4.

264 6 0
                                    

~Nagyon jó edzésnek lehettem részese.Nyilván a két drágaság sokkal többet edzett mint én de én így is élveztem.A mai napon én lábra edzettem, Máté karra edzett, KDS pedig vállra.~
~Edzőteremből Dávid felé~
~19:00~
~Úton KDS felé sokszor megállították a két fiút random emberek de mikor megállították őket mindíg a fiúk hallótávon kívülre küldtek.Nekem ez nagyon gyanús~
-Fiúk miért küldtök mindíg el ha valaki odamegy hozzátok?~kérdeztem tőlük felvont szemöldökkel.Ők pedig egymásra néztek és egyszerre beszéltek~
-Csak nem akarjuk hogy bajod essen, nagy ez a város sok rossz ember is előfordulhat~mondták mindketten egy szusszanásra egyszerre~
-Oooké akkor hagyjuk is ezt a témát~mondtam majd előrébb mentem picit de a fiúk a kétoldalamra beállva átkaroltak és úgy mentünk Dávidhoz vissza~
-Végre otthon édes otthon~nyitott be KDS az ajtaján majd nekifutott a kanapénak, végigterülve a kanapén nézett minket míg mi levettük cipőnket mindketten és mi is nekifutottunk a kanapénak így hárman könnyen elférve, kiterülve kezdtünk TV-t nézni, nekem persze sikerült bealudni~
-Jóreggelt kicsikeee.El kellene menni lefürdeni így edzés után nem gondolod?~hajolt közel hozzám Máté ezt mondva.Hangja olyan nyugtató volt hogy abban a pillanatban vissza tudtam volna aludni rá de rájöttem hogy tényleg el kellene menni fürdeni~
-Rendbeen csak még 5 perc légysziii.~mondtam majd ki nyitottam szememet majd szembetalálkoztam avval a szép zöldes kékes szempárral~
-Nincs öt perc drága.Mindjárt tizenegy óra lesz de addig még van annyi idő hogy lefürödj.~mondta Máté majd megfogta az arcomat és kaptam tőle egy homlok puszit, na igen nem mondom meg meddig voltam elvörösödve~
-Rendben akkor megyek.~mondtam paradicsom vörös fejjel, majd felkeltem a kanapéról és összeszedtem a cuccaimat majd bementem lefürdeni~
~Óh, a csodás meleg víz.Annyira szeretem, elmondani nem tudom.(itt nem a vízről van szó)~
~Lefürödtem, kis arcápolás majd kint is voltam a fürdőből, a fiúk valamit nagyon beszéltek én gondoltam csatlakozom hozzájuk,amint beléptem a konyhába KDS rámnézett majd biccentett egyet a fejével felém, ezzel jelezve Máténak aki háttal állt nekem hogy itt vagyok~
-Szuper végre ittvagy!KDS mond csak el neki!~mondta Máté felém fordulva majd hátranézve Dávid felé~
-Ohhh bazdmeg.Na szóval csak annyi hogy nálam van 3 ágy csak az egyik egy személyes a másik meg egy francia ágy...Khm khm szóval azt gondoltam mivel én biztos hogy nem alszom Máté mellett mivel nem vagyok buzi...Íígy te neked kellene mellette aludnod...~mondta nekem KDS a fejét vakarva~
-Hát.Ömmm..Ez meglepett de szívesen alszom Máté mellett persze.~Néztem rá az említettre aki elmosolyodott és szó nélkül kifordult a konyhából majd elment a francia ágyhoz, követtem a példáját és mellé feküdtem, KDS bevonult az adott külön szobában lévő egyes ágyra és csend honolt az egész lakásban~
-Jó éjszakát Máté!Köszönöm ezt a napot!~mondtam a nyugodt csendet megtörve közöttünk, mivel csak a hold világított be a lakásba más villany már nem volt fel kapcsolva , csak annyit láttam hogy Máté felém fordul kapok tőle még egy homlok puszit majd csak annyit mond~
-Jó éjszakát Rose.Szívesen, bármikor elhozlak újra.~majd visszafordult és el is aludt így tettem én is~
~Reggel~
~5:45~
~Hamarabb felkeltem ugyanis gondoltam meglepem a fiúkat egy reggelivel, csendben felöltöztem lementem egy közeli boltba bevásároltam amerikai palacsintához és meg is sütöttem.~
~9:00~
~Visszamentem a francia ágyhoz majd teljes testsúllyal ráugrottam az ágyra csak amiatt hogy felkeltsem Mátét~
-Jóreggelt drágaság!Reggel 9 van!Öltözz fel várlak a konyhában a reggelivel!~mosolyogtam az éppenséggel reggeli kóma állapotában lévő fiúra aki már a földről nézett felfelé az ágyra majd csak felmutatta a középső ujját és visszafeküdt a földre
KDS szobájába is betoppantam majd egy serpenyőt és egy fakanalat használva elkezdtem "Zenélni" neki amire kis idő után de felkelt majd elmondtam neki ugyan azt amit Máténak de kabbe jel helyett azt kaptam hogy "hagyjál jólvan"~
~A két fiú kivonszolta a seggét a konyhába és csak leültek az asztalhoz majd néztek maguk elé még a reggel hatása alatt~
-Jóreggelt drágaságok.Tessék egy kis amerikai palacsinta csak nektek csak most.~Raktam mindkettő elé a palacsintákat, majd magam elé is.Jóízűen falatoztak ezt vettem egy finomnak majd elkezdtünk beszélgetni~
-Hogy aludtatok?~kérdezte KDS álmosan~
-Tök jól, a reggeli ébresztés kivételével.~nézett fel rám Máté én pedig már a konyhában mosogattam~
-Ha nem vagy képes 9:00 ig felkelni hétvégente úgy hogy az egyetem előtt hétköznap már reggel 7 kor találkozunk akkor drága így fogsz felkelni, és te is KDS!~direkt külön rászóltam ugyanis viccesnek találta hogy így beszélek Mátéval, később meg is jegyezte hogy "Olyanok vagytok mint egy házaspár" amiért kapott egyet a kanállal~
-Na akkor ma leugrunk beszélgetni pár ismerősünkkel utánna pedig úgy tudom kettőtöknek van programja.~Mondta KDS majd ránk kacsintott~
~Time Skip~
~18:00~
-Jó volt megismerni a haverjaitokat fiúk.Kedvesek voltak!~mondtam nekik már Dávid lakásához érve~
-Igen, jó fejek ha úgy adódik~Mondták mindketten~
-Na de mi már készülünk is, van programunk ma estére igaz Rose?~kacsintott rám Máté és őszintén ott helybe elolvadtam volna olyan cuki volt~
-Igen így igaz.~kacsintottam vissza rá majd bementem a fürdőbe elkészülni a vacsorához~

Sziasztok sziveiim!Itt lenne a negyedik rész!Szívem szerint nem annyira kedvelem amikor képet csatolnak az emberek a könyvhöz de a vacsorai ruháját Rosenak szépen csatolom ehhez a részhez :3Kövi részben vajon mi fog történni vacsoránál a párosunknál?Szerdán kiderüül! <33

Sziasztok sziveiim!Itt lenne a negyedik rész!Szívem szerint nem annyira kedvelem amikor képet csatolnak az emberek a könyvhöz de a vacsorai ruháját Rosenak szépen csatolom ehhez a részhez :3Kövi részben vajon mi fog történni vacsoránál a párosunkn...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Cold as Ice-Hot as Fire (Icehavok ff.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang