~Oda mentem leültem szorosan mellé a kanapéra, ő át tette karját rajtam közelebb húzott magához és kaptam egy homlok puszit is, így néztünk egy filmet míg KDS-el közben beszélgettünk.~
-Holnap mennünk kell vissza Egerbe.~mondta Máté hirtelen~.-Holnap hétfő.Így is lekéssünk egy napot az egyetemről.De megéri.~mosolygott rám~
-Igeen, egy nap mit sem árt úgy is sokat tanulunk mindíg!~mondtam majd tekintetem a két fiú között ugrándozott akik nagyba beszélgettek valamin tovább.Olyan szép aféle igazi férfi mindkettő.Minden meg van bennük az kellene minden emberbe.Normálisan étkeznek, jó kapcsolatuk van mindenkivel, rühellik a szervezetre káros dolgokat.Minden meg van bennük és ez az ami különleges!Nem tudom ki lesz majd a jövőbe KDS barátnője de bárki is lesz az nagyon szerencsés lesz vele.Mint én Mátéval~
-Hosszú volt ez a ma este.Holnap korán indulunk.Szerintem elmegyek aludni mostmár.Jóéjt Máté!Jóéjt KDS!Ti mèg nyugodtan beszéljetek nem zavartok.~jelentettem be majd megpusziltam Mátét végül elindultam az ágyunk felé, befeküdtem és a sok jó emlékem hatására hamar elaludtam.Pár perc múlva picit feleszméltem mikor Máté befeküdt mellém az ágyba én csak megfogtam hozzábújtam és így aludtunk el ketten~
~reggel hamarabb keltem mint kellett volna szokásosan, Máté még aludt.Elkezdtem nézni és csodálni majd azon gondolkoztam hogy lehetek ilyen szerencsés evvel a fiúval...~
-Ne bámulj mikor alszom.~szólalt meg reggeli hangján Máté, életemben először hallom reggeli hangján de nagyon jó hangja van~
-Nem is bámultalak.~húztam fejemre a takarót mivel elvörösödtem és úgy nézhettem ki mint egy paradicsom~
-Szívem ne takargasd a fejed úgy is tudom hogy elpirultál, túl jól ismerlek~mosolygott majd lehúzta a fejemről a takarót~
-Nem akarok haza menniii...~mondtam Máténak, majd felkeltem felöltöztem és elrendeztem magam beletörődve hogy ott az egyetem~
~TIME SKIP~
~Már a vonaton, Eger felé~
~Rengeteget hülyéskedtünk Mátéval az út végéig én pedig egyszer el is aludtam odafelé menet a vállán, ki nem gondolta volna hogy pont akkor mikor megérkeztünk még mindíg aludtam~
-Jóreggelt kicsike.Ideértünk.~nézett le rám majd felsegített az ülésről és még a csomagomat is vitte.Milyen udvarias, annyira szeretem~
~Különböző járatú vonatok között átmentünk és otthon édes otthon.Eger mint mindíg csodaszépen pompázott.Hazaérés után örömmel nyitottunk be lakásomba én pedig azonnal le is feküdtem a kanapéra, Máté lefeküdt mellém és átölelt~
-Annyira szeretlek el nem tudom mondani~mondta Máté~
-Én is nagyon szeretlek~mondtam majd megcsókoltam~
~egymással elbeszélgettünk, filmeket nézegettünk teljesen estig majd Máté mondani akart valamit~
-Figyelj el kell mondanom valamit.De ígérd meg hogy nem akadsz ki.~Kezdett bele~
-Megígérem, de most komolyan mond már eeel.~Kérleltem mert én nagyon türelmetlen szoktam lenni~
-Huh rendben, na szóval...KDS és én egy twich csatornát vezetünk és el kell mondjam hogy nagyon nagy a nézettségünk.Azért állítgattak meg mikor sétáltunk hogy képeket csináljanak velünk és hazudtunk neked akkor.Valószínűleg ha ketten sétálunk itt egerben akkor is meg fog esni.Légyszives ne akadj ki.~Hadarta el gyorsan Máté én pedig csak meglepődve csendben ültem magam előtt~
-Naa mondj valamit kérlek.~mondta Máté, majd nyugtalanságába felállt a kanapéról és lekezdett járkálni~
-El vagyok ragadtatva.Ez nagyon jó dolog Máté.Gratulálok nektek az elért eredményetekért de majd a fotókból meg a szereplésből szeretnék kimaradni.Nem akarom hogy azt hidd hogy azért szeretlek mert híres vagy.~mondtam neki majd felálltam és átöleltem~
-Köszönöm, nagyon köszönöm.~mondta majd visszaölelt és tovább folytattuk az estét és megbeszéltük hogy itt alszik Máté~
~Reggel~
~Hamarabb felkeltem szokásosan és gondoltam meglepem a drágát újra egy reggelivel~
~Lementem a boltba megvettem egy jó reggelihez valót és haza is vittem, otthon meg is csináltam az avokádós kenyeret, tükörtojást, sült bacont és friss limonádét saját receptel mindegyiket, egyszer csak két átölelő izmos kart éreztem meg a derekamon~
-Csodaszép vagy mint mindíg~mondta reggeli hangján majd belepuszilt a hajamba~
-Csináltam egy kis reggelit gondoltam megleplek vele~
~jóízűen bepusztítottunk mindent majd jól lakva indultunk is az egyetemre, év vége volt és nemsokára nyári szünet így az utolsó hónapba keveset tanultunk és többet hülyéskedtünk~Sziasztooook itt a kövi rész, megint egy rövid részt hoztam de bocsánatot kérek.Nem volt időm...További jó estét/reggelt/napot nektek <333
YOU ARE READING
Cold as Ice-Hot as Fire (Icehavok ff.)
FanfictionFőhősünk Rose eléldegél a saját maga világában.Rutinjához megfelelően minden nap el megy egyetem előtt egy jó kis kávéra az egyetem közelében lévő kávézóba, egy nap összeütközik váratlanul Tálas Máté (Ice) másik főhősünkkel, mindketten azt gondolták...