Ateş'in anlatımıyla
Utanınca çok güzel oluyordu, ona temas ettiğim her an vücudum yanıyordu.
Ece de benden farksız değil gibi görünüyordu. Duş başlığındaki su bizi ıslatıyordu.
Ece'nin ıslanmış saçlarından akan sular köprücük kemiğinden, göğsüne doğru akıyordu bakışlarım yavaş yavaş oraya kaydı.
Erkekliğimiz sertleştiğini hissediyordum kendimi tutmalıydım.
Şu an olmaz dedim kendi içimde, burada durmaya devam edersem kendimi tutamayıp, Ece'nin istemediği şeyler yapabilirdim."Ece sonra konuşalım güzelim" diyip göz kırptım.
Hemen oradan uzaklaşmaya başladım. Deniz şortumdan erkekliğim belli oluyordu.
Hemen ilk bulduğum lavaboya girdim. Böyle duramazdım o yüzden erkekliğimi elime alıp hızlıca ileri geri yapmaya başladım.
Kendimden geçiyordum. Ece'yi düşünürken kendimi durduramıyordum. Elime geçen tuvalet rulosunu erkekliğime sokup ileri geri hareket ettirmeye başladım. Artık hırlıyordum en sonunda boşalmıştım. Etraf biraz dağılmıştı ama umursamadım. Ellerimi yıkayıp lavabodan çıktım.
Berat'ın anlatımıyla
Ateşin ısrarı yüzünden denize gelmiştik. Ateş yanımızdan ayrılıp, duş yerlerine gitmişti. Arda ve ben şezlonglara doğru ilerledik. şezlonglara yerleştikten sonra Elif'i gördüm, plajın orada büfede. Etrafa baktığımda Lara'nın da burda oldugunu gördüm ve onu Arda'ya gösterdikten sonra büfenin yolunu tuttum.
"Selam ne yapıyorsun burada?"diye sordum.
"Hiç öyle takılıyorum" diye cevap verdi.
Hayret terslememişti, ama olsun olsun böyle daha güzel
Bana yaklaşarak,
"Hayırdır bir daldın paşam "dedi.
"Paşan kurban" dedim.
Ve ikimiz de güldük, Elif biraz daha yakınlaştı artık dip dibeydik arkada çalan şarkı yüzünden içimiz kıpır kıpırdı.
"GASOLİNA"
Elif gözlerini kapatıp bana yaklaştı yaklaştıkça gelen o bebek gibi kokusu kalp ritmimi hızlandırıyordu.
Dudaklarına doğru eğildim artık dudaklarım onun dudaklarındaydı, şarkının ritmine uygun bir şekilde dudaklarımız dans ediyordu resmen.
Dilim onun diliyle kavuşmaya can atıyordu.
Elif kalkıp kucağıma oturdu.Ellerim kalçalarına gitti o güzel büyük yumuşak kalçası beni delirtiyordu.
Dudaklarımız hala birleşik iken erkekliğimin sızladığını fark ettim.
Evet korktuğum şey olmuştu,
Azmıştım...
Elif' in anlatımıyla
Ne yaptığımın farkındaydım, içimde bastırdığım duygularım patlamıştı.
Elleri kalçamla oynarken, erkekliğini kadınlığımda hissettim. Kucağında benimle öpüşüyordu gayet normaldi onu istiyordum, içimde istiyordum.
Berat benden uzaklaşıp mayışmış bir ses tonuyla
"Elif daha ileri gitmeyelim"
"Berat ben eminim seni istiyorum"
dedim inleyerek.Dokunuşları beni bitiriyordu Berat beni elimden tutup soyunma odalarının oraya götürdü.
Berat beni kabinin içine ittirdi ve kapıyı sertçe kapattı.
Dudaklarımız tekrar birbirini buldu. Şevketli bir şekilde öpüşürken bikini üstümü tek bir hamlede çıkardı.
Göğüslerim serbest kalmıştı artık, hala öpüşürken sertleşmiş göğüs uçlarımla oynamaya başladı.
O kocaman elleriyle göğüsümle oynuyordu. İnlemelerimi dudaklarıyla sert bir şekilde bastırıyordu.
Dudaklarımı ayırıp nefes nefese;
"Berat hadi dayanamıyorum"
Kadınlığım o kadar ıslanmıştı ki içime girsin istiyordum.
Elimi Berat'ın sırtından indirip şortuna götürdüm şortunu indirecekken
Berat ellerini ellerimin üstüne koydu ve beni durdurdu.
"Bebeğim hazır değiliz" dedi. Beni düşünüyordu.
"Berat"
Diyebildim sadece yorulmuştum.
Berat beni giydirdi ve dışarı çıktık.
El ele tutuşuyorduk, çocukların yanına gitmiştik.
Ateş ve Ece bir şezlongta, Arda ve Lara bir şezlong'ta oturuyordu.
El ele gittiğimiz için tüm gözler bizdeydi, Ateş bir ellerimize bir bize bakıyordu.
"Ooooo çifte kumrular naber"
Ateş böyle söyleyince utanmıştım, ama Berat benim hakkımda ne düşünüyordu bilmiyordum.
Berat diğer elimi de tutup beni kendine çevirdi.
"Elif ben senden çok hoşlanıyorum"
Bu çocuk benim iç sesimi mi duyuyordu. ona sarıldım ve"Ben de senden hoşlanıyorum Berat" dedim.
Eceler alkış tutmaya başladılar,
O an nedensizce duygulandım.
Tek bildiğim Berat'tan başka bir şey düşünmediğimdi...
EEEEEE BEBEKLERİM BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZZZ💕😽❤️🔥
BERAT VEE ELİF SHİPİ İÇİN NE DÜŞÜNÜYORSUNUZZZZZ
OYLAMAYI VE YORUMLAMAYI UNUYMAYINNNNN❤️🔥😽💕💗💕❤️🔥
BAY🤚🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmtihan
Fiksi RemajaTesadüf eseri karşılaşmamızdan sonra hayatımızın birer parçaları hâline gelmişlerdi. Var olan acılar bizim aşkımıza engel olmaya çalışacak, her defasında bizi ayırmaya çalışacak. Başarıcak mı yoksa biz mi acılarımıza yenik düşücez merak konusu. Aşkı...