Pun geanta pe umar si ies furioasa din sala,acum indreptindu-ma direct spre baie.Dau drumu la apa si imi stropesc fata pentru a ma calma cit de putin.
Si totusi....De ce EU din toti elevii?!
"LA NAIBA!!"tip si dau cu pumnul in oglida in care imi vedeam reflectia...reflectia intunericului meu.Mare greseala,acum pumnul imi e plin de singe si parti mici de sticla,dupa impactul puternic cu pumnul meu tot ce ramane din oglinda sunt mici bucatele sclipitoare si pline de singe.
Imi calmez putin dracusorii din mine si ma intorc inapoi in sala,defapt doar planuiam asta,pentru ca odata ce ies din baie o vad pe blonda aia idioata,Brianna....si pe Harry.
Ma apropii de ei si o i-au la stinga dupa un rind de dulapuri.
"Planul meu are roade,nu ma va cistiga in concursul asta!"zice blonda si eu ma abtin cu greu sa nu ma duc acolo si sa-i fac capul la fel ca si creierul..adica inexistent!
"N-as zice,ea nici nu vroia sa participe si nici nu vrea,ei nu-i pasa daca va cistiga sau nu concursul asta retardic."ii zice Harry plictisit.
Ohh Brianna te joci cu focul iadului si o sa te arzi rau de tot.
Daca pina acum detestam faptul ca am fost aleasa pentru etapa urmatoare,acum chiar sunt fericita.Am vrut sa matur pamintul cu moaca ei si acum am sansa de a o face.Acum scopul e sa-i dau planul peste cap!O sa cistig concursul asta afurisit!
Ma intorc ca sa ma duc spre sala,dar imediat sunt oprita de un corp masiv care s-a pus peste mine.Ridic capul speriata ca sa vad un demon cu ochi verzi ca smaraldul si buze roz pe care le-as saruta!
STOP!!!Ultima parte nu am spus-o eu!
'Ba tu ai zis-o!'imi spune constiinta aia idioata.
'Ar fi bine sa-ti inchizi pliscul,dracie nefolositoare'ii spun enervata.
'O sa tac atunci cind recunosti ca petalele alea de un roz fin care acum stau la un metru de tine te atrag si stii bine ca vrei sa le saruti'continua constiinta idioata care acum imi conecteaza si fanteziile perverse.
'Al naibii de dracie nefolositoare...ok,recunosc,acum TACI dracu!'ma rastesc la ea si ma rog ca fata mea sa nu semene cu o rata asfixiata de o musca ce ii danseaza step prin git.Asta a sunat straniu....
"Stii nu-i frumos sa asculti conversatii straine!"imi spune Harry cu o voce calma si zimbind.
"Zice ala care face planuri de a ma descalifica cu curva..pardon iubita lui si ma ameninta"ii spun la fel de calma,dar exclud zimbetul.
Harry se uita in ochii mei,iar apoi privirea lui se muta spre mina mea care singereaza.
"Ce ai facut?"ma intreaba ingrijorat si imi i-a mina in a lui.
"Am salutat oglinda,dar oricum de ce iti pasa?"il intreb confuza de reactia lui.
"Tu vii cu mine!"spune autoritar si ma i-a in brate.
Aveam de ales?!dupa cum se vede...NU!
"Lasa-ma jos!!"ii ordon,dar fireste ca el nu ma asculta.
"Unde ma duci?"intreb alarmata.
"Nu te teme,nu te voi omori!" zice putin amuzat.
"Ha-ha foarte amuzant!"spun sarcastica.
'Uite-te la tine Monica,in bratele unui demon,cu mina in singe si te duci dracu stie unde?!'revine tipind chestia aia prosteasca de constiinta atunci cind iesim din scoala....jur ca daca constiinta ar fi o persoana ar fi moarta deja.
CITEȘTI
Dark Subject
FanfictionMonica-Jane Blacke,o fata de 17 ani care traieste o istorie des intilnita in familiile de astazi.Parintii au divortat dupa care ea isi gaseste iesirea din situatie in droguri.Urmeaza centrul de dezintoxificare si multe schimbari care ea nu le poate...