Selam🤍
Vote atmayı ve bol, bol yorum
yapmayı unutmayın!💬⭐️İyi okunalar...
Bölüm şarkısı:
~ her zaman umut vardır~
"Geçmiş olsun" dedim ve son hastamın odasından çıktım. Bugünlük işim bitmişti.
Dosyaları hemşireye vererek giyinme odasına gittim.
Üzerime sabah yaptığım kombinimi giydim. Gri bir üst, gri uzun bir kumaş pantolon ve beyaz ayakkabılar.
Üzerime siyah montumu geçirdikten sonra siyah kol çantamı alarak odadan çıktım ve dışarıya adımladım.
Bugün araba bakmaya gidecektim, bu yüzden otomobile gidecektim. Kendime küçük bir araba almayı planlıyordum, sonuçta bir kişi olduğum için yeterdi. Umarım istediğim bir araba bulurumdur, yoksa bu gün negativ enerji saçardım, zaten regl oldum.
Regl olduğum bir dönemde olduğum için karnıma bazen sancılar gelip geliyordu. Birde gitmeyen sinirim vardı, umarım sevdiğim birinde patlamazdır.
..."Hayırlı olsun" dedi karşımdaki adam.
"Teşekkürler" dedim karşılık olarak.
Artık bir arabam vardı. Benim, kendi arabam.
Arabalar hakkında çok şey bilmesemde Babam sayesinde birkaç şey öğrenmiştim bu kocaman 23 yılda.Elimdeki araba anahtarı ile ilkkez arabayı açtım ve içine bindim.
Çantamı yanda olan koltuğun üzerine koydum ve Arabamı çalıştırdım.Arabamın markası siyah bir mini Cooper idi. Küçük ve işe yararlı olduğu için almıştım, hem görünüşü güzel gözükmüştü gözüme.
Araba almak aslında bu kadar hızlı olmuyordu ama Adam Doktor olduğumu duyunca birden herşeyi yapı verdi. En azından işime geldi.Arabayı otomobilden dışarıya sürdüm. Saat akşam 18:00 olmuştu.
Yolda sürerken şarkının olmadığını hatırladım, o yüzden kenara çektim ve telefonunu arabaya bağladım. Böylelikle şarkı dinleyebilecektim.
Adam neyin nerde olduğunu anlatıp göstermişti.Bağlandığını görmemle önüme gelen ilk şarkıyı açtım. Emir'den 'Mevsim sonbahar' şarkısının açılmasıyla Arabayı sürmeye başladım.
(Bölüm şarkısı)"Mevsim sonbahar, pencerede damlalar, içimde bir korku var, sanki seni kaybediyor gibiyim"
Şarkıya eşlik ede ede sürüyordum Arabayı.Bi anda Rüzgar geldi aklıma. Dünkü mesajlardan sonra yazmamıştık. Görüşmemiştik de.
Her gün görüşmeye alışık olduğum için bi garip gelmişti. Zaten Simge ile de görüşemedim bugün. Moralim çok bozuktu.
...Arabayı park edip alışveriş merkezine girdim. Eve birkaç malzeme lazımdı. Domates, salatalık ve makarna gibi şeyler. Bide ekmek.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sev | Asker&Doktor (Askıya alındı) -> belirli bir zaman böyle kalacak
Teen Fiction𝐃𝐫. 𝐑ü𝐲𝐚 𝐔𝐙𝐔𝐍, yeni bir başlangıç için Diyarbakır'a taşınır. Güzel planları olsada hayat ona başka bir yol sunar. Bu yolda nelerle karşılaşacağını bilmez. Yolda onu aşk, arkadaşlık, nefret ve sevgi karşılayabilir. Yada sadece korku mu? Ö�...