7.

251 6 3
                                    

-Indulva az egyetemre szokásosan betértünk a kis kávézóba elvitelre elkérni a kávénkat majd kézen fogva indultunk végre az egyetemre~
~Az egyetemen~
-Sziaaa Ice!~jött oda az egyik nyávogós lány a sok közül, nem vettem róla tudomást csak kicsit messzeb álltam Mátétól, de azért halló távon belül voltam~
-Kérhetek egy képet?Új vagyok iitt amúúgy is nem vezetnél körbe?~dűlt neki a melkasának a csaj, rólam köztudott hogy hamar elszakad a cérna de nem cselekedtem csak csendben úgy csináltam mintha telefonoznék~
-Ömm,nem bocs dolgom van.Képet nyugodtan de nem foglak körbevezetni.~mondta ridegen, majd még a képen se mosolygott, szépen elsétált a lánytól egyenesen hozzám majd ketten mentünk be órára.Nagyrészt hülyéskedés vagy filmnézés ment az egyetemen így az év utolsó hónap utolsó hetében ezek foglalkoztattak minket, van aki be se jött ezen a héten mert miért?~
-Figyelj, a nyári szünetbe ugye minden nap együtt lógunk majd, vagy legalább is majdnem minden nap?Tényleg neked ott a streamelés...~Kérdeztem Mátétól, már hazafelé menet~
-Igen együtt leszünk hercegnő, minden nap ha akarod.Nem szeretnélek elveszíteni.A streammel kapcsolatban pedig nyugodtan addig is ott lehetsz nálam, akár be is jöhetsz a streambe nyugodtan ha akarsz.~mondta a drága,majd átkarolt és egy puszit nyomott a fejemre úgy mentünk haza, Mátétól elköszöntem egy búcsúcsókkal majd megbeszéltük hogy nem megyünk be mostmár többet egyetemre úgy is vagy 4 nap maradt ha nem 3, lelépünk Pestre megint KDS-t boldogítani, meg egy koncertre is lelesünk~
~ESTE 20:00~
~Növényeimet locsolgattam mikor telefoncsörgésre lettem figyelmes~
*icehavok hív*
~gyorsan fel is vettem~
-Sziaa kicsikeee!Hiányzott a hangod~mondta nekem, ahhj olyan aranyos tud lenni~
-Sziaaa drágasáág!Neked is hiányzott a hangod!~mondtam elnyújtva a drágaság szót úgy mint Máté a kicsikét~
-Kéjdivel azt beszéltük meg hogy holnap délutáni vonattal zsa Bp benne vaaagy?
-Ahhhaaaa.Mikor délután?
-3 kor indul a vonat, 14:30 kor már tali a kávézóban oké?
-oksii na megyek pakolok.Van kedved addig is beszélni?Segíthetnél a ruháknál.~mondtam neki amibe azonnal bele is egyezett így ment ez Éjfélig ahol mindketten be is aludtunk videohívásba~
-Jóreggelt álomszuszék már rég fent kellene lenned, lassan dél van és te még mindíg alszol.~szólaltam meg lágy hangon hisz nem akartam hogy felébredjen még ha hívásba is voltunk akkor is max hangerőn kihangosítva~
-Szíveeeem jóreggelt!~mondtam kicsit hangosabban majd erre már fel is ébredt a drága~
-Jóreggelt kicsikee.Miért keltettél ilyen korán?~Mondta be a telefonba azon a szép és vonzó reggeli hangján~
-Nincs korán hisz dél van és amúgy is nemsokára tali a kávézóban, apropó kávézó majd eszek is valamit ott hogy ne korogjon a hasam út közbe szóval én hamarabb megyek, ha van kedved csatlakozhatsz.~mondtam neki de szegény ebből semmit se értett hisz reggel volt neki csak annyit értett hogy dél van~
-DÉL?Te jó ég meddig aludtam én.Sietnek kell.~Mondta Máté majd csak úgy rámnyomta a telefont.Kedvessége határtalan.~
~14:00 ig az az több mint 2 órán keresztül próbálom elfelé érni és már a kávézóba ültem egy fánkot majszolgatva de még mindíg nem jött, hívogattam, írogattam de semmi.Fhu remélem nem akar megint késni.Majd a kiskirályfi úgy döntött a kb 30. hívásom után felveszi a telefont~
-NA VÉGRE!Merre vagy itt várok a kávézóban és már 14:30 is elmúlott, rendeltem elvitelre is de TE MÉG SEHOL!~Köztudott hogy nem bírom bent tartani ha ordítani kell és ha ideges vagyok Máté már ezt megszokta~
-Jólvan drága, mindjárt ott 2 perc a vonaton pedig mesélek oké?Csak chiiill, ne ordítsd le a fejem szokásosan rendben?~hallottam a hangján hogy nagyon lihegett és fáradt is szóval csak letettem a telefont és vártam...~
~14:45~
~Futva megérkezett a drágaság~
-Hu-hu bocsi~köhögött kettőt~Későn keltem ugye és be se voltam pakolva se semmi...Remélem megbocsátassz.De közbe induljunk mert lekéssük a vonatot!~szóval elmentünk az állomásra 3 perccel az indulás előtt fel is sikerült szállni~
-Na végre~Vágódtam le a helyemre majd Máté is az ő helyére~


Sziasztoook sziveiim!URISTEN TI LÁTTÁTOK AZ ÚJ MERCH VIDIT ÉS AZ ÚJ MERCH AAA VALAMI TÖKÉLETESSÉG!!!
W A 2OKOSNAK!

Sziasztoook sziveiim!URISTEN TI LÁTTÁTOK AZ ÚJ MERCH VIDIT ÉS AZ ÚJ MERCH AAA VALAMI TÖKÉLETESSÉG!!!W A 2OKOSNAK!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Cold as Ice-Hot as Fire (Icehavok ff.)Where stories live. Discover now