1.

461 10 0
                                    

6:00
Szombat
Jóreggelt világ!Elég szép napra virradtunk mivel ma már végre hétvége.
~Majd kikeltem az ágyamból elrendeztem a reggeli rutinomat miután pedig felöltöztem,becsuktam a lakást, indultam is le a kávézóba ahol már törzsvendégnek is számítok itt Egerben~
8:00
Kávézó
-Szia Liza!Csak a szokásost kérném és most nem elvitelre, szerintem most kérek mellé egy kakaós csigát is köszii.~Mondtam a drága barátnőmnek a pult másik oldalán majd mentem is arra a helyre ahol mindíg is szoktam ülni az ablak mellé, csodaszép kilátás Eger csodás épületeire~
~Pár perc múlva Liza meg is érkezett a fekete kávémmal és a kakaós csigával~
-Köszi drágaa!Itt egy kis borravaló már cska azért is.~nyomtam a kezébe a kifizetendő árat és még egy ötszázast mellé~
-Wow, köszi szépen!Majd még talizunk de elindult a forgalom szóval futoook.~mondta Liza egy picit elnyújtva a futok szót mert már szó szerint a pultnál állt~
~Szépen nyugodtan iszogattam a kávémat majd egyszer csak egy mély férfi hangot hallottam a pulttól~
-Szia kérhetek egy kávét csak egy feketét légyszíves.~mondta egy mély férfi hang amit valahogy olyan jól esett hallgatni~Köszönöm, jó munkát!
~Ételem elfogyasztása után indultam kifelé a kávézóból ugyanis már várt a csodaszép ágyam otthon, odafigyelés nélkül csak felálltam a helyemről és az otthon gondolatára már szinte futni kezdtem kifelé az ajtón de egy másodpercre csuktam be a szemem erre annak a csodálatos hangú férfinak telibe nekimentem és felborultunk mindketten, én hamarabb felálltam mint ő és felsegítettem~
-Ó, bocsi nem figyeltem...Én hülye gondolkodhattam volna és nem kellett volna ennyire sietnem, mégegyszer is bocsánat.~majd felnéztem csodaszép szemeibe bocsánat kérően~
-Semmi gond, mindenkivel megesik néha az ilyen nem igaz?Nem kell ennyiszer bocsánatot kérned semmi nem történt.Remélem majd még összefutunk viszont nekem sietnem kell szia!
-Remélem én is!Szia!~Elég furán és meglepődve sikerült elköszönni, na mindegy remélem még találkozunk~
~Kávézóból kitérve siettem haza a lakásomba hogy végre pihenjek ha már hétvége van, gyorsan el is gyalogoltam odáig hisz a kávézó kb 5 percre van a lakásomtól~
~Be is nyitottam szép lakásomba ami ugyan nem annyira nagy de egy embernek tökéletes~
-Ó, basszus elfelejtettem hogy ma még takarítanom is kellene...Na ma se lesz semmi a pihenésből.
~Gyorsan rendbe raktam a lakásomat ami szürke színben díszelgett, megmetszedtem növényeim és meg is locsoltam őket majd gondoltam nézek egy filmet vagy esetleg egy új sorozatot.Laptopomat elővéve a kedvenc Netflix szavamat elő is adta így azonnal rá is nyomtam.Gondoltam valami romantikus filmet nézek mert miért is ne?~
-Alkonyat biztos hogy nem,Két lépés távolság?Neem.Túl sokszor láttam már az összeseet~dühöngtem magamban~
Hm hát ez meg? "Elemi" ó biztos új animációs mese na mindegy jó lesz ez is.
22:00
~Jó kis animáció volt viszont nem keltette fel annyira a figyelmem mivel jobban érdekelnek a más fajta rendes filmek de ez is elment.Majd maradék időmet elalvásig az esti rutinommal és zenehallgatással töltöttem, majd azonnal el is nyomott az álom~

Sziasztook sziveiim!Új ff-el készültem a mostanában elég híres 2okos egyik tagjáról.Remélem tetszik az első rész, kicsit rövid lett de ez még csak a kezdet, legközelebb az az 2 nap múlva várlak titeket vissza a második részheez ami már 1000 szóból fog állni <33
További jó reggelt/napot/estét nektek!🤍
Ja és boldog elő nőnapot <333

Cold as Ice-Hot as Fire (Icehavok ff.)Where stories live. Discover now