CEYLIN AKIN:
Yusuf ile uzun-uzun bakıştıktan sonra evden hızlıca çıkıp gitti.Evden gittiği andan öyle bir kahkaha atdım ki üst komşumdan an mesaj aldım.Telefonumu elime alıb Handeye mesaj yazmaya başladım.
CEYLİN -"HANDE HEMEN BİZE GEL ÖYLE BİRŞEY YAPTIM Kİ HAHAHA."
HANDE-"AY noldu kız bekle abur-cubur birşey alıb geliyorum çok merak ettim."
Handenin mesajını beğendikten sonra kiyafetimi değiştikten sonra kahve yapmak için mutfaka gittim.kahveleri hazır ettikten sonra kapı çaldı.Koşa-koşa kapıyı açtım.Hande ile sarıldıktan sonra salona geldik.
"Sana söyleceğim hesabın storyesine baksana." dedim kahkaha atarak.
"Ne hesabı kızım yine ne yaptın? söylesene ."dedi kahkahama katılarak.
Yusufun hesabını söyledikten sonra Handenin yüz ifadesine kahkaha attım.
"Kızım bune şeytanlık askeriyenin en ciddi komutanın ifşasını nasıl kendi hesabında paylaştın ya senin yaptığını öğrenirse ne yapacaksın?"
"Ben ona neler yapıcam bu daha neki "dedim bir Hürrem sultan edasıyla.
:Biliyorum biliyorum ben senii ."dedi hande tebessümle.
YUSUF DEMİR:
Ceylinin yeşil gözlerine uzun-uzun baktım.Sonradan kendime gelib hızlıca ceketimi alıb evden çıktım.O gülüşünü düşünurken askeriyeye ulaştımı fark ettim.Arabadan inip askeriyeye doğru ilerledim.Odama doğru ilerlerken askerlerin bana bakışlarını gördüm.Odama gidib telefonumu açtığım zaman instagramdan gelen bildirimden normalinden daha fazla olduğunu fark ettim.Mesajları açıp okumaya başladıktan sonra işlerin yolunda gitmediyini anladım.Ve storymi izledikten sonra başımdan aşağı doğru kaynar su döküldü.Bi an elim ayağım tutmadı.Evet agalarla çektiğim o mistik video storyde paylaşılmıştı.Sinirden sessizce bağırıb hemen storyini sildim.Askeriyeden hızlıca çıkıb Ceyline mesaj attım.
Yusuf-"Evden ayrılma."
mesajı yazdıktan sonra mesaj hemen 2tik oldu.
Ceylin-"Neden anlamadım."
anlamazsın tabii! ya anlamazsın şimdi anlatırım.
Ceylinin evine ulaştıktan sonra hemen arabadan inip evine doğru ilerledim.Sinirimi yatırmaya çalışıyordum onu korkutmamak için ama bu artık çok fazlaydı.Bir anda hızla evden çıkan Ceylini gördüm.Hızlı bir şekilde kolundan tutub kendime doğru çektim.Beni bütün askeriyeye rezil edib öyle minnoş bir şekilde kaçamazdı,yani izin vermezdim.
"Benden kurtula bileceğini falan mı sandın güzelim?"
"Ne anlamadım?ne kurtulması ben sadece markete gidiyordum."
"Aynen aynen sen zahmet etme ne istersen ben sana alırım ama şimdi senle işim var."
"Yok ya ben gidiyim kendim alırım sonra konuşuruz Yusuf."
"Hmm öylemi olmuş.Ne yapdığını ikimizde iyi biliyoruz."
"Ne yapmışım ki ? "
"Benim videomu benden izinsiz nasıl paylaşırsın.Anlamayacağımı falan mı sandın"
Ceylini kolundan tutub evlerine doğru götürdüm.Eve geldikten sonra Ceylini rahat bıraktım.
"Ne yapıyorsun ya hiçbirşey anlamıyorum."dedi masum bir ifade ile.
Artık bu duruma daha fazla katlanamıyordum.Telefonumu açıb paylaştığı videonu gösterdim.
"Senin yaptığını biliyorum.Neden yaptın?"dedim kaşlarımı çatarak.
"Sen beni herkesin içinde rezil etdin bunu bir karşılığı olmalıydı."dedi bana bağırarak.
"SEN BENİ DAHA KÖTÜ REZİL ETDİN BEN BİR KOMUTANIM BÜTÜN ASKERİYEYE REZİL OLDUM."
"Ne yapa bilirim ki"dedi yüzüme bakarak.
"Benimle askeriyeye gelib herkese benim sevgilim olduğunu ve o videonu şaka amaçlı paylaştığını söyleceksin"
"NE"dedi bağırarak.
"Evet sana yarına kadar vakit cevabını yazarsın yarın izin günüm."dedim.
"Hayır."dedi.
"Ozaman bende bütün okula küçükken sokaklara işediğini anlatırım.Sonucta ilerle sen öğretmen olucaksın.Öğrencilerine sen rezil olursun."dedim sinsi gülüşle.
"Sen nerden biliyorsun ya."dedi ağlamaklı sesle
"Bundan sana niye bahs ediyim."dedim şeytani kahkaha atarak.
"Tamam tamam yarın konuşuruz."dedi oflayarak
"Aferin."dedim gülerek.
Göz devirerek beni evden kovdu.
SELAMLARRR NASILSINIZ ÇİÇEKLERİMMM UZUN ZAMANDIR BÖLÜM ATMIYORDUM BELKİ 1-2 GÜN SONRA SÜPRİZ BÖLÜM GELE BİLİR.VOTE VE YORUM ATMAGI UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Mucize"
RomanceGörevde şehit olan askerin kız kardeşinin Yusuf Demir adlı asker ile tanışması. ASKER KURGUSU