#4

99 10 4
                                    

"Scuze ca te-am speriat,eu sunt Leroy!"imi spune el intinzind mina,raspund gestului si schitez un zimbet mic.
"Salut eu sunt Monica-Jane,dar poti sa-mi spui doar Monica."ma prezint.
"Frumos nume si pot sa te ajut cu dulapul"
"Merci"spun si ii dau cheia.
"Wow,ti-a mers cu numarul dulapului"zice rizind.
"Da da,o sa am fantezii de fiecare data ce ma apropii de el"spun chicotind.
Leroy imi deschide idiotenia care nu mi s-a opus,imi pun geanta si cartile.
"Nu-ti lua carti,nu avem ori in prima zi"imi spune el si eu deja incep sa cred ca locul asta nu e as de rau.
"Asta e vestea pe care am asteptat-o!"zic fericita.
Yes,yes am scapat de tortura cu fata noua.
"Leroy,ce naiba iti i-a asa mult?"se revolta un baiat care apare de la capatul rindului de dulapuri.
"OOOO,salut frumoas-o,cum te cheama?"ma intreaba satenul cu ochii cafenii ca pamintul.
"Monica-Jane si pentru binele tau zi-mi doar pe nume"il amenint pe cit e dragut pot.
"Troy si ok,dar o sa-ti zic Jane."spune si eu strimb din nas cind imi aud al doi-le nume,nu cam sunt deprinsa cu el.
"Prefer Monica!"il informez.
"Monica sa fie,poti merge cu noi in curte da ca vrei?!"propune Troy.
"Ok,oricum inafara de fratele meu si voi nu mai stiu pe nimeni"spun oftind.
"Fata noua!"tipa Troy si Leroy la unison.
"Exact!asta sunt eu!"spun aratind cu degetul aratator spre mine.
Ii urmaresc pina in curte si ne intreptat pe iarba spre  doua fete.Baietii le spun cine sunt si de unde am aparut.
"Heey,eu sunt Emma-Katelyn Rodrigers,dar zi-mi Emma sau Smile!"imi  zice entuziasmata.
Ma bucu ca nu sunt unica cu nume lungi pe aici.Emma e draguta,arata a copil cu toate ca e  cu un an mai mare decit mine,ochii verzi-caprui,parul de un castaniu si lasat in valuri pina la umeri,scunda si cun un ten al pielii deschis,si clar e nebunatica sau hiperactiva sau ambele.
"Hey,bucuroasa de cunostinta,eu sunt Monica-Jane!"
"Spune-i Monica!"termina Leroy in locul meu.
"Iar eu sunt Jenna,doar Jenna"spune si zimbeste.
"Ma bucur ca mai avem o fata in gasca,acum suntem la egal"continu Jenna.
Dupa ce Troy imi vede fata comfuza spune:
"Jeremy lipseste acum,e la cantina!"spune aratind spre scoala.
"Ahaa,si eu ma bucur ca mi-am gasit prieteni!"zic fericita.
Jenna e draguta si ea,are un stil punk-rock,parul sate aproape negru dar la capete e vopsit cu un roz aprins.Ochii ei sunt de un cafeniu intr-atit de inchis incit as putea sa jur ca sunt negri.
"Poate ne povestesti ceva despre tine"propune Jen si restul aproba ideia.
"Pai o istorie cam des intilnita,parintii se despart,droguri,probleme cu politia,centrul de dezintoxicare,oras nou,scoala noua,prieteni noi,acum mi-a mai ramassa apara vreo curva plina dee sclipici si un bad-boy care e pupat in fund de toti!"spun si restul incep sa rida,dar se opresc atunci cind parcarea scolii se umple cu sunetul a unor motoare puternice.
Doamne spune ca nu-s popularii care tocmai i-am descris.
"Monica,imi pare rau sa te anunt,dar cosmarul tau a luat viata!"imi zice Leroy imitind o fata suparata.
In parcarea scoliiisi fac loc 5 masini:rosie,purpurie,verde,movsi cea care mi-a atras atentia cel mai mult e un ferrari spyder negru mat.Din fiecare masina iese cite un baiat,exceptie facind cea negra,din ea iese un baiat cu par cret si un corp bine lucrat si asta e tot ce pot vedea de aici si fata care presupun e regina curvelor:blonda,fusta scurta,bustiera verde si jacheta rosie de piele,iack.
