1.BÖLÜM

119 17 32
                                    

Öğlene doğru aniden çalan alarm sesi ile beni bekleyen yorucu bir güne daha gözlerimi açtım.

Dün akşam yoğun geçen acil nöbetinden sonra anca yataktan kalkabildim.Banyoya doğru ağır ağır ilerledim,ihtiyaçlarımı giderdikten sonra hemen giyinmek için dolabıma yöneldim içerisinden beyaz gömlek, siyah süveter ve haki yeşili ekoseli midi boy eteğimi üzerime geçirdim saçlarımı rastgele toplayıp hafifte bir makyaj ile bitirdim.

Banyoya doğru ağır ağır ilerledim,ihtiyaçlarımı giderdikten sonra hemen giyinmek için dolabıma yöneldim içerisinden beyaz gömlek, siyah süveter ve haki yeşili ekoseli midi boy eteğimi üzerime geçirdim saçlarımı rastgele toplayıp hafifte bir makyaj...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[Bahsedilen kombin]

Kahvaltı yapmak için koşar adımlarla mutfağa geçtim. Masanın üzerinde beni bekleyen şahane kahvaltıyı görünce iştahım kabardı. Tabağın önünde duran notu görünce elime alıp okudum"Canım Kızım Afiyet Olsun:)Annen".Evet bu kadına ölünür. İçimde anneme karşı küçük bir sevgi seli yaşadıktan sonra, kahvaltımı bitirip kapıya yöneldim. Hızlıca  çizmelerimi ayağıma geçirip evden çıktım.

Evet yine bir İZMİR sabahı ve dondurucu soğuğu! Elimi çantama atıp telefonumu çıkardığımda saatin henüz erken olduğunu görüp Aylin'i aradım. Telefon uzun süre çaldıktan sonra birden gelen ses ile irkildim.

-Zeyneeeepppp!Nerelerdesin kızım sen?
-Sanada merhaba  Aylin'ciğimm bende iyiyim sen nasılsın?
-(kıkırdama sesi ile) kusura bakma canım uzun zamandır aramadığın için şaşırdım.
-Uzun zaman dediğin üç gün oldu sadece farkındamısın aşkımm
-Herneyse kızım üç günde neler oldu bir bilsen hemen anlatmam lazım müsait isen kafeye uğra.
-Evet evet vaktim var henüz 20 dakikaya yanındayım.
-Tamam. Bekliyorum öptümm
-Muahhh

Telefonu kapattıktan sonra taksi beklemeye koyuldum. İzmir'in yoğun trafiğinde beklemek hiçte kolay olmuyordu ve sonunda gelen ilk taksiye binebildim. Taksiciye SIRÇAKÖŞK CAFE lütfen! dedim ve camdan geçip giden yola daldım. Yirmi dakika sonra taksicinin "Geldik abla" demesi ile ücreti ödeyip taksiden indim.Ve sonunda cafenin önündeyim. İçeride telaş ile ordan oraya koşuşturan Aylin'i görünce gülümsedim 'Bu kız gerçekten bi farklı' içeri doğru ilerleyince cafenin çok sakin olduğunu gördüm.

Peki ama Aylin'deki bu telaş nedendi?

~Bir sonraki bölümde görüşmek üzere ~

(Birinci bölüm kısa oldu biliyorum ama 2. Bölümü bekleyin yıldızlamayı unutmayın 👉⭐️)

YABANCI DEĞİLSİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin