Bölüm 9

31 7 33
                                    



CEYLİN AKIN;

Hande ile vedalaştıktan sonra kafeye doğru ilerledim.Arda ile buluşmak içimden gelmiyordu,ancak ona sormak istediğim sorular vardı.Yoksa onunla buluşmak için kılımı bile kıpırdartmazdım.Kendi-kendime düşünürken artık kafeye ulaştım.Ardayı karşımda gördükten sonra bana gülümsediyini gördüm.Sahte gülüşüm ile karşılık verdikten sonra masaya oturup 2 tane kahve söyledik.

YUSUF DEMİR;

Sabah uyandım.Yüzümü yıkadıktan sonra hazırlanıb askeriyeye gitmek için arabaya bindim.Ceylinin geçmişini öyle merak ediyordum ki,hayatımda hiç yapmatığım bir şeyi yapıcaktım.Bir kızın geçmişini araştıracaktım.Askeriyeye ulaştıktan sonra askere selam verdikten sonra sert adımlarla odama doğru ilerledim.Ama ilk önce Turalın odasına doğru ilerledim.Odanın kapısını sert şekilde açtım.

"LAN TURAL NERDESİN"dedim bağırarak.masasında uyuklayan Tural yerinden sıçradı.

"AYDƏDƏ ƏL ÇƏKİN ZİBİL YUXUMUDA POZDUZ"dedi Tural kafasını kaldırmadan

"Elə oldu Tural?" dedim gülüşümü gizlemeye çalışarak.

Tural hemen ayağa kalkıp asker selamı verdi.

"Komutanım özür dilerim gece pek uyuyamadımda."dedi sesini kısarak.

"Bu seferlik affediyorum asker bir defa da olursa sana iyi bir ceza veririm bir daha uyuyamazsın" dedim tural zaafından vurarak.

"NE? hayır bir daha olmuyacak."Dedi saşırmış bir şekilde.

"Ama bir emrim var"dedim

"Emredersiniz komutanım "dedi Tural

"Sana söyliyeceğim ismi bana her şeyini dosya halinde araşdııracaksın"dedim sert sesle.

"Kim o komutanım söyleyin 3 saate hazır olur."dedi

"3saat çok kısa kes."dedim.

"1.5 saate en fazla hallolur.

"Tamam, Ceylin Akın."dedim

"Ceylin Akınmı?Kaanın kız kardeşimi?"dedi şaşırarak

"Evet sen nerden biliyorsun

"Kaan bahsetmişti kardeşini çok seviyordu."dedi Tural

"Odama bekliyorum Bozkurt." Dedim tebessümle.

Tural gülerek bana karşılık verdi

"Emredersiniz komutanım."

Turalın odasından çıktıktan sonra odama doğruilerledim.Dosyalarla ilgilendikten sonra dışarıya çıkıb kahve içmeyegittim.Kafeye gelib masaya oturup kahve ve sandvic söyledim telefonum ileilgilenirken kulağıma tanıdık kız sesi geldi kafamı kaldırıb gördüyüm manzarabeni hiç mutlu etmemişti.Karşı masada  Ceylin ile bir çocuk söhbet edib kahve içiyorlardı.Telefonumu kapattım.Ve onları izlemeye başladım.

CEYLİN AKIN

Arda ile söhbet ederken birden Arda elimi tutdu.Şaşırıb ayağa kalktım.

"Ne yapıyorsun ya "dedim.

"Ceylin ben seni seviyorum bir hata yaptım lütfen beni affet" dedi Arda yalvararak.

"Hayır tabiki ben bir daha öyle hatayı yapmam ben seni artık sevmiyorum"dedim.

"Öylemi o zaman bende olan  fotolarını paylaşmamı istermisin dedi birden bire şeytan gibi konuşmaya başladı.Gözlerimi büyüterek dedim 

"Ne diyorsun sen ya ne saçmalıyorsun ya"dedim

"Sen bilirsin Ceylincim ben seviyorum ve sadece benle sevgili olabilirsin."dedi

Birden-bire Ardanın yüzüne yumruk gelince afalladım.Ve o yumruğun sahibi beni o yumruktan daha şaşırtmıştı.

"SEN KİMSİNDE CEYLİNİ TEHTİD EDİYORSUN .... ÇOÇUĞU SENİN SÜLALENİ ..... ANLADINMI BENİ BİRDAHA SENİ CEYLİNİN 20 KM YAKININDA BİLE GÖRMEYECEĞİM."

"YUSUF  sakin ol lütfen" diye bağırdım.

"Tamam.Hadi gidelim."dedi 

"NE sen cidden manyaksın "dedim.

 "evet bu yüzden benle gelmelisin" dedi/

elimden  tutub arabaya doğru götürdü.Karşı çıka bilmediğim sakince onunla birlikde ilerledim.Yol boyunca hiç birimizden ses çıkmadı.Eve ulaştıkta eve gelmesi için ısrar ettim.Ben ona ne yapacağımı biliyorum.Evin kapısını açtıktan sonra kahve hazırlamaya başladım.kahve içip Yusuf gitmeye hazırlanırkan dudağıma en kırmızısından bir ruj  sürüp yanına gittim ama asıl şakam bundan daha iyisiydi telefonunu o sigara içmeye giderken alıp instagramda story paylaştım.Story ise Yusufun en komik ve komutanın rezil olması için yeterliydi. O beni bütüm kafede rezil ediyordu bende onu bütün askeriyeye.Yatdığı herşeyin bedelini ödeyecekti.Addım sesleri duyduğumda ise telefonu hemen yerine koyub onu beklemeye başladım.Yusuf geldiğinde ise yanına gelib konuşmaya başladım.

"Yusuf beni ardadan kurtardığın sana teşekkür ederim" dedim cilveli bir şekilde. 

Kendimden utanıyorum.Şaka için kendimi rezil ediyorum bildiğin dedi iç sesim.

yusufa yakınlaşıb yanağından ufak bir öpücük kondurdum.YUsufun heykel gibi durması beni güldürdü ancak kendimi durdura bildim.

"Ceylin sen ne yaptın dedi yusuf sessiz bir ses tonuyla. 

yüzüne bakıb sadece güldüm.


SELEME CENEMELERR NASILSINIZ UZUN ZAMANDIR BÖLÜM ATMIYORDUM ÖZÜR DİLERİM İNS BU BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ LÜTFEN EN AZI 5 YORUM ATIN HEPSİNİ BEĞENMEYE ÇALIŞCAM.

"Mucize" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin