Probabil a adormit asa ca profit de situatie si alerg spre el poi il imbratisez urseste.El se trezeste speriat iar tata izbucneste in ris.Dupa ce Sam si-a dat seama cine e nebuna care il trezeste din somnul lui de frumusete.ma imbratisat.
"Salut nebuno!"spune cifulindu-mi parul.
O sa o platesti pentru asta...retardat saten cu prea putini gargauni in cap.
"Salut idioutule!"il salut,asa cum o facem noi si ma razbun gidilindu-l.
"Gata,terminati!"ne spune tata inca prapadindu-se de ris.
"Hai sa intram!"continua el entuziasmat.
"Jur ca mansarda e a mea!"spun cu voce tare,dindu-i de inteles lui Sam ca pofta lui trebuie pusa in cui.
"Sam oricum primul etaj e doar al nostru,etajul barbatilor."spune tata dindu-i din ochi.
"Woaah,asta da viata,doar parterul e comun,deci Mony tine-ti fundul departe de camera mea."imi zice fratemiu.
"Atita timp cit tu ti-l tii pe al tau de camera mea!"spun serioasa.
Incep sa fug pe scari ca un copil mic in dimineata de Craciun asteptind cu nerabdare sa vada cadoul.O usa neagra isi face aparitia la sfirsitul coridorului de la 'etajul barbatilor',o deschid si urc scarile spre mansarda.Camera e simpla si goala.un pat.birou si atit.L-am rugat pe tata sa imi lase camera in grija mea.Pe partea dreapta a scarii e garderoba.care e destul de spatioasa.cred ca ar incapea un pat acolo.fericirea mea pot ascunde si mincare.Insa ceea ce mi-a atras atentia din prima sunt 2 geamuri pozitionate deasupra patului si geamurile pe tot peretele pe ambele parti a camerei.ca sa fiu inteleasa pai prima parte a camerei e ceva gen de forma dreptunghiulara iar apoi sunt 2 scari ce duc spre parte unde sta patul si 2 rafturi pentru carti de o parte si alta a patului.Merg spre unul din geamuri si spre fericirea mea observ ca defapt e o usa care duce la balcon si normal.Oficial m-am indragostit de camera asta.
Spre seara deja tot ce avea in cutii era pus la locul lui.Am fost cu tata si mi-am cumparat vopsea pentru pereti.O nuanta de un violet pal dar totusi inchis.am mai cumparat draperii in dungi verticale albe cu negru si deja mobilier de un negru mat.
Partea cea mai nenorocita a fost completarea garderobei.Am gasit haine de care uitasem complet si citeva pe cate le urasc.deci le-am aruncat.
Acum imi decorez unul din peretii care merg paralel de la colt fata de geamul enorm cu postere si poze cu gasca care habar nu are ca m-am mutat.Ii anunt pe facebook avind in vedere ca mi-am distrus telefonul de capul unuia din medici cind incercau sa ma duca la centrul de reabilitare.
Am terminat cu toate posterele si pozele asa ca acum e partea cea mai interesanta.i-au un jurnal si decupez poze cu masinile preferate apoi aleg niste schite facute de mine si le lipesc pe panoul de notite deasupra biroului.Am uitat sa mentionez ca sunt obsedata de masini.sau mai bine spus de acelea rapide si de curse.Termin si treaba asta.privesc camera si sunt mindra de talentul meu de decorare:in partea dreptunghiulara a camerei am lasat parchetul gol.urasc covoarele.in coltul din dreapta am pus un panou cu colectia mea de chipiuri si palarii iar in coltul opus am batut citeva cuie care sustine mini colectia de skateboard-uri.mai exat 20.Linga pat am pus doua vaze egiptene cam cit piciorul meu si am pus niste flori artificiale.care mai mult seamana a crengi de bumbac.La intrarea in parte camerei unde e patul am pus 2 bucati de draperie neagra care le-am legat la sfirsit lasind partea de sus sa cada oval pina jos.La balcon sunt scaune si o masuta pentru cafea care mi-a completat tot aranjametul.Cred ca nu mai ies de aici.asta e unul colt de rai care exista in viata mea cu exceptia pistei.
Dupa lunga admirare a camerei cobor pina la parter unde ma asteapta doi lupi infometati.Daca voi sunteti lup atunci eu sunt urs.
"O sa comand Pizza.de care sa-ti i-au?"ma intreba tata.
"Oricare nu contine:ciuperci.masline.usturoi.ceapa si brocoli.zic eu zimbind inofensiv.
