úterý
Melánie:
ráno jsem se probudila s mega bolavými oči. bude to asi tím jak sem včera a dneska nějak divně spala. vstala jsem a šla se nasnídat. potom jsem se převlékla do random trička s krátkým rukávem, moje černé volné kalhoty a na to tmavě šedou mikču.dnes jsem vyrazila do školy docela brzo. přišla jsem do školy, přezula se a čekala kdy ostatní přijdou.
čekala jsem tam asi 6 minut a ony se objevili všechny 3 . já jsem na ně zírala jakože jak se jim povedlo přijít všechny 3 zároveň a ony na mě čuměli jakože co se stalo že jsem tady tak brzo.-já- jaktože jste se tady spavnuly všechny 3 zároveň !?
-sára- jakoo.. nvm no
-áďa- prostě to tak vyšlo
-iret- ...mm.. moje slovaholky se začaly přezouvat. přišel Jarda a dal Sáře pusu na tvář. už jsou všichni přezuti tak jdeme do střídy. Jarda si proplete se Sárou prsty a chytí se tak za ruku.
jdeme tou chodbou kde jsem včera potkala toho cápka a on nikde. proč mě to vůbec zajímá jestli tady je nebo není wtf řekla jsem si v hlavě.přijdeme do třídy a Sára si sedne s Jardou do zadní lavice u okna.
-já- tak vidím že se vám konečnllě povedlo vystrčit Jůlii z tédlé lavice
-sára- jo to jo konečně jsme tady dřív než ona
-já- tak to je pohodkajá si sedla k Iret a Áďa sedí sama. 1. hodinu máme Matiku. Mazika je vpohode mám zatím samí jedničky a málo dvojek takze pohodaa.
••všechny vyučování hodiny utekly jako voda a už jsme šli na oběd. na oběd byla nudlová polívka a kuře s rýží. spěchaly jsme z oběda aby jsme stihly domeček který ještě máme.
došli jsme do třídy a zazvonilo. přišel třídní a začala hodina domečku.
-učitel- tak dětska chci vám říct že ve čtvrtek jedeme na výlet který bude na 3 dny. jedeme i s jinou třídou. s 8.A. . myslím si že si budete rozumět protože jsou stejně neposlušní jako vy. jedeme do Hobelerovnic. budeme ubytování v nějaké chtě je tam i zahrada která končí rybníkem takže si vemte plavky. vemte si sebou ještě nějaký bílí kousek oblečení budeme batikovat. nedaleko té chaty je i město kam můžeme někdy zajít.
dál vykládal co si máme vzít a já si to samozřejmě všechno zapisovala nějak bych to zapomněla. klasika. jak jsem to vše zapsala tak jsem přemýšlela počkej 8.A. však z tý třídy vyšel ten cápek takzeee. tvl 💀 on asi pojede s námi. tak třeba zjistím co a kdo to je.
ejouu tady je další příběh takzeee.
sry že je to docela po dlouhé době než jsem říkala ale teď jsem neměla vůbec náladu ani nápady na psaní takže se fakt omlouvám.
jo btw do 1. kapitoly jsem přidala další postavy tak se na ně běžte podívat. tak zatím papa 😖😘gábi <3
ČTEŠ
『neznám tě ale miluju tě 』
Ficção Adolescentemé jméno je Melanie ale všichni mi říkají Mělnice. nvm proč ale je to tak. chodím do 7. třídy na základce v mém městě. ani na základce a ani v mém městě nejsou vůbec nějací hezcí kluci, vlastně ani holky (teda až na moje nejky)...... ale něco se st...