HELLOO BU BÖLÜM EN ÇOK SEVDİĞİM BÖLÜM OLABİLİRR İYİ OKUMALAR ÇİÇEKLERİMM
Ceylin Akın
"Numaranı verirmisin rica edersem "dedi Yusuf küçük bir sırıtışla."Anlamadım?" dedim gözlerimi açarak.
NASIL NE OLUYOR BU AŞAĞILIK HASTANEDE?
"Niye sana numaramı vermeliyim ki neden numarama ihtiyacın var"dedim haklı olarak
"Çünki canım öyle istiyor." Dedi ego dolu bir sesle
"Ukala ya bak yemişim senin egonu hah" dedim gıcık bir ses tonuyla.
"Askeriyede ki kızlar senin gibi tepki vermiyorlar ama hatta onların birine numaramı vermem için 100 takla atıyorlar sen beni begenmiyorsun Ceylin hanım" dedi Abimin ukala egolu gıcık mı gıcık arkadaşı.
"Aynen aynen kesin öyledir abey sen kendi hayal dünyanda yaşa sakın çıkmadan tamam mı?"dedim kahkaha atarak.
Bu sözlerim galiba egosunu balon gibi söndürdü.Tabii bende Ceylin Akını tanımasam böyle 2 dakikada balon gibi sönücek olan ego dolu cümleler sarf ederdim.Merbaha arkadaşlar kanalıma hoş geldiniz büu gün Yusuf Demiri nasıl özgüvensiz ergene dönüştürecegimi göstericem şimdi.
"Yusufcum bak iki tane kasın var askersin diye hiç kimse sana ölüb bitmiyor anlıyormusun?.Ben senin kardeşin sayılırım bari benim yenımda bu kadar kasma ya AY ÖLÜCEM ŞU TİPİNE BAK GÖRENDE BRAD PİTT SANICAK YA.Yani kendini bir şey sanmana gerek yok.Senden daha iyilerini gördüm.Bunu bil ve canımı sıkma abilik."dedim alaylı ses tonuyla.
Baya eğleniyordum.O surat ifadesini bir daha görmek için bütün servetimi harcardım.Her cümlemde her sözümde kızaran yüzü ve kulaklarını bir dafa görmek için bütün servetimi harcardım.
"Ne oldu Yusufcum çokmu ağır oldu ya özür dilerim bir dahaki sefere daha yumuşak olmaga çalışırım."dedim sahte gülümseme ile.
"Hadi sustum küçüksün diye ama artık fazla oldun ufaklık"dedi beni kaldırıb arabaya doğru götürdü.
"NE YAPIYORSUN YA HAYVAN DAHA YENİ BAYILMIŞIM BU NASIL YARDIM YA "dedim bağırarak.
Ve aklıma Şahane bir fikir geldi.
Bayıl Ceylincim.İntikam al hadi hadi dedi sol melek.Ve harika oyunculumugu konuşturarak bayılmış gibi yaptım."CCEYLİİN "diye bağırdı Yusuf.
Maksiumum 5 saniye dayana bildim.VE büyük bir kahkaha atdım.
Yusufun sinirden yüzü kızarmaya başlayınca şakanın onu pek eğlendirmedini idrak ettim.Ben ne yaptım ya bu eğlenilecek adammıydı Ceylincim dedi iç sesim."Ceylin" dedi yusuf dişlerini sıkarak.
"Efendim" dedim gözümü kapatarak.
"Neden benim sınırlarımı zorluyorsun hı?"dedi ve hala dişlerini sıkıyordu.
"Şaka ya şaka yaptım."dedim tatlı bir surat ifadesiyle.
"Neyse gidelim senin yüzünden kafama ağrı girdi şimdi gidib bütün sinirlerimi askerlerden çıkartmalıyım."dedi kızgın ama tatlı ifadeyle.
"Hadi bin arabaya hemen gidelim yoksa ben bayılıb kalıcam ama gercekden."
dedi bana imayla
Bu lafına sessizce güldüm.Her ne kadar egolu,ukala,gıcık,çokbilmiş olsada tatlı ve karizmatikti herif.Eve geldiğimde ne kadar yorgun oldugumun yeni farkına varıyordum.Saatimi kurub 2 saat uyudum.Uyandığımda telefonumda annemden mesaj vardı.:ANNEM "Kızım biz teyzenlere ziyarete gittik 1hafta orda kalıcağız sana para attım idare edersin öptüm."
Zaten evden dışarı çıkmıyordum bu haftanı kendime gelmek için deyerlendire bilirdim.
Birden telefonuma mesaj geldi.Hemen baktım.-ARDA "Selam Ceylin nasılsın yarın buluşa bilirmiyiz müsaitsen konuşmak istiyorum."
"Sen nerden çıktın ya hayır of"dedim sitem ederek.
-Ben "selam iyiyim sen tamam olur saat 1300 da bizim kafede buluşalım."
Sizce Arda Ceylinin neyi?
Yusuf Ceylini seviyormu?
Ceylinin cümlelerini nasıl buldunuz?
Sizce Ceylin Ardayla buluşunca neler olacak?
Vote atıb,yorum yazmayı unutmayınn çiçeklerimmm❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Mucize"
RomanceGörevde şehit olan askerin kız kardeşinin Yusuf Demir adlı asker ile tanışması. ASKER KURGUSU