3. Bölüm

336 29 17
                                    

Nothing left to lose.
(Kaybedecek bir şey kalmadı.)

Yıllar önce
Antalya

Ona takılan serumun etkisiyle uyuyordu Balın.
Gözlerini açtığında etrafta gezindi gözleri. Önce koluna takılı olan seruma değdi gözleri, sonra odada dikkatle gezindi. Yoktu. Kimse yoktu odada. Yine yapayalnızdı, değişen bir şey yoktu. Ne annesi gelmişti ne de babası.

Öksürmek istediğinde boğazında beliren acıyla eli boğazına gitti. Ne olduğunu anlamaya çalışırken odanın kapısı açıldı.

İçeri giren Aras Alinin annesi ve yanındaki hemşirelerdi. İçeri girer girmez gülümsemişti Balın'a.

"Uyanmışsın"

"Merhaba. Neden buradayım ben? Aras Ali nerde? Çocuklar nerde?" Balının art arda sorduğu soruya gülümsedi Nisa.

"Hastanedesin. Endişelenmene gerek yok. Çocukları eve gönderdiler, ailene de haber verdik, kısa sürede geleceklerdir" dedi Balın'ın serumunu kontrol ederken.

"Kaç saattir buradayım?"

"3"

Biliyordu Balın. Gelmeyeceklerdi, taburcu olacağı zaman gelip direkt çıkaracaklardı. Zamanları yoktu ki, gelemezlerdi. Çok kızacaklardı, denize izin vermemişlerdi.

"Nisa teyze, annemler çok kızdımı bana?"

"Yok kuzum, onlar sana neden kızsın? Endişelendiler sadece" dese bile yüzünden belliydi asıl cevabın ne olduğu.

"Endişelenselerdi gelirlerdi. Gelmediler"

"İşleri var ya kuzum. İstanbulla Antalya arasındaki mesafe o kadar az değilki. İşleri biter bitmez döneceklerdir. Sen bize gelmek ister misin? Hem Aras Ali'yle oynarsınız. İstersen çocukları da çağırırsın hem"

"Eve gitmek istiyorum"

"Annenler gelmedi daha ama kuzum. Onlar gelene kadar bizde oturursun. Annenler gelip alır bizden"

"Peki Nisa teyze" dedi daha fazla uzatmadan.

Saçını okşadı Balın'ın Nisa. Bu yaşta bu kadar mutsuz olması canını sıkıyordu. Ailesinin zaman ayırmadığını, Balın'la vakit geçirmediğini en iyi o biliyordu. Saçının tepesine öpücük kondurup geri çekildi Nisa.

"Ateşin vardı, serum taktık, düşmüş şimdi. Yarım saate işim bitiyor. Taburcu işlemlerini halledip çıkarız hemen. Tamam mı kuzum?"

"Tamam Nisa teyze"

💫

Gece gördüğüm kabuslar uyumama izin vermezken sabah erkenden uyanmıştım. Yataktan kalkar kalkmaz banyoya geçip yüzümde geceden kalan makyajımı çıkarıp duşa girdim. Bornozumu almaya üşenip banyodan çıplak bir şekilde odama geçtim. Dolaptan giyecek rahat salaş bir şeyler alıp hızlıca üzerime geçirdim.

Bu gün bir yere gitmeyecektim, sadece kütüphaneye gidip çalışmayı düşünüyordum. Saçlarımı hızlıca kurutup hafif makyajda yaptıktan sonra çantamı ve bilgisayarımı da alıp odadan çıktım.

Bir Gece Ansızın (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin