『001』

37 7 0
                                    

toto jsou postavy příběhu :

Melanie:
má hnědé vlasy a modré oči do zelena. krásně kreslý a maluje. moc nemusí své rodiče ale je za ně velmi vděčná. má svou hlavu a nenechá si něco jen tak líbit. je hodně ale hodně asertivní.

Iret:
jeji vlasy jsou hnědý a hustý. má zelenou barvu očí, milovník zvířat a přírody. od té doby kdy se jí začal doopravdy líbit jeden kluk z A. tak jí trochu hráblo, ale to nevadí. s Melanii se zná nejdýl a to už 12 let.

Sára:
je docela malá, štíhlá, hnědé dlouhé vlasy (většinou v drdolu) a má tmavě hněde oči. je chytrá, vtipná, zbrklá, nápomocná, výbušná, (někdy líná) a spolehlivá.

Áďa:
má dlouhé hnědé vlasy. je to gymnastka a je v tom hoodně dobrá. nerada se s někým hádá ale když už se hádá tak dotyčného nakopne. a je o 5cm vyšší než Melánie.

Jarda:
chodí se Sárou. je to docela blbeček ale né zas tak mocc. má hnědé vlasy s odbarvenými konečky. sestřih je normalne dlouhý. má velkou sílu a líbí se docela dost holkám.

Rymbiča:
blonďaté vlasy a hodně světle zelené oči. je to takovej největší kokot třídy. dál nemám co dodat.

třídní:
nazývá své žáky KOBLÍŽCI protože je on sám takový koblizek. má černé vlasy a fousy, nosí košile a ryfle. učí Fyziku a Informatiku.
                                                                      
omlouvám se že budu pořád měnit vzhled a zbůsob příběhu ale budu to psát hodně dlouho. takže se to asi stane 🤷🏻‍♀️. přeci jenom je to můj 1. příběh takžeee....

『neznám tě ale miluju tě 』Kde žijí příběhy. Začni objevovat