*Butonul cu virgula nu lucreaza asa ca il voi inlocui cu punct.*
"Saluut.ai de gind sa stai acolo toata ziua?"tipa Emma din masina lui Jeremy.
Ma apropii cu pasi mici de masina prietenilor mei.mintea fiindu-mi ocupata de convorbirea telefonica cu Harrycare a fost ciudata si misterioasa in acel timp.
'Poate e un vampir!'imi zice constiinta mea care clar inca nu s-a trezit bine...de asta o ingnor si unica atentia pentru ea asta a fost:ochii mei care i-am dat peste cap."Hey.am o rugaminte..defapt doua!"le zic si zimbesc.
"Prima e sa-l luati si pe fratele meu iar a doua.Emma poti sa iesi putin.am ceva important de discutat"continui serioasa si ea iesi din masina.
O i-au de mina si o tirai in fundul ograzii.asigurindu-ma ca nimeni nu ne va auzi.
"Am nevoie de ma sina.urgent si cel mai usor mod de a cistiga o masina e la curse"spun rapid si o vad cum se panicheaza.
"De ce ma intrebi pe mine?!nu am..."incepe sa vorbeasca ceva dar o intrerup din ceea ce pare a fi'o sa zic o minciuna'
"Nu bate capul!stiu ca mergi la curse.trebuie doar sa ma iei cu tine la uirmatoarea cursa si sa-mi imprumuti masina ta pe pista!"o informez si ea pare sa-si faca planul perfect."Ok.azi la 8p.m(20:00) vin dupa tine!"imi zice .
"Merciiii!"tip cu jumate de glas si o trag intr-o imbratisare de urs."Miscati-va fundurile odata si zii fratelui tau sa-si miste si el fundul!"ne grabeste Troy.
"SAAAAMM!"tip in gura mare si probabil am speriat toata stradainclusiv si pe Sam.pentru ca a iesit val-virtej din casa.
"Ce?Unde?Cind?Cum?"spune el rapid.speriat si panicat.iar eu fireste izbucnesc in ris la fel ca si restul persoanelor din masina.
"Urca in masina si taci fratioare!"ii spun potolindu-ma.Ograda scolii e plina de elevi.am intirziat cu 5 minute dupa ideie.de ce toti copii sunt in curte?
"Argh..nu iar!"miraie nervos Leroy.
Se pare ca el stie ce se intimpla.si reactia lui imi da batai de cap.pentru ca fireste nu-i ceva bun.
Pun pariu ca nu e vreun stand de acadele gratis asa ca am voie sa-mi fac cele mai rele scenarii posibile.
"Ce dracu se intimpla?"intreb confuza.
"Directoarea organizeaza concursul de talente.pe parcursul la primele 2 lectii scoala va fi inchisa iar dupa va avea loc preselectia."imi zice Leroy exasperat.
Am zis eu ca nu-i nimic de bine....adica CE NAIBA?Sper doar sa nu fie obligatorie participarea.
"Buna ziua dragi elevi.astazi va avea loc preselectia pentru concursul de talente.absolut toti elevii sunt obligati sa participe!Va astepta in sala de festivitati la sfirsitul urmatoarei lectii..."ne anunta vocea impunatoare a directoarei prin difuzoarele amenjate la intrarea in scoala.
"Eu nu cint in fata lor!"spun indignata si lovesc cu pumnul in usa scolii.
"O sa te oblige.defapt o sa te ameninte ca te exmatriculeaza si cu chestii care poate..poti cinta cu Leroy in grup.!"imi zice Jeremy care pare total relaxat.
"Nu!o sa cint singura."spun enervata si merg spre locul unde ne-am odihnit si ieri.
"Nu ti-a mers de loc Mony!" imi zice Troy.
"De ce?"intreb cu toate ca banuiesc ca stiu raspunsul.
"Pai esti fata noua"imi raspunde el.
"Nu te vor lasa sa traesti in pace!"termina Emma in locul lui Troy."Si in plus esti al naibii de sexy.mai ales azi!"imi zece LEroy si gesticuleaza spre corpul meu.
Imi mijesc ochii spre el facindu-l sa ridice defensiv mainile in aer.
"Eu doar am zis adevarul!"se apara el zimbind kilometric.Iarasi suntem intrerupti de aceleasi motoare care ne-au deranjat si ieri.
"PDR in actiune!"ofteaza Emma.
Ce a zis ea?PDR?Ce-o mai fi si asta?
"Ce mai e si PDR?"intreb culcindu-ma pe iarba.apoi imi acopar fata cu palaria pentru ca soarele e prea ucigas pentru ochii mei.
"Perversitatea Dementilor Retardati!"zice scurt.
Suna a nume de partid electoral.Ok.fata asta clar e nebuna.intr-un sens bun al cuvintului.Doar o mica remarca...car e problema cu perversitatea?
"Stii sunt si eu perversa!"spun indignata si Troy impreuna cu Emma-Katelyn izbucnesc in ris.Dementi!
CITEȘTI
Dark Subject
FanfictionMonica-Jane Blacke,o fata de 17 ani care traieste o istorie des intilnita in familiile de astazi.Parintii au divortat dupa care ea isi gaseste iesirea din situatie in droguri.Urmeaza centrul de dezintoxificare si multe schimbari care ea nu le poate...