2.

331 5 0
                                    

Hétfő
6:00
~Gyorsan eltelt ez a hétvége is mint mindíg.Vasárnapomat csak tanulással töltöttem, na de hétfő van a hét legrosszab napja mint mindíg...Gyorsan megcsinàltam reggeli rutinom majd futottam is a szokásos kávézómba~
-Jóreggeelt!Csak a szokásosat kérem az asztalhoz köszii!~szóltam oda Lizának majd mentem is a helyemre, csak egy héten egy napot nem szoktam itt lenni az is a vasárnap fe hogy hogy hiányzott már ez a hely~
-Lám lám,kit látnak szemeim a belém akadó lányt?~mosolygott rám a férfi akibe beleütköztem még egy két nappal ez előtt~
-De bizony azt a lányt látod drága.Egyébként a nevem Rose.Üdvözöllek!~szóltam oda mosolyogva az asztalommal szemben lévő férfira~
-Az én becsületes nevem Máté!Üdvözöllek!Szabad ez a hely?Minden asztal teli van.~mutatott Máté a velem szemben lévő egy darab székre~
-Oh,persze nyugodtan.Leülhetsz ha akarsz.~mondtam még mindíg mosolyogva majd mikor Máté leült Liza már ki is hozta a kávém, drágaság itt velem szemben biztos korábban jött ugyanis már kávéval a kezében ült le.~
-Mond csak te itt laksz Egerben?Vaagy esetleg itt tanulsz?~Mondta nekem Máté majd felém nézett ugyanis idáig bámultunk kifelé a mellettünk lévő nagy üveg ablakon~
-Itt is lakom és itt is tanulok~mondtam öntelt vigyorral az arcomon~-Nem messze van a lakásom azért járok le ilyen gyakran.
~majd evvel a kérdéssel megérkezett a várva várt ismerkedős party, Mátéval nagyon jól kiismertül egymást szinte mindenben egyformák vagyunk reggeli felkelés,lefekvés,játékok,egyforma egyetem,kaják stb. stb...
-Na jó örülök hogy megismerhettelek Rose viszont nekem sietnem kell~mondta Máté majd ránéztem az órámra és rájöttem hogy nekem is~
-Halloood ugyan arra a szakra is járunk?Mert nekem is~mondtam egy enyhe röhögéssel~
-Angol-Média?~bólintottam~Akkor futáás!~mondta Máté majd elkezdtünk szó szerint futni mivel 7:30 volt, innen az egyetem kb 20-25 perc és 8-ra már be kellene érni.~Hozzáteszem első nap volt az egyetemen~
7:59
-Berobbantunk mindketten az osztályterembe majd végül egymás mellé ültünk mert mindekinek volt már padtársa,már a tanár bejött utánnunk de mi még mindketten a futás-stressz alatt voltunk~
-Jóreggelt ifjú Angol tanárok!~kezdett bele a mondandóba a tanárunk aki lehetett olyan 60 év körül, majd így ment ez óráról órára és mindenhol csak az első nap bekellett mutatkozni és mesélni egy kicsit magunkról~
Utolsó óra
14:00
-Na hát akkor én nem fárasztalak annyira titeket tudom hogy már fáradtak vagytok de én csak egy bemutatkozást kérnék majd mehettek is első nap alkalmából~mondta egyik női tanárunk akire persze már mindenki felkapta a fejét~-Kezdjük mondjuk onnan!~mutatott mi felénk Mátéval~
-Oh szuper~motyogtam az orrom alatt~Jónapot tanárnő a nevem Rose, 19 éves vagyok.Ennyit szeretnék mondani ha nem haragszik meg.~mondtam ásítva~
-Nem haragszom meg Rose.Üljön vissza a helyére kérem.~visszaültem majd Máté következett~
-Jónapot tanárnő én Máté vagyok,21 éves.Én még annyit szeretnék mondani hogy Tálas Máté becsületes nevem, ahova teszem kezem ott pénz terem.Köszönöm.~Majd leült a helyére és egy nagy tapsot kapott az osztálytól, mikor végig mentünk mindenkin és végre elengedtek akkor Mátéval futottunk is haza mivel megtudtam hogy a lakása az én lakásomtól kb 10 percre van és ugyan azokon a buszokon kell mennünk, így majdnem lekéstük az első buszt de elértük végül~
