Lara'nın Anlatımıyla
Uyudum sanıyordu ama ben onun kokusunu içime çekiyordum. Bu gece onun koynunda uyuyordum. Tüm düşüncelerimi kenara bıraktım ve ona sarılarak uyudum.
...
Sabah olduğunu yüzüme vuran güneşten ve kuşların neşeli bir şekilde ötmesinden anlamıştım. Arda'ya baktığımda masum masum uyuyordu.
Elimi yüzüne koydum. "Aynı anda hem masum hem de yakışıklı nasıl olabiliyorsun." dedim dışımdan.
"Yakışıklı mıyım?" dedi uykulu bir sesle.
"Numaracı" dedim ve göğsüne vurdum.
"Soruma cevap alayım Lara Hanım"
"Yakışıklısınız Arda Bey" utana sıkıla bunu söylemiştim. Yanağıma bir öpücük kondurdu ve
"Hadi artık gidelim çocuklar çakmadan." dedi ve hamaktan indik. Otele varmıştık. Odama gitmek için asansöre binecektim, binmeden arkamı döndüm ve
"Kızlarla sahile gidicez gelmek ister misiniz?"
"Olur aslında çocuklara sorayım."
Kafamı salladım ve asansöre bindim. Odanın kapısına geldim, oda kartımı okutup içeri girmeden kapıda bekleyen Elif ve Ece'yi gördüm.
"Dün gece nerdeydin bakalım." diye sordu Elif.
"Hiiçç" diye cevap verdim.
"Lara doğruyu söyle kime verdin." diyerek araya girdi Ece.
"Saçmalama Ece." diye cevap verdim. Aynı zamanda koluna vurdum ve içeri geçtim. Koltuğa oturdum. Kızlar yanıma geldi.
"Ardayla uyuduk."
"NE??" dedi kızlar şaşırarak ağızları açık kaldı.
"Nasıl, ne yaptınız oğlum" diye araya girdi Ece.
"Sarıldık, yanımda olduğunu söyledi." diye cevap verdim.
"Bunları anlatırken yüzünde güller açıyor Lara."
"Huzurluydum, bilemiyorum." diye ekledim.
"Hadi hadi sahile gidelim, voleybol topunu unutmayın." dedi ve topu bize fırlattı Ece.
"Ben Ardaları da çağırdım." dedim mahçup bir şekilde.
"Ooo iyi olmuş adam lazımdı zaten." dedi Elif.
Hazırlandık, artık sahile gidebilirdik.
Lara
Ece
Elif
File boştu, bunun için ne kadar dua etmiştim bilmiyorum valla, ama şuan çok eğlenicez gibi duruyordu. File'yi kaptık. Kızlarla kendi aramızda ısınırken Ardalar geldi.
"Bakıyorum birileri yenilmek istiyor." dedi kollarını açıp fileye doğru geldi.
"Son gülen iyi gülermiş." diyip topu bana attı Ece.
Elif'i ortaya koyduk çünkü güzel başlatıyordu. Ben sağda Ece soldaydı. Ece topu bana kaldırdı ve karşıya geçirdim. Berat karşıladı ve Elif'e attı.
Ah çifte kumrular vah çifte kumrular...
Güneş yavaşça batıyordu, güzel oynamıştık.
(Temsiliii)
Kızlarla denize koştuk. Terlemiştik zaten buz gibi su çok iyi gelmişti, birbirimize su atıyorduk. Kahkahalarla bu gününde bitirmiştik.
Eveeettt Arkadaşlarrrrr bir bölümün de sonuna gelmiş bulunmaktayizzz
BÖLÜMLERİN UZAMASINI İSTEYENLER OY VERİRSE SEVİNİRİZZZ🤭
SİZİ COOOKK SEVİYORUUZZZ
YENİ BÖLÜMLER GELİCEEKK BEKLEMEDE KALİİNNN💗💗😻😻💖💖💖💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmtihan
Teen FictionTesadüf eseri karşılaşmamızdan sonra hayatımızın birer parçaları hâline gelmişlerdi. Var olan acılar bizim aşkımıza engel olmaya çalışacak, her defasında bizi ayırmaya çalışacak. Başarıcak mı yoksa biz mi acılarımıza yenik düşücez merak konusu. Aşkı...