Lara'nın Anlatımıyla
İçim kıpır kıpırdı. Hayır ona sarıldığım için değil, cebine bıraktığım not için. Kızmış mıydı yoksa o can alışı gülüşü mü atmıştı.
Odaya girdiğimde Ece elinde kahvesiyle balkonda oturuyordu. Yanına gittim.
"Messi derin düşüncelerde yine." dedim sandalyeyi kendime doğru çekerken. Ece telefondan kafasını kaldırıp
"Ş-şey noldu erken gelmişsin?" dedi.
"Aha biliyodum sizin yaptığınızı." dedim.
"Lara özür dilerim." dedi Ece kafasını sallarken.
"Sorun değil hatta teşekkürler." dedim.
"Ne! yoksa?"
"Hayır yani bilmiyorum azcık olabilir."dedim.
"Azcık ne kızım ya tuz mu bu?"dedi Ece ve sırıttı.
Kendime engel olamadım ve bir kahkaha patlattım.
"Söylesene be kızım çatladım meraktan." diye isyan ederken pes edip olan biteni anlattım.
~⭐~⭐~⭐~
Ece'nin Anlatımıyla
Elif'in aramasıyla hazırlanmaya başlamıştık. Lobide çocuklarla oturup konuşalım istemişti, bizde onu kıramamıştık.
"Elif Hanım da Berat da Berat diyo bizi siklemiyor."dedi Lara ve oda kahkaha sesleriyle dolmuştu.
Üstümüze basit bir şeyler giyip odadan çıkmıştık. Asansörde fotoğraf çekildik. Bunu hep yapardık.
(Temsiliiii)
Asansör lobinin olduğu katta durdu. Kapının açılmasıyla çocukları görmüştük, onlara doğru yürüdük. Arda ve Ateş biz gelince ayağa kalktılar. Gülmeden edemedim.
Lara'nın duyacağı şekilde "Nasıl da yola geldiler baksana." diye fısıldadım. Lara kafasını onaylar gibi salladı ve gülmeden duramadı.
~⭐~⭐~⭐~
Ortam çok iyiydi. Bir sürü plan yapmıştık. Çok istediğimiz 6'lı date gerçekleşiyordu. Konudan konuya geçiyorduk.
Bir yandan da çocukları gözlemliyordum yani Ateş, Arda ve Berat'ı. Berat hanımcıydı, Elif'e her şeyi anlatıyordu. Böylece her şeyden haberimiz oluyordu. Arda iyi çocuktu ama onda çözemediğim bir şey vardı ve bu benj çok kıllandırıyordu. Ateş zaten tek kelimeyle harika, harika olmasaydı onu seçmezdim zaten. Bu düşünceler dudaklarımda tebessüme neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmtihan
Ficção AdolescenteTesadüf eseri karşılaşmamızdan sonra hayatımızın birer parçaları hâline gelmişlerdi. Var olan acılar bizim aşkımıza engel olmaya çalışacak, her defasında bizi ayırmaya çalışacak. Başarıcak mı yoksa biz mi acılarımıza yenik düşücez merak konusu. Aşkı...