-Máté.~néztem rá már a buszon ülve~Köszi ezt a mai napot nélküled nem tudtam volna időben odaérni és örülök hogy megismerhettelek!~mondtam neki mosolyogva, ő is rámnézett és csak bólintott egyet majd egy kis idő után ő is megszólalt~
-Én is örülök hogy megismerhettelek a mai napon, a buszos ügyet meg szívesen jártasabb vagyok már egy picit~mondta tartva a szemkontaktust és a leszállásig csak néztünk egymás szemeibe~
-Oh itt leszállok gondolom te is~szakítottam meg a szemkontaktust, pedig bármennyi ideig tudnám bámulni -WAIT neeem nem mondtam ilyet neem~
-Igaz, itt én is leszállok.~mondta Máté majd leszálltunk és elindultunk haza neki egy kanyarnál másmerre kellett menni szóval egy öleléssel elköszöntünk majd indultunk mindketten haza~
~És ez így ment napról napra, hónapról hónapra, Mátéval mindíg egyre szorosabb kapcsolatot alakítottam ki és egy idő után be vallottam saját magamnak hogy bejön a drágaság~
MÁJUS
Szerda
6:40
Kávézó
-Tán nem megint Roseba ütközök bele ezen a szép napos reggelen?~Jött be az ajtón a drága~
-Igen drága mint minden reggel kivéve vasárnap itt találkozunk.Hogy telt a reggeled~mosolyogtam rá majd a kezébe nyomtam a szokásos kávéját~
-Először is köszönöm a kávét.Másodszor ugyan úgy mint mindíg.Nehezen de itt vagyok~Röhögtük el magunkat majd leültünk az asztalunkhoz~
-Na és kiváncsi vagyok elkészítetted e az Angol prezit mára!~Könyököltem rá az asztalra~
-Persze hogy elkészítettem itt van a zse-~Majd megakadt a szava mikor észrevette hogy az USB nincs a zsebébe~
-OH BASZKI!Otthon hagytam...~kezdte el átkozni magát~
-Nyugalom drága visszamegyünk elveszed és még mindíg lesz időnk beérni.~mondtam neki nyugodtan miközben ez a nyugodtság az ő arcán egyátalán nem látszott meg~
-Fhuu, rendben de siessünk!~fogta meg a karom majd szó szerint kihúzott a kávézóból és elindultunk a lakásához~
-Nincs kitakarítva szóval annyira majd ne nézz körül.~léptünk be lakása ajtaján majd csak akkor engedte el a karom amikor beléptünk~
-Ahhoz képest hogy te mindíg milyen rendezett vagy ezt a lakás picit nem annyira tükrözi vissza~röhögtem picit~
-Meg van az USB futás!~most a kezem ragadta meg amire szerintem nem annyira figyelt teljesen a buszig ugyanis a buszon elengedte a kezem.~
~Máté megkaparta a torkát majd felém nézett~Na megvagyunk ez a busz kb 7:30 ra be is visz minket az egyetemre onnan pedig időben beérünk órára~
~Időben beértünk és még 5-öst is kaptunk a prezentációinkra aminek nagyon örültünk mindketten~
HAZAFELÉ ÚT
14:30
-Végre indulhatunk haza~fujtam ki a benttartott levegőm már a buszon Máté társaságában~
-Uhuum már nagyon vártam a mai napon.Figyelj, be akarnálak mutatni a legjobb haveromnak, ammm velem jönnél szombaton reggel Pestre?~mondta Máté rámnézve~
-Ohh ki nem hagynám,hogy utasíthatnék vissza egy ilyen cukipofit?~mondtam neki majd haza is értünk és Máté még haza is kísért engem aminek nagyon is örültem, végre egyszer hazakíséért, ez nagyon megtisztelő és nekem sokat jelent~

Itt az új rész sziveiiim.Bocsi hogy ilyen későn raktam fel de ezer szó nehezebb mint gondoltam...Na vajon bírni fogja KDS úr Rose-t?Majd kiderüül<33

Cold as Ice-Hot as Fire (Icehavok ff.)Where stories live. Discover now