『017』

7 1 0
                                    

Melánie

dnes je se odjíždí !! bude volno !!

jo, to bylo 1. co mě napadlo když jsem se probudila. chtěla jsme se klasicky protáhnout a odkopat peřinu ze mě, ale pak jsem si uvědomila že vedle mě spí kluk, který je kurva hezkej, a kurva roztomilej když spí, a je sice domlácený.. ale to i já.

chvíli jsem se na něj jen tak koukala, a pak se najednou ke mě otočil a já se lekla, takže jsem rychle zavřela oči.

po chvilce ticha jsem se opatrně otevřela, a Dan byl vzhůru. koukal na mě.

-dan- dobře ránko :)
-já- dobré :)
......
-dan- umírám hlady
-já- nejsi jediný
-dan- jdem na snídani ?
-já- holky už jsou vzhůru ?
-dan- jo :) .. vlastně už jsou na snídani
-já- jaktože jsem si toho nevšimla
-dan- nevím. jdem ?
-já- jasné že jo !!
-dan- tak jdemeeeee
-já- JOOOO

vylezli jsme z postele a dali si mikinu. Dan mě chytil za ruku, a dal mi pusu na tvář.
já se na něj nechápavě podívala a on se usmíval. pak řekl:
,,jdeme ?" a já jsem se usmála nazpátek.
taky jsem mu dala pusu na tvář a ruku v ruce jsme odešli z pokoje.

všichni byly na snídani, takže jsme taky nikoho po cestě nepotkali.

když jsme přišli do jídelny, tak najednou všichni ztichly a koukali na nás. my jsme tam jen nechápavě stály ve dveřích.

když se po chvilce nic nedělo, tak jsme s Danem pokročilý rameny a šli k švédskýmu stolu.

já jsem si nandala do misky bílej jogurt a prdla tam pořádně moc medu. snad si dal kuličky a kroužky.

všichni už si začaly normálně povídat a mě osobě se ulevilo. čekala jsme že na nás budou divně čumět když máme totálně dobitej ksicht,.... ale.. ne takhle.

sedli jsme si klasicky k holkám.
a hned Rymbiča spustil:
,,ale, ale.. dvojčata přišli."

-já- proč dvojčata ty debile
-biča- no protože máte furt ty stejný mikiny
-já- hahaha tvl
-biča- a taky jak jste domlácený, tak vypadáte úplně stejně.
-já- co jsi to řekl ?
-biča- že vypadáte úplně stejně když jste oba domlácený !!
-já- drž hubu ty debile podelanej. ! nevíš co se stalo, tak nesuď. strč si ty tvoje blbý keci někam doprdele nějak skončíš jak támhleti 2 *ukázala na ty osmáky ze včerejška*
-biča- promiň
-já- díky

-sára- tak jak jste se vyspali ??
-iret- docela dobře.
-áďa- jo.. ušlo to.
-já- docela dobře ale zároveň na hovno
-iret- to vidím
-já- jep.
-sára- a co ty Dane ?
-dan- joo.. vpohodě, jen jsem mohl ležet jen na zádech. ale díky Mel jsem měl větší prostor.
-biča- počkat cože ??
-já- nic prosimtě.
-biča- okejj....

když jsme vše spapali, tak nám učitel řekl že máme dnes volno. ha !! já to říkala !! máme si postupem dne balit věci a v 15:00 se odjíždí. takže tak v 14:45 vyrážet z chaty.

bude se mi po ty chatě stýskat popravdě. doufám že se sem ještě někdy podívám. je tady TOLIK zážitků. jo.... to je.

když jsme odešli tak jsem zamířila do pokoje, protože si to chci ubalit teď, a pak už jen užívat posledního volna.

holky se rozhodli taky si zabalit. takže u nás v pokoji to vypadalo jako po výbuchu. každá letí jinam pro něco jiného a všechno je prostě všude.

když to konečně vše zabalíme, tak vyrážíme ven na zahradu.
tam jsme šli na trampolínu jak jsme zjistily. bylo to fajn. plno srandy. ale pak bylo už půl na tři a my se museli začít sbírat k odchodu na bus.

popadli jsme kufry s baťůžkama. snesli jsme si to dolů a ještě jednou se pořádně rozloučily s chatou. celou jsme si ji prošli, a pak jsme museli tedy vyrazit.

