Bölüm 4

55 15 14
                                    

Eve geldik.Aldıklarımı kapının önüne bıraktı.Bana taraf bakıb dedi.
"Sana bir şey söylemem gerek Ceylin".
dedi sanki yorgun sesiyle.
"Söyle Yusuf." Dedi tedirginlikle.

"Sana bir mektup vermem gerekiyor."dedi üzgün bir şekilde.

"Ne? Kimden?" Diye sordum peş-peşe.

"Abimden" dedi.

Abimden... Abim bana görevden önce mektup yazmışdı, ve en yakın arkadaşına vermişdi.
Belkide ölümünü his etmişdi abim. O an gözlerim gözyaşlarımla doldu.Annem ve babam çalışıyorlardı ve ben birçok zamanımı abimle geçiyordum. Bu yüzden abime çok bağlıydım.Canım daha çok yandı.Sanki abim yerine ben ölüyordum hemde defalarca.Gözyaşlarıma artık daha fazla hakim olamıyordum,biraz daha tuta bilirdim ama başaramadım. Ağlamağa başladım.

"Ceylin iyimisin?Özür dilerim"
dedi Yusuf endişe ederek.

"Sorun değil" dedim gözyaşımı silerek.

"İYİ DEĞİLDİM,ABİMDEN SONRA ASLA İYİ OLAMADIM." dedim,ama içimden.

Yavaşca mektubu bana uzatdı Yusuf.Titreyen elimle mektubu aldım,ve ağlamam daha da şiddetlendi.
Yusuf sanki canı acıyormuş gibi yüzünü buruşturdu ve hızlı adımlarla binadan dışarı çıktı.

🖤

YUSUF DEMİR :

Evlerinin binasına girdik.Ceyline her baktıkça yüzümde istemsizce tebessüm oluryordu.Sebebini anlayamıyordum.evlerinin kapısının karşısına geldik.

"Ceylin sana bir şey söylemem gerekiyor." dedim.

"Söyle Yusuf" dedi bana bakarak tatlı-tatlı.O an iç sesim söyleme üzme bu meleyi dedi.Ama artık zaman gelmişdi hatta geçiyordu. Bunu bilmek hakkıydı.

"Sana mektup vermem gerekiyor." dedim zorlukla.

" Ne mektupu? Kimden?" dedi şaşırarak.

"Abinden"dedim.

Gözleri doldu.Gördüm.Sanki bütün anıları gözlerinin önünden geçmiş gibi gözlerini yaşlar bastı,onun gözleri doldukça benim kalbim canım acıdı.
Daha dayanmayarak mektubu ona uzatıb kendimi dışarı attım.
İster-istemez gözümden yaş düştü.Dişimi sıktım.Hayır ağlamamalıydım.Kaan bana mektupu verdiği zaman şaka yaptığını sandım.Ama öyle olmadı bana mektupu verdiği günden 4 gün sonrası görev haberi geldi.Kaan her şeyi his etmişdi.Bu yüzden bana Ceyline vereyim diğe mektubu bana vermişdi.Ama ben bunu yapmak için fazla cesaretsizdim.Bu zaman dahada kalbim sızladı.
**************************

SELAMMM NASILSINIZZ CANLARIMMMMMM 4-5 Cİ BÖLÜM ÜZGÜN OLUCAKKK BAKALIM KAAN CEYLİNE NELER YAZMIŞŞ YAZARKAN ÇOKK DUYGULANDIM.....
SİZDE YORUM YAZMAYI YILDIZA TIKLAMYI UNUTMAYLN ÇİÇEKLERİMMMMM.

"Mucize" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin