Sára
když jsme šli posledních 12 schodů, tak jsme šli jako ve filmu nějaký královny.
všichni na nás koukali.když jsme byly už dole tak za mnou přišel Jarda.
-jarda- vypadáš dokonale
-já- děkuji ☺️
-jarda- mohu má paní ? *nastavil ruku*
-já- jistě můj pane *chytily se za ruce*
*Jarda dál Sáře pusu*Melánie
neříkám nic.. Sára s Jardou jsou roztomilý. hlavně nejvíc roztomilý je že Sára má ten svetr vínový a on má vínovou mikinu. asi náhoda.. a nebo ne ?.
normálně, vypadali jsme MNOHEM líp než ty osmačky. makeup.. lepší, boty.. lepší, outfit.. měli dobrej ale my jsme.. lepší.
prostě my jsme královny. 💅-třírní- tak dětska. jsme tady všichni ? doufám že ano. můžeme vyrazit, půjdeme kousek pěšky. není to nějak extra daleko. jakmile dorazíme do města, tak tam se podíváme na různé památky... tím myslím 2, takže nebojte. pak budete mít 3 hodiny rozchod. můžete jit kam chcete. nakoupit suvenýry atd., a hlavně zůstaňte v tom městečku. nejlépe na tom bloku.
všichni jsme řekli že ok a šlo se.
vycházelo to tak, že ve čtyři tam dojdeme a od pěti bude rozchod.
..........už jsme konečně navštívily ty 2 památky a začal rozchod. Jarda se odpojil ke klukům ale v 6 mají se Sárou sraz. my jsme s holkama zamířily na trhy.
různé jsme tam bloudily a najednou jsem si všimla že tam v jednom stánku prodávají limču.
-já- HEJ ! jdem na limonádu ??.
když jsem řekla to hej tak holky nadskočili.. pardoonn.-iret- koupíš nám ?? my chcem si jít udělat takovou tu tetovačku co ti vydrží dlouho.
-já- ok ! ale to stihnu nakoupit a vy nebudete ani v půlce ty řady.
-Sára- kdo si počká.. ten se dočká. Dík Pa !!bože.. podle me stihnu jak koupit limči, tak mít tetovačku. prišla jsem ke stánku a řekla:
-já- dobrý den, mohla bych poprosit 4 limonády ??
-paní- jistě. bude to 68 korun.začala jsem šmátrat v peněžence a vytáhla 100. podala jsem to ty paní a ona že:
-paní- namáte ty 2 korunky ?? já bohužel nemám tak malé drobné.
-já- no nevím. počkej te.začala jsme šmátrat tou peněženkou jestli něco nevylovým, a najednou jsem jen slyšela jak se položí mince na dřevo a hlubší hlas vedle mě řekl: já mám :)
otočila jsem se a tam stál.. DAN.-já- jee.. to jsi nemusel.
-dan- to je jedno 😊
-já- 😊😊paní na nás koukala jak na nějaký romantický film. najednou se probrala a vzala si ty 2 Danový koruny a mě vrátila z té 100.
-dan- kupuješ límců i pro holky ?
-já- jojo. co ty ?? s kým tady chodíš a kde už jste byly ??
-dan- amm.. chodím tady s borcama, znáš je
-já- uhm
-dan- a.. v obchodě, v mekáči, a teď tady.
-já- nice, my jsme jen bloudily a teď narazily na tento trh. holky si jsou pro tetovačky, já půjdu taky.
-dan- nechceš si udělat se mnou matching tetovačku ??
-já- 😶 umm.. jakoby asi klidně ? 😬😁
-dan- klidně ti to zaplatím.
-já- tak jo. další věc kterou budeme mít matching.
-dan- jakou už máme ??
-já- 🤦🏻♀️ mikina
-dan- ajooo sory. jo, další matching věc :))
-já- ☺️*uhm, uhm* zakašlala paní a já se otočila a ona už měla natočený limči.
-já- je děkuju :)
vzala jsem brčka a i s daném jsme vyrazily k holkám.-iret- limčaa !!
-sára- a DANn..n..
-áďa- ouu..
-já- tady máte. Dan a já si chceme udělat matching tetovačku. a s VAMI si chci udělat taky jednu.
-iret- OH.. ok
-dan- :) *otočil se na mel* můžu se napít 👀😊 ??
-já- jasan.zaskočilo mě to.. ne to že se zeptal ale to, že vytáhl svoje brčko a napil se. vypadal že je to dobré.
už jsme přišli na řadu. s holkama jsme se rozhodli si udělat ✨ za krkem. protože to říká jaký jsme hvězdy a že jsme se dneska úplně nádherně zkrášlily.s danem jsme dlouho přemýšleli až je vymyslely že si necháme udělat pod koleno 🦋, ale každý jen jednu půlku. já mám tu levou půlku na pravé noze a Dan má tu pravou na levé noze.
proč 🦋 ??... nevím, prostě když jsme se koukali do knihy co tam ta šikovna holčina měla za návrhy tak jsme oba 2 ukázaly na tu stejnou věc ve stejnou chvíli.bylo to moc hezký. chtěla jsem vyfotit nějaký fotky na foťák na vzpomínku. a tak jsem poprosila Dana aby vyfotil naše ✨ za krkem. šlo mu to dokonale, fotky co pořídil byly dokonale zaostřené.
-já- měl by jsi fotit.
-dan- cože ? 😂
-já- no, měl by jsi fotit, koukej na ty fotky... jsou dokonalý
-dan- ale prosimtě.hodila jsme na něj výraz jakože jak se opovažuje se mnou nesouhlasit. potom jsem dala do rukou foťák iret a ta vyfotila naše nohy vedle sebe. ano ta moje vypadala úplně divné protože jsem měla vyhrnutou nohavici, a on měl kraťase ale to nevadí.
____________________________
doufám že se tato kapitola líbila MOC DĚKUJI že čtete můj příběh, jsme vám za to moc vděčná. pokusím se psát ještě víc.Gabinka <33
ČTEŠ
『neznám tě ale miluju tě 』
Genç Kurgumé jméno je Melanie ale všichni mi říkají Mělnice. nvm proč ale je to tak. chodím do 7. třídy na základce v mém městě. ani na základce a ani v mém městě nejsou vůbec nějací hezcí kluci, vlastně ani holky (teda až na moje nejky)...... ale něco se st...