"Ea e..."
"Regina curvelor!"o intrerup pe Emma.
Toti izbucnesc in ris si dau din cap afirmindu-mi spusele.
"Brianna Rogers mai exact,dar imi place cum ai botezat-o numai ce,i se potriveste mai bine."spune emma prin risete,dupa care nu se mai stapineste si explodeaza in hohote alaturi de ceilalti.
"Iar restul cine sunt,cu exceptia bad-boys"intreb uitindu-ma la ei.
"Blondul e Niall,brunetul ala mortal e Zayn,satenul cu fund unic e Louis,iar satenul care pare a tocilar,dar pe dracu ca nu-i asa e Liam si cretul e Harry!"mii prezinta Jenna,dupa prezentarea ei cu amanunte e greu sa nu-ti dai seama de cine vorbi,eu ma holbez la ei,mai bine zis ma holbez la Harry.
Blonda se tot anina de el,zici ca e parfumat cu valeriana si e e o pisica obsedata.Harry o tot indeparteaza iar ea fireste nu se lasa batuta.Brunetul se apropie de el si ii spune ceva la ureche dupa care rinjeste pervers.Ce naiba i-a spus de acum se uita la mine?Daca tot te holbezi la mine,pai ma holbez si eu la tine,nu sunt una din alea care isi intorc privirea,raspund cu aceiasi moneda.
"Aloooo,pamintul catre Monica"tipa Emma fluturindu-si mina prin fata mea,incercind sa-mi atraga atentia,pai tocmaia facut-o.
"Nu te mai holba asa la el, o sa-ti sara in cap nbuna ai de Brianna si in plus cu baiatul asta glumele mereu au un final tragic!"ma anunta ea  grijulie.
Pai ar trebuie sa stie ca nici eu nu-s buna la glume si nu ma tem de fufe.
"Nu ma tem de Regina curvelor!"ii zic plictisita.
"Cine-i idiotul ala?E nebun sau vrea sa moara?"tipa Jenna uitindu-se la un baiat care e....nu-mi vine sa cred,e Sam!
"E fratele meu si e un mare pampalau!"spun si ma ridic de pe iarba indreptindu-ma spre idiotul care inca nu-mi vine a crede ca  imi e ruda.
Sam se apropie de Harry si restul baietilor,ce incearca sa faca?Harry pare total dezinteresat de Sam,dar vad ca nu-si poate lua ochii de pe mine,am eu fata de televizor ca sa se uite far intrerupere la mine.Ajung linga ei si il trag pe Sam de camasa dupa mine,ceva mai incolo de ei.
"Ce naiba faci?"se ratoieste la mine.
"Ce faci tu,tembelule?Ce ai pierdut pe la ei,creierul?"ridic  tonul la el.
"Trebuie sa-mi fac prieteni!"spune si eu ramin socata de lipsa de logica pe care o are.
Pe astia ii crede potriviti?
"Esti dovada vie ca un om poate trai fara creier!"ii zic,defapt ii tip in fata.
"Fie,dar nu uoita ca tot eu sunt mai mare si nu imi vei spune ce sa fac!"imi zice enervat,argumente mai bune nu ai,idiot nebun ce esti?
"Atunci dute si fati prieteni,curve"spun aratnd cu mina spre blonda"si mafioti!"ma opresc acujm aratind spre baieti.
"Pe cine numesti tu cuva,ciudato!?"se revolta Miss Parasuta lumii.
Daca crede ca are dreptul sa vorbeasca asa cu mine,se inseala amarnic.
"Pe tine!"i-o intorc si toata curtea exclama un 'oooo'timpit.
"Ma scuzi!"spunea ea cu un glas de parca nu a inteles de ce am numit-o.
"Te scuz,acum taci!!"ii spun intorcindu-mi atentia catre Sam care se ineaca de ris.
"Misco de aici"ii soptesc enevata.
Brianna sta ingimat si se uita la mine cu niste ochi de om prost,ceea ce este.
"Te invat cum sa vorbesti cu mine!"imi tipa in fata.
