KİLİTLİ KAPILAR

14 5 10
                                    

Islak saç, bronzlaşmış ten harika ya... Çok eğlenmiştik suda güreş yapmıştık, Elif ve Beratı kuma gömmüştük.

...

Otele gelmiştik, odamıza çıkıp duş aldık. Marketten aldığımız yiyeceklerle karnımızı doyurmaya çalışıyorduk. Odada olan su ısıtıcısını kullanıp bardakta noodle'lerimizi yaptık. Yatağa oturup günün yorgunluğunu atmaya çalışıyorduk.

"Baya iyi eğlendik. Yorgunluktan kendimi patates çuvalı gibi hissediyorum." dedi Ece noodle yerken.

"Evet ya konuşmaya halim yok." diye ekledim.

Elif zaten uykuya dalmaya yüz tutuyordu. Lavaboya gittim. Sadece aynadaki yorgun kıza odaklandım, bu günü düşünürken yüzüm ısındı ve sıcak bir tebessüm yayıldı yüzüme. Attığımız kahkahalar, yaptığımız bir çok eğlenceli sey, tabi topu Arda'nın kafasına geçirmem de var afalladı çocuk. Arda demişken hiç yazmıyordu, yüz yüze konuşmuştuk sadece ama Elif ve Ece Ateş ve Berat ile konuşuyorlardı.

Elimi yüzümü yıkadım ve içeri girdim. Elif ve Ece uyumuştu. Beş dakikadır yoktum ve yorgunluktan sızdılar galiba, telefonu elime aldım ve yatağa uzandım. Bildirim çubuğuna girdim. Arda'dan geldiğini umduğum mesaj kutumdaki bildirim beni hayal kırıklığına uğrattı.

Mesaj annemden gelmişti.

Annem: Kızım neler yapıyorsun, hiç aramıyorsun.

Lara: İyiyim anne merak etme her şey yolunda.

Annem: Tamam kızım dikkat et kendine.

Mesajı beğendim ve telefonu kapattım.

...

Elif'in Anlatımıyla

Lara lavaboya gittiğinde içeriden sesler geliyordu. Yorgun olsam da gidip kapıyı dinledim. Oha, Arda'nın ona yazmasını istiyordu. Sahi, niye yazmıyordu ki Arda. Utangaç bir çocuk değil gibi duruyordu. Yatağımın yanındaki telefonunu aldım ve Berat'a yazdım. Bu işe el atmam gerekiyordu.

Elif: Pist Berat çocukların yanından uzaklaş.

Berat: Bir şey mi oldu balım?

Ya salak şey balım diyo, neyse odaklanalım.

Elif: Çok zamanım yok, Lara ve Arda'yı saunaya kapatıcaz.

Berat: NE?

Elif: Olm sorgulama, onları yapmamız gerek.

Berat: Tamam askım hallederiz.

Elif: O zaman sabah saunanın önünde bekle beni bitanem.

Berat: Timams iyi uykular askım.

Mesajı beğendim ve telefonu bırakıp uyuma numarası yaptım. Çünkü Lara geliyordu. Çok güzel anlar yaşanıcaktı ya neyim ben kraliçe mi?

...

Sabah ilk iş Ece'yi uyandırdım. Sauna'nın önüne geldiğimizde Ateş ve Berat da burdaydılar, hemen lafa girdim.

"Plan şu, siz Arda'yı saunaya getiriceksiniz ve bir şeyler almak için çıkıcaksınız, böylece Arda içerde kalmış olucak. Bizde Lara'yı buraya göndericez. Ateş arka tarafta beklicek, Lara içeri girdiğinde kapıyı kitlicek veee mutlu son." dedim.

Berat yaklaştı ve

"Aferin benim akıllı karım" diyip alnıma öpücük kondurdu.

Berat'ın Anlatımıyla

Önce Arda'yı saunaya getiricektik, kızların yanından ayrılıp odanın yolunu tuttuk. Odaya girdiğimizde Arda yatakta oturmuş telefona bakıyordu.

"Ooo hadi bilader, ne oturuyon." diye girdim lafa.

"Yoktunuz beyler, ne yapayım." dedi Arda ve kalktı yataktan.

"Sauna'ya gidicez hadi." diyerek duruma el attı Ateş.

"Bu sıcakta ne saunası be çekemem şimdi." diye itiraz etti.

"Mızmızlanma sağlıklı bir şey yapıcaz." diye ekledim.

Zar zor ikna ettikten sonra saunaya doğru gidiyorduk, çaktırmadan Elif'e yazdım.

Berat: Askım biz saunanın oraya geldik sayılır.

Elif: Tamamm.

Mesajı beğendim ve saunanın önüne gelmiştik. İçeri girdikten sonra Ateş

"Ben bir şeyler alıp gelicem, Berat gel lan." dedi.

Planın bir parçasıydı zaten.

"Tamam bilader." dedim.

Arda kafasıyla onayladı ve saunanın arka tarafına geçtik, Elif'ten aldığım habere göre onlar da Lara'yı göndermişlerdi. Koridora baktığımda Lara'yı gördüm.

...

Arda'nın Anlatımıyla

Çocukları bekliyordum. İçeride kendimce takılırken kapı açıldı. İçerdeki buhardan göremediğim için

"Gelmeseydiniz bilader." diye gelen kişiye söyledim. Dikkatli baktığımda bizim çocuklar olmadığını anladım. Bana doğru yürüdü ve

"Lara."

Oğlum noluyo ya?

Lara cevap veremeden kapı kapandı ve kilitlendi.

"Hop hop noluyo lan?" diyerek kapıyı yumrukladım.

Kapının arkasında Berat, Ateş, Ece ve Elif vardı.

"Hadi bay kardeşim." dedi Berat ve gülerek gittiler.

Lara ile şaşkın şaşkın bakışıyorduk.

"Onlar bizi kitledi mi?" dedi Lara.

"Sanırım evet." dedim ve yanına oturdum.

Suspus oturduk öylece. İkimizde bir şey söylemiyor sadece oturuyorduk. Lara elleriyle kendini yelliyordu sanırım çok sıcaklamıştı.

"Lara iyi misin?" dedim.

Ayağa kalktı ve kapıya doğru yöneldi.

"İyiyim galiba." dedi sersemleyerek.
Sersemlediği an ayağa kalktım ve yanına gittim.

"Arda." dediği an sersemledi ve kucağıma yayıldı.

"Lara, Laraa." diyerek hafifçe yanağına vurdum. Lara'yı yerde bırakıp kapıya yöneldim ve yumruklamaya başladım.

"AÇIN LAN KAPIYI." dedim kapıyı yumruklayarak.

"KIZ BAYILDI LAN AÇIN KAPIYI."

"YARDIM EDİN, AÇIN ŞU KAPIYI."

Bağırmaktan boğazım acıyordu...









Eveeeettt askolaarrrr uzun zamandır (3 gün) bölüm atmıyorduk. Heyecanlı bir bölüm yazıp öyle atmak istedik. Umarım güzel olmuştur.
Sizleri cooookk seviyoruuzzz💗💖
Yeni bölümleri beklemede kalınnnn..

ARDA LARA İÇİN ENDİSELENDİ VAOOOAAAHH😻😻

BAAYY😽

İmtihan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin