Noapte sau zi,frig sau cald,numai e nici o diferenta pentru mine.Drogurile ma distrug incet si nu pot opri asta.Tot ce iubeam,acum numai are sens.Intunericul preia controlul si eu cad la pamint supusa.
"Monica!Deschide naibii usa!"Imi zice vocea rasunatoare a tatei.
"Monica Blacke!deschide usa!"repeta tata.
"Rabdare!"strig cu toata puterea.
Ma ridic din pat,totul se roteste in jurul meu si eu nu ma tin pe picioare.Ma sprijin de perete si ajung la usa,o deschid si picioarele mele se inmoaie facindu-ma sa cad peste tata. 'Tocmai acum ati decis sa ma tradati?'ma adresez in gind membrelor tradatoare.
"Mony!"exclama el ingrijorat"te simti bine?"continua intrebind.Da,doar ma prefac moarta.
"Superb!"spun sarcastica.
"Cu ce pot sa te ajut?"intreba luindu-ma in brate ca pe un bebelus.
"Duma la baie!"spun cu ce mi-a mai ramas din puteri si voce.
Odata ajunsa in baie tata ma pune pe picioare si eu intru in cada pornind apa rece,remediu simplu de la droguri.
"Ce-ai luat de data asta?"ma intreaba cu un sentiment pe care nu-l pot intelege...ura...suparare sau poate chiar si dezamagire,dupa cum am mai zis,nu-l pot intelege.
"Nimic"spun dezinteresata,nu vreau sa continui conversatia asta,nu incerc sa mint,e prea evident ca sunt dependenta.
"Da,sigur!Trebuie sa vorbim despre ceva serios,asa ca te astept in salon"spune tata.
Iese pe usa si ma lasa aici singura,in bratele apei.
Ce dracu poate fi asa de important acum?Dupa ce m-am facut mai bine,momentan,imi i-au o pereche de sportivi negri si un maiou la nimereala de pe podea,de cit timp n-am facut ordine aici?o saptamina,doua?Cred ca din ziua aia blestemata cind parintii mei s-au despartit si a fost ales in custodia cui sa fiu.
=Flashback=Ochii imi sunt atintiti cu ura asupra femeiei care obisnuia sa-mi fie mama,dar a decis sa nu mai fie de cind l-a parasit pe tata pentru un bosorog cu bani.Asa cum inca nu am 18 ani,trebuie sa am un tutore,de asta acum stau pe scaunele incomfortabile de lemn din sala de judecata.(nu stiu cum are loc procesul de asta totul e inventat si posibil sa nu aiba legatura cu cel real)
"Monica-Jane Blacke,va rog treceti la tribuna!"rasuna vocea puternica a judecatotului.
Ma scol de pe scaun si tocurile m-au facut sa ma dezichilibrez pentru ceva secunde,dar continui sa merg spre tribuna.
"Prezentati-va!"imi porunceste judecatorul Clarckin.
"Ma numesc Monica-Jane Blacke,17 ani"spun destul de tare in cit vocea mea se face auzita prin toata sala.
"Nu obisnuim sa facem asta,dar cu cine din parinti ai vrea sa ramai?"
"Cu tata,jur ca o sa ma revedeti peste citeva zile cu dosar de crima,daca o sa ramin cu scorpia aia,ma scuzati cu Melinda-Anne Mcluggin"spun calma dar a naibii de enervata si vad cum fata domnului Clarckin exprima mirare.
"Monica!Te rog,e mai bine pentru tine daca raman cu mine si cu mama ta!"spune Collin,bosorogul cu bani,asa-i zic eu.
"Tu sa taci!Porc spinos cu bani ce esti!"tip la el.
"Liniste in sala!Monica poti merge la locul tau"
Procesul de judecata continua iar eu fierb de nervi.Probabil nu am voie sa ies de aici,dar incerc.Ma scol si imi indrept rochia de un visiniu inchis.