-učitel- tak jo dětska. 👏👏 !!! vnimejete !!
-učitelka- je 14:45, takže se odemereme k autobusu. je zase kousek od tud, takže půjdeme pěžky. zkontrolujte si že tady máte každý všechny své spolubydlící, a že máte vše co jste si přivezly.

když jsme se všichni pozkontrovali, tak jsme vyrazily. celou cestu jsme s holkama klábosily, až nám ta cesta nějak rychle utekla.

naložily jsme kufry do kufru autobusu, a šli si sednout. Dan seděl sám na tom totožném místě jako před tím, a jakmile mě uviděl tak poklepal na místo u okna vedle něj. před ním i za ním byly volný místa, takže jsme si sedli úplně stejně jako před tím.

-dan- čau !
-já- čus !
-dan- jak se těšíš domů ?
-já- čoveče nevím. líbí se mi tu. mám tu dost vzpomínek, takže od sud nechci odjet. nejže i tak se domů těším na svou postel.
-dan- 😂 tak to je fajn. mám to nápodobně.
-já- tak to.. je fajn.

autobus se už rozjel, a vyrazilo se na nestu. nějakou dobu jsem jen koukala z okna a Dan něco dělal na telefonu.

pak se na mě podíval a řekl:

-dan- co vlastně teď jsme ?
-já- *otočila se* huh ?

Áďa

když jsem zaslechla tu otázku, tak jsem hned otevřela na telefonu foťák na zapla video. dala jsem to na to jstejny místo jako to bylo před tím.
Iret jen zakroutila hlavou, ale i tak se začala koukat.

Melanie

-dan- jakože.. jak to mezi námi teď je ? mě to nedává spát .
-já- oh.. no.. tak já jsem vyznala lásku tobě, a ty zase mě. a to většinou lidi spolu začnou chodit ne ? teda.. tak to je ve všech knížkách a filmech.
-dan- 😂 jo to je..
-já- takže.. spolu chodíme ? jsme pár ?
-dan- 😊 jo..
-já- ☺️ tak jo..

najednou se Dan ke mě nahnul a políbil mě. zase, znova, a bylo to úplně stejné.

když jsme se odtáhli, tak jsme si koukali zase z očí do očí.

pak se Dan začal usmívat, takže já taky. jak já ho miluju.

zabořila jsem hlavu do jeho ramene, a chytila ho za ruku. vlastně jsem se tak celým tělem přitulila.

Dan mě taky objal. a pak potichu zašeptal, tak abych to mohla slyšet jen já:

-dan- miluji tě Mel. hrozně.. moc.
-já- taky tě miluju. hrozně.. moc.

zašeptala jsem nazpátek.

Iret

😮😧😲 o m g.
oni spolu chodí, teď si dali tu nejroztomilejší pusu, a ještě k tomu to máme nahraný !!

podívala jsem se na Áďu s otevřenou pusou. Áďa měla ten stejnej obličej jako já.

chytily jsme se za ruce a radostně se zatřásly. pak Áďa vypla nahrávání a ihned to poslala na naší skupinu.

Sára

něco mi přišlo, a tak jsem se podívala bylo to video. od Adi. a zase tam byla Mel s Danem. omg let's goo.

pustila jsem si to do sluchátek. s výrazem 😮😧😲 jsem to sledovala.

ihned jsem Adi odepsala:

AAAAHHH  !! 💞💋🙊🙈😮😮😯😲😦🤯🤯🤯🤯🤧💞💞✨✨💅

slyšela jsem jak se holky zasmáli.
pak se Jarda otočil a dal mi rychlou pusu na tvář. já se na něj nepochopeně podívala, a on se začal usmívat.

-jarda- mám hlad :)
-sára- 😂 bože, neboj. mám nějaký sušenky myslím.
-jarda- jooo !!!

                                                                  
okejj.. taky o měsíci nová kapitolka. myslím že se to vyvíjí velice dobře. ok tak zatím pa.

Gábi<3

『neznám tě ale miluju tě 』Kde žijí příběhy. Začni objevovat