Stiu ca sunt pretentioasa.dar macar acum maninc.
Peste 5 minute.se aude soneria care are un sunet oribil de pasare strangulata.
"Yey Pizza!"striga dementul flamind de frate-miu care e doar in chiloti cu masinile alea din 'Cars'.Mai mare decit mine.huh?!
"Deschid eu!"spun oftind.
Deschid usa si o femeie de vreo 50 de ani imi zimbeste larg.Trebuie sa spun ca pentru o femeie cu virsta ei arata bine si are un stil bestial.E imbracata intr-un maiou mediu larg cu un graniu pe el si in jeansi negri probabil skinny.Like!
"Hey.eu sunt Dyana Roskwich.vecina din fata voastra"se prezinta ea dindu-mi un cos.
"Sunt biscuiti si diferite bomboane!"spune dupa ce probabil mi-a vazut fata confuza.
"Merci mult!Eu sunt Sam.ea e Monica-Jane sora mea nebuna iar el e tata Markus."ne prezinta Sam si eu ii d-au una peste cap.
"Pot sa vorbesc"Spun si imi ingustez ochii spre Sam care zimbeste triumfator .dar inca se tine de ceafa.
"Bucuroasa de cunostinta.sunteti draguti"zice vecina noastra.
Da cum sa nu.o familie de nebuni.Un nebun in chiloti cu masini de copii.unul in halat si eu in pijamale negre cu norisori albi.
"Iubito!Misca-ti fundul.avem de adus niste oameni de la aeroport.ai uitat?"tipa ce se pare a fi sotul Dyanei din masina.
"Vin batrin nemernic ce esti!"tipa ea inapoi iar eu ma innec de ris.
"Scuze Mrs.Rosckwich!"spun incercind sa-mi abtin risul.
"Nu-i nimic.te inteleg perfect si ziceti-mi Dyana."ne spune Dyana clipind dintr-un ochi si aratindu-ne semnul'piece'.
Dyana pleaca si eu imi i-au jumate din dulciurile din cos si le ascund in buzunare.
Dupa ce am luat cina.m-am ridicat sus si mi-am ascuns bunatatile luate pe ascuns in dulapiorul secret care se afla dupa haine.Defapt e un seif.care e aranjat cu acelasi fel de lemn alb ca si restul garderobei.Am o presimtire ca degraba aici o sa locuiasca nu doar dulciurile mele.Ma plimb bezmetica prin camera asteptind sa-mi aduca boxele si CD-player-ul de la magazin.Aud un batut usor in camera si precis e tata cu boxele.yeey.Cind deschid usa spusele mi s-au adeverit.Am instalat tot si mi-am asezat toate CD-urile in turnurile speciale.(genul ala de turnuri care sunt sculptate special pentru discuri)
La naiba maine e luni.scoala!De ce dracu tebuie maine sa fie luni sau mai bine spus de ce exista scoala?
Ma duc in baie si fac un dus bine meritat.dupa care ma culc.
Alarma nenorocita.mereu imi omori somnul.E deabia 6:30 si orele incep la 8 fix.Opresc alarma si ma culc la loc.In citeva secunde imi simt ochii greu si adorm.
"TREEZIIIREEEAAA MONICA !!!!"tipa Sam.
"De ce naibii tipi idiotule?Am alarma setata!"spun nervoasa.Odata ce mi-ai distrus somnul ti-ai semnat contract de moarte cu diavolul.
"Intirziem!wow imi place cum ti-ai facut camera."spun analizind atent incaperea.
"Merci.dar acum iesi din camera pina nu te tund chel"tip si arunc cu perna in el.
Sam fuge repede pe scari si dispare pe usa.Ma ridic repede din pat si merg spre baie.Dupa un dus scurt merg in garderoba.imi i-au hainele si pantofii.Am ales un maiou rosu larg cu bretele.pantaloni negri skinny si niste tenisi rosii.La compartimentul machiaj aleg sa ma dau doar cu tus.rimel negru care imi accentueaza ochii de un albastru inchis si luci de buze.Imi lasa parul saten pe spate doar periind-ul usor.Din fericire parul meu e cret citeodata doar putin ondulat.dar nicodata drept.asa ca nu trebuie sa-l aranjez intr-un oarecare mod special.Parul meu e bipolar.I-au geanta si slabesc centura in asa fel ca sa-mi fie mai jos de fund.Dupa ce ma uit in oglinda cobor rapid scarile pina la parter si intru in bucatarie.Tata imi da un sandwich si un pahar cu lapte.
