Madrigal-Geçme artık sokağımdan..
💫
"Valla pek uğraşmadım uzatmak için" son kısmı vurgulamıştı.
"Uğraşmamışsında epey bir uzanmış, boyun." dediğimde güldü.
"Hadi Balın. Salona geç, bir şeyler atıştırıp çıkalım"
"Nereye çıkıyoruz?"
"İstanbula gidiyorsun yarın. Antalyadanda yeni döndün. Kutlama yapamamıştık, Alp Arslanın fikriydi aslında. Hep gittiğimiz barda buluşalım dedi bende kabul ettim"
"Ay uzun zamandır kafa dağıtmıyordum. Harika oldu bu" dedim sevinçle.
Aras Ali'yle bilrikte salona geçtik. Bana beni burda bekle dedikten sonra tekrar mutfağa geçti. Çok geçmeden elinde suşi tabağıyla salona geldi. Masaya yerleştirdikten sonra içecek bir şeylerde getirip oturdu. Çok geçmeden Alp'te gelmişti yanımıza.
"Oo afiyet olsun. Ben sizi rahatsız etmeyeyim baş başa yeyin siz" dedi gülerek Alp.
"Uzatmada geç otur Alp" dedim.
"Ne yani? İnsan bir çağırır. Gel Alp'cim sende bizimle yemek ye der. Gelmesem çağıranda yok."
"Uzatmasan mı Alp? Zıkkımlan işte" dedi Aras Ali ters ters Alp'e bakarak.
"Valla kuzen nedir çocukluktan beri senin suşi aşkın anlamış değilim" dedi Alp.
"Suşi benim ilk aşkım canım. Seviyorum işte ne yapalım?"
"İlk aşkım derken? Ben ilk aşkın şey sanıyordum-" Alp'in sözünü bitirmesine izin vermeyerek suşiyi ağzına tıktı Aras Ali.
"Ye kardeşim sen. Az konuş, zararlı"
"Ben ne dedimki?" Dedi ağzı dolu dolu.
"İşte bende diyorum ya. Deme, ye diye"
**
Çok geçmeden evden çıkmıştık. Aras Alinin arabasıyla gidiyorduk bahsettikleri mekana. Alp inat edip öne geçmişti bense arkada ikisinin arasında oturmuş kollarım dizimde önü seyrediyordum.
"Kuzen, babam işleri bana kitledi. İstanbul işi yaş. Aras Ali'yle gidin siz" Alp'in sözüyle kaşlarım çatıldı.
"Söylemedin mi benimle geleceğini?"
"Söyledim söyledim de, sen neden gittiğimizi söyleme dediğin için öylesine gidiyoruz sandı. Bide işte önemli kriz çıkmış yarın tüm kurul toplanıyor dedi"
"Anladım. Aras Ali'ininde işleri var zaten. Ben yalnız giderim sorun yok"
"Benim işim kısa sürecek zaten. İşim biter bitmez yanına gelirim. Sonrada birlikte döneriz" dedi Aras Ali omzunun üzerinden bana bakarak.
"Tamam" dedim ve arkama yaslandım.
Çok geçmeden mekana varmış, arabadan inmiştik. Aras Ali ve Alp'in peşine takılıp daha önce gelmediğim mekana doğru yürüdüm. Mekanın karşısındaki korumalar Aras Ali'yi görür görmez zorluk çıkarmadan kapıyı açtı içeri geçmemiz için. İçeri girdiğimizde koridoru led ışıklar aydınlatıyordu. Mavi tonundaki ışıklar çok güzel gösteriyordu mekanı. Koridoru geçtikten sonraysa içeri geçtik.
Asıl olay burdaydı. Şarkı sesi son ses, mekan ağzına kadar doluydu. Biz içeri girer girmez Alp Arslan yanımıza damlamıştı.
"Hoş geldiniz" dediğinde gülümsedim sadece. Gelip bana sarıldığında şaşırsamda bende sarılıp karşılık verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gece Ansızın (ASKIDA)
Mystery / ThrillerHer insanın hayatını değiştiren bir olay, bir kişi ve ya bir gece olurmuş. Benim hayatımı değiştiren o geceyse beni büyümeye mi zorlamıştı yoksa benim içimdeki beni mi öldürmüştü, bunu hiç anlamıyordum. Tek bildiğim o geceden sonra benim artık eski...