"Mony,unde te duci?"aud vocea tatei cind incep sa merg spre usa.Ii arat cu degetul spre curte si merg mai departe.Deschid usa si ma bucur ca nimeni nu ma oprit.Ma relaxez in bataia usoara a vintului si ametiala is face aparitia.Am nevoie de droguri,acum!Cind doar ma gindesc ca Melinda ma distrus,ea este cauza drogurilor in viata mea,de la o persoana care am iubit-o si idolatrizat-o la o necunoscuta.
'Puteai si tu sa te opui,cind ti-au propus doza'imi aminteste constiinta.
'Nu puteam,eram distrusa,aveam nevoie urgent de ceva care sa ma faca sa nu mai simt ceva,asa ca tine-ti apropourile pentru tine.'ii spun pe cit de normal pot.
Sunt nebuna,vorbesc cu constiinta mea.
"Mony,am cistigat procesul"imi spune tata,dar nu e fericit,adica cine ar fi fericit sa aiba o povara pe umeri lui,nimeni!
"Minunat!"zic schitind un zimbet,apoi il i-au pe tata intr-o imbratisare calduroasa.
Dupa ce l-am imbratisat am parasit localul.Odata ajunsa acasa,mi-am sunat prietenii,i-am rugat sa vina sa ma ia si pe mine,o noua petrecere,droguri,rezulta ca voi fi acolo.
=End of flashback=Zi de zi doza se amplifica,la fel si problemele in care intram.Tata nu era acasa,rare ori il vedeam si cind se intimpla dormea sau era beat.Nu ne pasa unuia de altuia.Timp de o luna m-am schimbat fizic si moral.Lipsa poftei de mincare mi-a furat ceva kilograme,dar vad cu baietilor le place,deci nu sunt asa de groaznica.M-am invatat sa boxez,drept sa spun ca nu vroiam ,dar trebuia sa ma apar de nebuni.Cit despre parte morala,ma cert mai des,ii ranesc moral pe cei care au indraznit sa se ia de mine,in rest pot sa zic ca numai simt ceva,absolut nimic.Mai usor de spus,am devenit supusa intunericului.Acum ca imi stiti istoria,intelegeti de ce nu-mi trece prin cap ce poate fi asa de important.Cobor scarile tinindu-ma strins de balustrada.Cind imaginea salonului se face vazut observ doi barbati in halat de doctor,oh super,cotoroanta de linga iar ma crede nebuna de cap,sau nu,semnul de pe geanta e diferit fata de cel al spitalului de psihiatrie.Cine-s dracu astia?
"Tata,cine mama dracului sunt astea?"intreb,simtind cum nervozitatea preia controlul.
"Imi pare rau iubito,dar e pentru benele tau!"imi spune tata plingind.
STOP!STOP!CE RAHAT DE UNICORN SE INTIMPLA AICI?HEY LUME!ASTA E PRIMUL CAPITOL DIN NOUA MEA CARTE"DARK SUBJECT"(SUPUSĂ INTUNERICULUI)
1.VA ROG ENORM COMENTATI CU "NEXT" DACA VRETI CONTINUARE,ACUM O SA FIU CEVA MAI IMBECILA,DACA NU VOR FI COMENTARII NU VOI SCRIE.ASTEPT PARERI SI CRITICI DECENTE,LA FEL.2.POT DA DEDICATII DACA VRETI.
3.VA MULTUMESC ENORM DE MULT CA IMI CITITI CARTEA SI MII DE SCUZE PENTRU GRESELI.
OF COURSE NU UITA-TI DE VOT.ALL THE LOVE AS ALWAYS.B
CITEȘTI
Dark Subject
FanfictionMonica-Jane Blacke,o fata de 17 ani care traieste o istorie des intilnita in familiile de astazi.Parintii au divortat dupa care ea isi gaseste iesirea din situatie in droguri.Urmeaza centrul de dezintoxificare si multe schimbari care ea nu le poate...