"Mai bine te-ai invata cum sa-ti tii piciarele impreunate,nu desfacute cind vezi orice baiat!"ii spun calma si gasca ei inceapa sa rida.
Ea se face rosie la fata de nervi,zici ca e o rosie care e pe cale sa explodeze.
"Gata,pina aici!"zice printre dinti si face un pas spre mine,dar mina lui Harry  opreste.
"De acord, stii bine ca nu o sa-mi faci fata,la tine in cap prognoza meteo arata ceata!"ii spun si singura ma mir de ceea ce am spus,de unde numai scot drazele astea?
Cred ca primesc placere sa vad cum tirfele primesc dovezi ca sunt proaste.
Brianna tace,asa ca eu ma duc innapoi la prietnii mei care mor de ris.
"Harry cred ca tine mult la lucaria lui de acum te omoara din priviri!"imi zice Troy,facind semn spre cret care acum e furios pe dracu,si arata a unul.
"Bravo fato!Esti noul meu super erou!"spune Leroy stergindu-si lacrimile care s-au format incolturile ochilor de la atita hlizeala.
"Apropo,facem o petrecere azi,vii?"ma intreaba Emma potolindu-si risul.
Petrecere,suna bine maiales ca demult nuam vizitat una.
"Vin,pe la ce ora e ?"intreb.
"Nu stiu,o sa vina Jeremy si o sa neduca acolo"continua ea sa-mi dea informatii despre ce urmasa se intimple in seara asta,dar ea tot se uita in continuu la Niall,asa cred ca il cheama,ei de asta ma ocup mai incolo.
"Pai nu e la cantina?"intreb amintinu-mi de ce imi spusese Leroy.
"S-a dus sa-si ia masina, o sa vina peste jumate de ora."imi zice Jenna,concentrata la telefonul ei.

Dupa jumatate de ora in care am fost tinta privirilor furioase a Briann-ei si prietenului ei,a venit si Jeremy.L-am anuntat pe Sam ca voi veni mai  tirziu asa ca probleme nu vor fi,cred.Merg in parcare spre  masina prietenilor mei,un Land Rover negru,cind unul din bad-boys vine spre mine cu o viteza nebuna.Spyder negru.Face un drifting incercuindu-ma de citeva ori lasind urme negr dela caroseria incinsa si nori negri de fum.Se opreste in fata mea fortind motorul de trei ori,facindu-l sa marie ca o felina ce isi apara teritoriul.Recunosc obiceiul asta,asa racer-ii isi marcheaza tinta.Pai a trebui sa stie ca tocmai ssi-a facut un dusman pe care mai bine il evita.Ma uit furioasa la masina sau mai degraba acolo unde ar trebuoe sa-i fie ochii lui daca geamurile nu ar fi negre.Harry ma inconjureaza pentru ultima data si pleaca din parcare.
Daca el crede ca asa ma speriat,atunci e un prost,cu stagiu.Tot ce a facut e sa ma enerveze la culme,cine dracu se crede ca sa ma poataalege ca o tinta?Ies din cercul negru provocat de rotile masinii si ma indrept spre Leroy care imi face cu mina.Cind sunt la doi pasi de masina imi suna telefonul,raspund apelului fara a atrage atentie la nume,asta daca era.
"Acum esti tinta mea Monica-Jane Blacke!"imi spune vocea ragusita si cu un puternic accent britanic.
Tinta a zis..Harry,el e!
"Iar tu tocmai ti-ai facut un dusman,Harry!"spun devaluindu-mi accentul britanic.
So asta a fost,sper ca va place povestea,imi pare rau ca nu o sa postez pentru ceva timp,defapt va fi mult timp.Plec la mare pe trei saptamini si nu ma pot conecta la net pentru destul timp ca sa scriu,daca vreti o sa scriu  Preview sau sploiler,sau cum naiba se mai numeste atunci cind scrii cite ceva din ce urmeaza.Daca vreti next comentati cu asta daca vreti dracia aia cu 'va urma' asa si comentati.Cind ma intorc o sa ma stradui sa postez cit de mult pot inainte sa se inceapa scoala.All the love as always.
.
.
.
.
.
the ghost out:)because iar noapte alba.

Dark SubjectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum