"Tocmai ai vorbit cu accent britanic sau am probleme cu auzul?"ma intreaba Leroy cu o fata de minion socat sau poate mirat.
"Nu ai probleme cu auzul,stai linistit,sunt din Londra,accentul american de pina acum era acopirirea indentitatii mele"ii spun calma si afisez un zimbet.

Dupa ce am petrecut seara cu noii mei prieteni,care apropo sunt niste persoane minunate,Jeremy m-a dus dus acasa.El cred e cel mai serios din toti,cu toae ca prima data cind l-am vazut baiatul asta cu par castaniu am crezut ca e un copil.


'Nu judeca o carte dupa copera!' imi reaminteste constiita si ii dau crezare de data asta.

Acum ca sunt acasa si e tirziu,cred ca ma duc sa ma culc.Trec prin bucatarie si imi i-au o felie de pizza.Urc scarile spre camera mea,dar sunt intrerupta de vocea tatei care ma cheamala e in camera.Intru in camera lui terminind micul apetitiv.
"Ce e?"intreb plictisita.
"Sam mi-a spus ca ti-ai facut prieteni"face o pauza in care isi ridica capul din telefon"si ca ia facut o scena de nota 10"continua el curios.
Aahh Sam,ai dat de dracu!
"Da si da,mi-am facut prieteni si sunt minunati si am facut si o scena pentru ca tembelul de Sam,sa dus la starurile scolii ca sa se imprieteneasca!"ii clarific tatei cu toate ca mintea mea e ocupata cu'100 metode de razbunare pe frate-tu'
"Si de ce nu l-ai lasat?"ma intrerupe din planurile mele.
"Ambii stim ca el nu are o tactica buna la capitolul prieteni buni!"

"Da,aici ai dreptate,dar scena a fost cu o fata si din cite stiu Sam nu e fata!"imi clarifica tata amuzat.
"Stii doar ca in orice scoala exista o regina,defapt regina curvelor,pai ea era in gasc aia si s-a bagat in conversatie,tot ce am facut a fost sa-i inchid gura!"imi i-au apararea dupa care ridic mainile defensiv si fac o fata pe cit se poate de nevinovata.
"Se vede ca esti fiica mea!"imi zice tata si eu casc gura in semn de uimire.
Credeam naibii ca o sa ma certe,iar el tocmai mi-a zis ca e mindru de mine.Cum poti sa nu-l iubesti?
"Premiu nu o sa-ti dau asa ca dute si te culca!"
"Noapte buna tata!"spun si fug repede in camera.
Ma dezbrac de haine si le arunc in gosul cu rufe.Intru in dus si pornesc apa,o reglez pentru a o face mai mult rece decit calda.Odata ce apa imi stropeste corpul imi vine o ideie cum pot face de masina intr-un mod mai rapid.Imi amintesc ca Troy a zis ceva despre curse.Pare-mi-se ca Emma e racer,ceea ce nu-mi vine sa cred nici pina acum.Poate ca am scapat eu de dependenta pentru droguri,dar dependenta pentru viteza,curse si adrenalina pe care o simti atunci cind masina zboara pe trasa,atunci te simti libera cu adevarat.Aceasta dependenta nu o poti inlatura,pur si simplu nu are leac.Plus la asta sunt sigura ca nu am uitata sa conduc timp de o luna.Termin dusul cu o cazatura zdravana pe spate,fir-ar iar o sa fiu vinata,baga-mi-as ceva in cascatimea mea,cum dracu poti sa te impiedici de propriele picioare??
Ma scol in picioare si icnesc de durerea de spate,merg incet spre garderoba de unde imi i-au o pereche de boxeri negri de dantela pe care ii imbrac,apoi ma misc milimetric pina la pat si ma culc.Si da dorm doar in boxeri,imi place mai mult asa!

Ca deobicei mintea imi e invadata de un baiat cu par cret,ochi de un verde superb si un haracter dat dracului,dar cine-i perfect?In scurt timp sunt aruncata in lumea viselor.

"Ce dracu?!"tip soptit atunci cind imi aud telefonul sunind.
"Alo!"spun cu o voce ragusita si al naibii de nervoasa.
Sa-mi strici somul e egal cu un bilet cu destinatia 'iad'.
"Salut,de ce naibii nu mi-ai zis ca te muti?"tipa vocea de la capatul frului.Stop,LORY!?
"Salut Lory,vad ca nebuna mai esti ca sa ma suni la 4 dimineata si sungura nu stiam."spun somnoroasa.
"Nebuna esti tu,unde stai acum?"ma intreaba larma de dimineata.
"Los Angeles si esti cumva la o petrecere?"intreb.
Se aude o galagie de spui ca e la un meeting,dar nu petrecere!
"Nu cred,tocmai in Los Angeles si da sunt la o petrecere,doar ca suntem in aer liber si dg-ul intirzie asa ca toti tipa,ne e dor de tine!"imi spune ea si as vrea sa o imbratisez.
"Si mie,dar acumlasa-ma sa dorm,am scoala la 8"oftez.
"ok,dormi tocilar-o!"imi zice izbucnind intr-un ris isteric.
Inchid telefonul si ma bag in pat adormind instant.

