KAAN AKIN'DAN, KARDEŞİ CEYLİN AKIN'A.
"Bu mektubu okuyorsan yanında değilimdir canım biricik kardeşim Ceylin.Kaderimizi biz belirlemiyoruz.Sadece bu mektubda seni ne kadar sevdiğimi bilmeni istiyorum benim ceylan gözlü biricik kardeşim.Seni herkesden çok sevdiğimi söylememe gerek yok bence,bunu herkesden iyi bildiğini biliyorum güzelim.Seni hiçbir zaman yalnız bırakmak istemezdim.Ama kaderimizi biz belirlemiyoruz.Güzelim eğer bir gün bana birşey olursa, ve ben yanında olmasam bu sadece fiziki yalnızlık olucak,ruhum hep senle olucağına emin ola bilirsin biricik kardeşim.Daha dazla ne yaza bileceğimi bilemiyorum daha doğrusu duygularımı iyi yaziya dökemediğimi senden iyi bilen yoktur.Sen benim için kardeşten hep daha fazla oldun.Ne yazacağımı bilemediğim için mektubu burada sonlandırmak istiyorum. Ve son olarak bunu asla ama asla unutma Ceylinim, seni hep ama hep herkesden çok sevdim,seviyorum,seveceğim."
🖤
CEYLIN AKIN;
Ve bitti.Ellerim titreyerek mektubu katladım,mektubu yerine koyduğum anda gözlerimdeki yaşlar yüzümden yavaş-yavaş döküldü.Ve sessiz hayım feryata dönüştü.Bir söz duymuştum küçükken.Tanrı kimi ondan çok seversen, o kişiyi elinden alırmış.Belkide benim yalnışım abimi herkesden, herşeyden çok sevdiğimi için benden gitdi.Bir anda sanki ayağım kaydı.Kendimi bir dağın ucundan düşen gibi hissetdim.ve bayıldım.Dışardan bir kalın sesden adımı duydum."CEYLINNNNN CEYLINNN" dedi endişeli bir ses.
BU SES YUSUF DEMİRİN SESİYDİ.
AMA ARTIK BEN KENDİMDE DEĞİLDİM.
Kaç gündür uyku bile uyumuyordum.Sadece abimi düşünüyordum,ve hayatımın nasıl birden-bire berbat hal aldığını anlamağa çalışıyordum.Bu yüzden bitap düşmüştüm.
SELAMMMLAR ÇİÇEKLERİM SINAV HAFTAM BAŞLIYOR 1-2 HAFTA BÖLÜM ATAMIYA BİLİRİM.❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Mucize"
RomanceGörevde şehit olan askerin kız kardeşinin Yusuf Demir adlı asker ile tanışması. ASKER KURGUSU