalmıştı. Yarım saat sonra sonunda otele varmıştık. Hemen valizlerimizi alıp lobiye geldik. Burdan anahtarlarımızı alıp odamıza çıktık. Üçümüz beraber kalıcaktık, odamız denize bakıyordu. Kendimi hemen yatağa attım.
Ece "ben çok açım bir şeyler yesek olmaz mı?" diye sordu.
Elif "bende açım" dedi.
Bende "saat kaç?" diye sordum.
Elif hemen "10" dedi.
"O zaman açık büfeye inelim" dedim.
Üstümüzü değiştirip odadan çıktık. Açık büfeye gelip hemen bir şeyler aldık. Hem bir yandan yemek yiyorduk hem de denize gitmeyi düşünüyorduk. En sonunda odamıza çıkıp denize gitmek için hazırlanmaya başladık. Yeni aldığım bikiniyi giyerken içime bir heyecan doldu. Kızlar da hazırlanıp hızlıca yola koyulduk. Güneş tepemizde bizi pişiriyordu. Şezlonglara oturduk.
Ece "ben hemen denize giricem" diyip koşarak denize girdi.
Elif ve ben güneş kremi sürüp şezlonglara uzandık. Denizde en sevdiğim şey güneşlenmekti.
Tam biraz kestireceğim sırada Elif "Lara onlar burada" dedi.
Ben de "kim burada?" diye sordum.
Göz ucuyla yan tarafıma bakınca kendi sorumu cevaplamış oldum. Benzinlikteki çocuklar yan şezlonglarda oturuyordu.
Valla şaka gibiii
sus iç sesBeni tutan çocukla göz göze gelmiştim. Sinsice sırıttı. Tesadüf değil sanki cümlesi kalbimi hızlandırma başladı.
Evet arkadaşlar ilk bölümü çok şükür yazdık. umarım beğenirsiniz. bazı noktalama ve yazım yanlışları olabilir daha acemiyizz beklemede kalınnnn beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayınnnnn..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmtihan
Teen FictionTesadüf eseri karşılaşmamızdan sonra hayatımızın birer parçaları hâline gelmişlerdi. Var olan acılar bizim aşkımıza engel olmaya çalışacak, her defasında bizi ayırmaya çalışacak. Başarıcak mı yoksa biz mi acılarımıza yenik düşücez merak konusu. Aşkı...