Bölüm 8

35 11 28
                                    

~CEYLİN AKIN
Ardanın mesajına cevap verdikden sonra kendime benim için son derece harika sayılan bir sandivic hazırladım.Yemek benim için pek önemli değil aslında.Ama güzel hazırlanmış sandiviclere hayır diyemem.Sandivicimi yiyib biraz instagramda biraz magazinde gezdim.2gün telefona bakmadım ne çok yeni haberler yayınlanmış.Sandivicimi bitirdikten sonra gidib uzun zaman sonra yüz maskesi yapmaya karar verdim.Aynada kendime baktığım zaman bakıma ihtiyacım olduğuna bir daha emin oldum. Güzelce maskemi yaptıkdan sonra kahvemi yaptım.kahvemi içerken telefonuma mesaj bildirimi geldi.Ardanın yazdığını düşünerek mesaja bakmadım. Arda lisedeki eski sevgilim idi.Arda iyi çocukdu ama adamı çok sıkıyordu.Lisenin yakışıklı popüler çoçuğu Ardaydı.Lisenin kızları Ardanın peşinde geziyorlardı.Bnimde gözüme yakışıklı geliyordu ama peşinde gezecek kadar aşkından ölmüyordum.Bende fena sayılmazdım aslında yeşil gözlerim kumral uzun saçlarım uzun kipriklerim birçok erkekleri peşimden koşturmuştu,ama abimin korkusundan sadece koşmakla sınırlı kalmıştır hepsi.Ardanın cesareti beni baya etkilemişti, o yüzden onla sevgili olmuşdum.Ama ayrılmamız hiç medeni şekilde bitmemişdi.Bir arkadaşım sayesinde beni en yakın arkadaşım ile aldatdığını öğrenmiştim.Eski zamanlarda en yakın arkadaşım olan Yaren ile ilişkisi varmış.Yani bildiğin beni mal yerine koyub yakın arkadaşım ile sevgili olmuş.Bunu bana haber veren şimdiki en iyi arkadaşım Hande bana Arda ve Yarenin kahve içerken fotolarını atmıştı.Ve cidden çok kötü olmuştum.Aslında Ardanı sevdiğim için depressiyona girmemiştim,Yarenin bana attığı kazık beni gerçekten kötü yapmıştı.Şimdiyse Arda bana mesaj atıyordu.Aslında hiç buluşmaya gitmiyecektim,ama mesajda söyleyeceklerinin önemli olduğunu yazınca merak ettim.Youtubedan sevdiğim içerik üreticilerin bir kaç videosunu izleyip kendime hazırladığım atıştırmalıkları yedim.Akşam rutinimi yaptıktan sonra yatağıma uzanıb uykuya daldım.

💞💞💞

Alarm sesi ile gözümü açmaya çalıştım.En nefret etdiğim şeydir kendi-kendimeuyanmamak.Yataktan ayağa kalktığımda ayağım altındaki ne olduğunu anlayamadığım cisim sayesinde sırtüstü yere yapıştım.Evet 20 yaşındaki yetişkin Ceylin yürümeyi bilmiyor.Kendimi yerde bulduğumda bir an ne oluyor lan diye bağırmış olabilirim.Ama bu benim suçum değildi.Ben napiyim ya o cisim benim ayağımaltındaysa.12saniye sonra ayağa kalkmak aklıma geldiği için kendimi tebrik ediyorum.

"Malsın kızım sen İstanbulun en iyi üniverstlerinden birini kazanmana rağmen sen bir malsın Ceylincim güzelim"dedim kendi-kendime konuşarak.

Telefonum mesaj sesi ile titredi.

ARDA: "Selam, Ceylin bu gün buluşuyoruz dimi?."

Ofluyarak Ardanın mesajına cevap yazmaya başladım.

CEYLİN: "Merbaha Arda, evet bizim kafede buluşuyoruz."

ARDA:"Tamam.Buluşma teklifimi kabul etdiğin için sana çok teşekkür ediyorum."

CEYLİN:"Tamam.Sorun değil.Sadece ne söyleceğini merak ediyorum."
Son mesaja cevap yazdıktan sonra okundu tikine bakmayıb kendime kahvaltı hazırlamaya başladım.Kendime peynirli omlet hazırladım.Omleti kaseme koyub yanına domatesleri kestim.Yemeğimi yedikten sonra ellerimi yıkamaya gittim.Seçdiğim kısa kollu tişörtün altına bol paça pantalonumu giydim.Siyah küçük çantamı takıp evden çıktım.Arda ile buluşacağımız kafeye doğru ilerlerken birden kolumu tutan yüze bakdığımda canım arkadaşım Handenin olduğunu gördüm.
"Kızzz bune güzellik ay galiba aşık oldum."dedi Hande komik ses tonuyla.
Bu cümlesine istemsizce beni güldürdü.Hande benim için arkadaş değil sanki bir kız kardeş, ablaydı.Ne zaman yalnız kalsam ayağa kalkmak için uzanılan el Handenin eli olmuştu.Bu yüzden ne olursa olsun hiç bir zaman onunla küseceğimi inanmıyorum.

"Hande ya ödüm koptu insan böyle sessiz gelirmi ya"dedim gülerek.

"Nereye gidiyorsun güzelim" dedi Hande güzel ses tonuyla.

"Ay hiç sorma ya Arda ile buluşmaya gidiyorum" dedim gözümü devirerek.

"KIZ NEDİYORSUN SANA 1000 DEFA DEMEDİMMİ EXTEN NEXT OLMAZZ"dedi bağırarak.

"Ay Hande bağırma ya rezil olduk mahalleye off" dedim.

"NASIL BAĞIRMAYIM YA BANA ARDA İLE BULUŞACAĞINI SÖYLÜYORSUN KIZIM" dedi sinirli bir şekilde

"Ay tamam tamam sinirlenme bu Arda bana birşey söyleyecekmiş onu merak ettim onun için buluşmaya gidiyorum ya barışmak falan yok olamazda zaten" dedim tebessüm ile.

"Ha şöyle adam olucaksın benim canımı sıkmayacaksın" dedi yapay sinirlilikle.

Bu ifadesine ikimizde güldük.

"Ay geç kaldım beni lafa tutma gitmeliyim."dedim

"Ay gitt buluş banada mesaj yaz mutlak"dedi bana sarılarak.

Sarılmasına karşılık verib kafeye doğru ilerlemeye başladım.

MERHABA ÇİÇEKLERİMM NASILSINIZ BU BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ EN BEĞENDİNİZ SAHNELER HANGİ SAHNELER OLDU VOTE ATMAYI UNUTMAYINN💞💞💞💞

"Mucize" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin