8.

232 6 3
                                    

~Kényelmesen elfoglalva helyem néztem kifelé az ablakon, egyszer csak egy kart éreztem meg a combomnál, lenéztem és megláttam hogy éppen a combomat fogja eres kezeivel miközben minden mozdulatomat figyeli.Én ilyen rákvörös pofával ránéztem és csodaszép kékes zöldes szemei vágyat tükröztek.Sajnos ki kellett oltanom szemeibet ezt az érzést ugyanis én még nem készültem fel és nem akarom.De combomon a keze egész úton ott volt~
~Vasútállomás~
~Leszálltunk a vonatról és egy fekete kapucnis KDS fogadott minket és jelezte hogy rakjuk fel mi is a kapucnikat (Igen nyár eleje volt) mert ott van egy rakás 12-15 éves gyerek és úgy lefognak támadni mint az oroszok ukrajnát.
Felvettük a kapucnikat és csomagjainkat megfogva indultunk el Dávidhoz~
-Terveztem egy sátorozást ifjú pár.Nemrég lett egy barátnőm gondoltam kimehetnénk valami nyugisabb helyre egyet sütögetni és sátorozgatni.Nem messze van egy tó oda a tulaj beenged meg is kérdeztem.Igazából halastó de nem jár oda senki így szabad az út.Nem lesz ott sok kisgyerek hogy képet meg autogrammokat kérjenek.~mondta Dávid a lépcsőházba felmenet.Ekkor még nem is sejtettem hogy nem csak mi vagyunk abban a lépcsőházban...Beérve a lakásába lepakoltunk de nem pakoltunk ki hiszen erre a pár napra ki vettünk egy lakást kb 2-3 lakással arréb csak hogy ne zavarjuk KDS-t.Egy napra megyünk sátorozni szóval össze is pakoltunk mindent ami kellett és voltunk boltba venni dolgokat a sütögetéshez~
-Tesi hallod?~Kezd bele Máté és kapott is egy szép "Nem bazdmeg siket vagyok" választ~Mi átmegyünk a saját lakásunkba ok?~Fejezte be és a választ meg se várva kanyarodott ki az ajtón benyitva egy másikon ami ugye a saját kibérelt lakásunk volt~
~Máté benyitott és egy csodaszép lakás tárult elénk hasonló mint a Dávidé.Az volt a más itt egy francia ágy van a 2 külön szoba helyett~
-Nem sokat leszünk itt de a célnak megfelel.~mondta rám mosolyogva majd szétnézve a lakásban észrevettem hogy van egy nagyon nagy erkély ami kinéz Budapestre na meg persze Dávid lakását is beláttuk~
~Kipakoltunk végül pedig esti rutin ésegymás karjaiban aludtunk el az ágyban egy filmet nézve~
~Reggel 8:00~
~Kéjdi berontott a lakásunkba (neki volt egy pótkulcsa a lakáshoz és Máténak is van az övéhez hogyha valami történne ott legyen) és elkezdett ordibálni hogy "Jóreggelt szerelmespár ma megyünk sátorozni és egy óra múlva induluunk!Csipkedjétek magatokat egy-kettő" rontott be a hálóba~
-Jólvanmár KDS fentvagyunk csak hagyd abba!~mondtam mert közben kihúzta a függönyt a nap kiégette a szemem~
-Nincs abbahagyás!Addig leszek itt míg fel nem emelitek a nagy seggeteket és ki nem takarodtok innen, Máté már megszokta nézd milyen nyugodt!~mondta nekem Dávid aztán ránéztem a mellettem békésen ébredező Mátéra aki csak annyit mondott "Ezt meg kellesz szokni egy idő után már nem idegesítő"
Felkészülve elindultunk ki a tóra sátorozni.Ó bárcsak ne mentünk volna...~
~kiérve megismerkedtem KDS barátnőjével és nagyon jóba lettünk a csajszival őszintén még bírom is nem a cicamica lány fajta hanem akivel normálisan el lehet beszélgetni.Felállítottuk a sátrakat két külön részre fizettünk a belépésért és az éjszakázásért majd elkezdtünk sütögetni közben a fiúk énekelgettek,sütögettek és zenét is hallgattunk.Egyszer csak valami levél recsegésre lettem figyelmes a hátam mögül~
-Skacok én hallok valamit onnan, megyek meglesem.Remélem nem fanok.~mondtam majd nagy nehezen beleegyezett Máté is hogy menjek egyedül.Mindenáron egyedül akartam menni de bárcsak Máté jött volna velem...~
~Bementem a hátunk mögött lévő erdőbe elkezdtem sétálni egyre mélyebbre és amikor látóhatáron kívül de egy kicsit beljebb voltam
csak 2 fekete árnyékot láttam meg magam előtt majd elsötétedett minden.Csak Máté ordítását hallottam hogy "MEGYEK ÉRTED NE ADD FEL"...~

Vajon mi fog történni Rose-al?Hamarosan kiderüül, jó gonosz vagyok hehe

Cold as Ice-Hot as Fire (Icehavok ff.)Where stories live. Discover now