"Cafea avem?"inteb atunci cind vad lichidul alb din cana.
"Nu. o sa cumpar azi!"imi zice tata si eu oftez.
"Va duc eu la scoala"ne anunta el.
Cee?Nu suntem mici si scoala e la doua strazi departare din cite am inteles.
"De ce?Avem picioare si functioneaza bine!"spun terminindu-mi micul dejun.
"Ai vreo problema?"intreaba tata mijindu-si ochii aia albastri ca laguna la mine.
"Ai noroc ca esti un tata sexy!"ii spun si zimbesc iar Sam se ineaca cu lapte.
"Pai vezi.esti mindra de asa tata chipes si sexy!"spune el radiind de fericire.
Trebuie sa recunosc ca la 36 de ani nu arata rau,e bine lucrat si dragut plus la asta asculta rock.
Infatisarea am mostenit-o de la el.ochi albastri.par saten si culoarea pielii relativ alba.
Intram cu totii in masina eu ocupind locul din fata iar Sammy pe cel din spate.Peste 10 minute suntem in curtea scolii.Curtea e plina de copii iar parcarea de masini.trebuie sa-mi cumpar si eu.Tata ne ureaza succese si noi iesim din masina.
"Sfinte fasole cite fete pe aici!"spune el si eu imi plesnesc o palma mintala peste frunte atunci cind am auzit fasole.am zis ca e un pampalau cu stagiu?.Sam suera in semn de apreciere iar eu imi dau ochii peste cap.
"Normal ca-s multe.e o scoala si nu-ti fa planuri.nimeni nu se uita la repetenti."spun diabolic.
Sam nu stie ce sa spuna.probabil nu credea ca stiu de micul lui secret.
"Vad ca te-ai schimbat surioara.acum vad ca prietenesti cu sarcasmul!"
"Da si suntem prieteni buni.iar acum hai sa ne luam orarul si restul nebuniilor."zic si il trag de mina dupa mine.
Ne facem loc prin multimea de elevi entuziasmati ca isi vad prietenii.spre secretariat.Intram intr-o camera larga si luminoasa.Ma bucur ca numai e nimeni aici.urasc sa astept la coada.Dupa ce secretara mi-a umplut capul cu tot felul de rahat despre scoala imi da cheita de la dulap si orarul iar eu imediat parasesc cabinetul.Ma uit ce numar are dulapiorul....serios?69.cred ca universul imi joaca o festa.Poate am vrut o viata ca in filme dar nu ca in alea unde mama se insoara cu altul.fiica se drogheaza apoi e bagat intr-un centru de reabilitare.mutare in alt capat al lumii.mi-a mai ramas sa apara vedetele scolii.gasca de bad-boys cu masini scumpe si curvele scolii.Macar la punctul asta sa fie diferit.Sunt scoasa din gindurile mele atunci cind imi gasesc dulapul.Pun cheia in lacatica.dar pe naiba se deschide.Oh haide.fii o lacatica buna si deschide-te.ma milogesc la ea in propria-mi minte.Nu pai du-te dracu!lovesc cu pumnul dulapul si bombanesc in soapta.Tresar atunci cind o mina imi atinge umarul.ma intorc si vad un baiat mai inalt de cit mine cu freza'cocos'asa-i zic eu si niste ochi albastri.Hey omenire.imi pare rau pentru intirziere,dar am fost plecata din tara si nu am avut posibilitatea sa scriu.Degraba ma duc la mare si la fel nu o sa pot posta :( dar ma stradui sa scriu cit de mult pot atit timp cit o sa fiu acasa.Cum va pare cartea?Cine credeti ca e baiatul necunoscut?Next sau nu?Poate vreti descriere...haide mai oameni chiar va place sa fiti fantome.de ce nu comentati(voce suparata si cazind o lacrima dramatica)Oricum va iubesc muuuuult si mulumesc mult ca imi cititi cartea si aveti rabdare.All the love as always.B
Special for AndreeaMalik9
.
.
.
.
Pudel ud out :D
CITEȘTI
Dark Subject
FanfictionMonica-Jane Blacke,o fata de 17 ani care traieste o istorie des intilnita in familiile de astazi.Parintii au divortat dupa care ea isi gaseste iesirea din situatie in droguri.Urmeaza centrul de dezintoxificare si multe schimbari care ea nu le poate...