TANITIM

318 22 7
                                    



Merhabalaaaarrrrrr

Uçurumun Yankısı ile karşınızdayımm

Çok heyecanlandım. Derin derin nefesler alıyorum şu an.

Umarım beğenirsiniz
Tanıtım bölümümüz var gelecekten bir kesit sonrasında ilk bölümümüzle başlayacağız maceramıza.

Bir şans verdiğiniz için şimdiden teşekkür ederim ♡

Upuzun soluklu güzel bir yol olması dileğiyle. ♡

Her hafta atacağım bölümleri. Gününü de belirlerim ve söylerim. Seviliyorsunuzzz.


✨✨




-Tanıtım-

Kahverengi gözleri yüzüme adeta nefretle bakıyordu. Ben peki? Ben ondan farklı mıydım? Gözlerimin dolmasını engelleyememiştim. Titreyen dudaklarım bir açılıp bir kapanıyordu. Ne diyecektim ki? Hesap sorabilirdim mesela. Göğsüne vurup bana bunu neden yaptın diye bağırabilirdim ya da.

O an ondan tiksindiğimi hissettim. Mideme oturan kusma hissini bastıramıyordum. Kendimden beklemediğim bir anda elim havalandı ve yüzüne sert bir tokat attım.

Başı yana dönmüştü. Gözlerini yumarak derin bir soluk çekti içine. Sakinleşmek istiyor gibi.

"Senden," dedim üzerine bastırarak tükürür gibi. "Tiksiniyorum."

O an gözlerimden akan yaşları durduramadım. Nefes alışverişlerim düzensizleşmişti. Hıçkırıklarım boğazımı acıyla yakarken dizlerimin üzerine çaresizce çöktüm. Küçük bir çocuk gibi ağlıyordum şimdi. Ve kimsesiz hissediyordum. Yanı başımda duran bedeni hareket dahi etmiyordu.

"Neden?" diye bağırdım gözyaşlarımın arasından. "Neden yaptın bunu bana?" Bağırmıyordum. Adeta haykırıyordum. "Neden ya neden?"

Belki de dakikalardır hareket etmeyen bedeni hareket etti ve tam önümde diz çöktü. Gözyaşlarımı silerek burnumu çektim ve soğuk bakan gözlerine gözlerimi kilitledim. Yüzünü okuyamıyordum. Aklından neler geçtiğini, ne hissettiğini anlayamıyordum. Eli bir anda havalandı ve çenemi sertçe sıktı. Donakalmış gibi duraksadım.

Dudakları uzun süre sonra aralandı ve midemi bulandıran kelimeler döküldü.

"Uslu bir kız olacaksın," dedi kanımı donduran sesiyle. Eli sıktığı çenemden dudaklarıma kaydı ve tüylerimi ürperten bir şekilde dudaklarıma dokundu. "Bu güzel ağzını kapatacaksın."

Gözlerimin önü kararmaya başlarken kusma hissini artık bastıramıyordum. Ayağa kalktım ifadesiz yüzüm ona dönükken. O an titreyen dizlerim beni tutamadı ve sertçe yere düştüm. Gözlerimin önü tamamen karardığında ise bir daha uyanmak istemiyordum.



UÇURUMUN YANKISI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin