5.

277 7 3
                                    

~Fürdés és hajmosás után, személyem szerint nem annyira kedvelem a sminket ezért csak egy kis szempilla spirált és egy kis korrektort kentem magamra, hajamat begöndörítettem majd felvettem méregzöld ruhámat és kiléptem a fürdőszobából majd addig átmentem a konyhába hogy Máté meg ne lásson csak ha ő is elkészült.Miután ő is kicsípte magát a szobában ahol aludtunk bementünk mindketten.~
-Wow, lélegzetelállító vagy Rose.~csókolt kezen Máté mikor meglátott~
-Köszönöm drága.Te is nagyon kitettél magadért mint mindíg!~mondtam a szemébe nézve~
-Akkor indulhatunk?~nyújtotta kezét majd kézenfogva elindultunk az étterembe~
~megérkezve elállt minden szavam egy csodaszép 5 csillagos étterem állt előttem.Máté bevezetett, udvariasan kihúzta nekem a széket majd Ő elment egy pillanatra és egy csodaszép vörös rózsacsokorral tért vissza~
-Ezt neked hoztam.Remélem tetszik~mondta Máté elém hajolva a nagy rózsacsokorral~
-Persze hogy tetszik!Sőt imádom!Soha nem kaptam még senkitől csokrot.Köszönöm Máté!~Majd felálltam a székből megöleltem, és adtam egy puszit az arcára~
~A vacsora romantikusan telt,rengeteget beszélgettünk, kiélveztük egymás társaságát mint mindíg~
~Time skip~
~Vacsora vége felé~
~Nagyban beszélgettem Mátéval mikor Ő felállt és elém jött, szívem már a torkomban dobogott~
-Kedves Rose.Amióta leültem melléd abban a kávézóban és megismertük egymást csak arra tudok gondolni hogy mennyire szeretlek.Nem mondtam még, hát kimondom.Szeretlek Rose, leszel a barátnőm?~mondta Máté majd előhúzott egy kis dobozt amiben egy karkötő volt.Én könnyeimmel küszködve nehezen de válaszoltam~
-IGEN!Ezerszer is IGEN!~mondtam már sírva majd Máté felrakta rám a karkötőt magához húzott és megcsókolt.Vacsoránk véget ért és indultunk vissza KDS hez nagyon jól elvoltunk mint mindíg~
~KDShez érve~
-VÉGRE ÖSSZEJÖTTETEK?~Ugrott elő a konyhából az említett~
-Igen!~mondta Máté KDS-nek majd egy hátbaveregetés után Dávid odajött hozzám~
-El nem tudod képzelni mennyit áradozott rólad és ezt 1 hétig tervezte.~mondta odasúgva nekem de Máté kifülelte~
-TESÓ!Ne máár!Rose gyere inkább ide .~mondta már a kanapén ülve~

Nagyon rövid rész lett sajnálom legközelebb hosszabb résszel jövök csak nem volt időm,+suli meeg a tanulás.Ja és persze a stream nézések ;)
Köszönöm annak aki elolvasta az eddigi részeket és köszi a voteokaaat <333

Cold as Ice-Hot as Fire (Icehavok ff.)Where stories live. Discover now