Din nou tu alarma idioata!acum nu ma refer la Lory.Cine te-a inventat e cel mai mare idiot.Ma scol lenesa si ma bucur ca spatele nu ma doare asa ca ma duc la baie si ma rasfat cu un mic dus,apoi continui toaleta de dimineata.Pentru azi aleg niste pantaloni negri skinny rupti la genunchi,o pereche de botine negre pina la glezna pe toc gros,o camasa in carouri negru cu violet si o palarie neagra.La accesori aleg inelele groase.La dracu am uitat de sutien,ma intorc innapoi si ii imbrac pe cei negri apoi ma rotesc si dau cu fata de oglinda care e pozitionata intre doua rinduri de rafturi si sertare,ma asez pe scaunul din fata ei si imi scot din dulapiorul de desupt rimelul si tusul,apoi imi fac cat eyes.Imi scot fenul din unul din seratre si imi usuc parul,ramin uimita de faptulca mi s-a facut cret de tot,dar imi place asa ca il las asa.Ma uit pentru ultuima data in oglinda si ies din camera.
"Trezeste-l pe pampalaul de frate-tu!"imi striga tata din bucatarie.
Dau buzna in camera lui Sam si ii dau plapuma de pe el apoi il ud cu stropitoare de udat florile.
"Ce naiba te-a apucat?"im spune el morocanos.
Ideie nu ai de cit timp am asteptat sa-ti fac asta fratioare!imi spun in sinea mea si afisez un zimbet malefic.
"M-a apucat desteptarea lenesilor care au uitat ca au scoala,tata mi-a zis sa te trezesc deci,TREZESTE-TE!"tip melancolica si il mai stropesc de citeva ori.
Stai,de ce extraterestrii lui Neptun sunt eu fericita?aa da e posibil sa ma intorc la curse.

Ajunsa in bucatarie il salut pe tata,sarindu-i in brate si sarutindu-i obrazul.
"Neata Mony,vad ca cineva are dispozitie buna!"imi zice zimbind kilometric.
Imi intinde cafeaua si un niste gogosi cu pudra si se aseaza la masa mincind cu mine.Ii multumesc pentru cafea si apetitiv dupa ce termin de mincat.
"Poftim niste bani in caz ca ti se face foame si va duc eu doar da-mi o secunda sa ma imbrac in ceva normal"imi spune tata care arata spre chilotii lui.
Daca ar fi vreo femeie aici ar avea atac de cord la vederea tatalui meu in doar o pereche de boxeri,odata a facut-o,saraca Mara,a lesinat cu cafeaua de mina in mina,e o pretena de a mamei care avea 38 de ani si nu era maritata,asaca murea cind il vedea pe tata.Stai staiam omis ceva important,el se grabeste in oras,dar nu lucreaza,presimt ceva cu marimea 4 pe aici,dar e discutia pe care o las pentru seara.

"Nu e nevoie,prietenii mei vin sa ma ia,o sa-l duca si pe Sam"ii spun uitindu-ma pe fereastra daca n cumva au venit.
"ok,SAM GRABESTE-TE DRACULUI ODATA!"tipa tata si eu am tipat scurt pentru ca m-m speriata de vocea taetei care a rasunat linga urechea mea,dar sfirsesc prin a umpla camera cu risul meu.

"Spune-i ca il astept afara!"ii spun terminindu-mi cafeaua.
Calc usor pe treptele din fata usii si ma indrept spre leaganul din curte,dar ca deobicei sunt intrerupta din orice fac de telefonul care suna,pentru a mia oara in doua zile.Scot telefonul si raspund,ne atragind atentie la numar sau nume.

"O sa fiu un demon pentru tine si o sa te inchid in intuneric!"imi spune o voce cu acelasi britanic,Harry.
"Intunericul e terenul meu de joaca.Eu ii mai spun casa!"ii raspun innapoi cu aceiasi voce si acelasi accent pe care nu-l mai ascund.
Nu stiu ce joc interpreteaza el,dar o sa-l joc,pe regulile mele!
Hey everyone asta a fost capitolul 5,cred.Sper sa va placa si imi pare rau pentru timpul in care nu am postat,dar am fost la mare si nu am avut net ca sa ma conectez si sincer sa spun chiar aveam nevoie de odihna.Daca va placut votati,iar daca vreti continuare comentati cu'next'.
All the love as always.B
.

.
.

.

The ghost out.xx

Dark SubjectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum