"uit Hao ! Muka masam semacam . Muka dah masam jangan buat masam lagi" , tegur Yeonmin apabila melihat Zhanghao yang Dari tadi memuncungkan mulutnya .
"Takda lah . Aku tadi menang lompat dekat " , Kata Zhanghao . Kata-kata itu tadi menerangkan bahawa dia Kalah lompat jauh.
"Rumah kuning Akan kalah sebab Aku Nanti dan Aku bangga sebab Aku lah puncanya ! " , Kata Zhanghao lagi .
"Kalau positif sangat pun susah" , Kata Yeonmin sambil memberi Kan senyuman yang janggal .
"Macam mana dengan rejam lembing Kau ? Dapat tak" , Tanya Hao.
Yeonmin mengeluarkan pingat emasnya.
"Pergh ! Slay member Aku Ni !
" Kau dengar Dulu cerita aku nih ! "
𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊
"mana Pula si Matu Ni . Adakah ini petanda dia bagi Aku payung Ni?"
Yeonmin berkeliaran mencari sosok si Matthew tetapi gagal .
"Hello ! Boleh Tanya sikit tak ?Kenal Matu tak ? Pujaan makcik kantin tu" , Yeonmin bertanya kepada Seorang gadis yang ikat dua tocang .
"Matthew seok ke ??"
"Entah , tak tau , Matthew pun Matthew lah. Cakap jela kat mana , Aku Tahu Kau kenal"
Gadis itu menggelengkan kepala.
"Eh eh . Elok - elok sikit ek . Aku Ni penat , nak balik kelas. Payung dia Aku Belum pulangkan "
"Payung Matthew ? Kenapa payung Matthew Ada kat awak ?! Meh sini saya bagi kat Matthew ! "
" Kalau aku Tarik tocang Kau tu , terkoyak kulit kepala ."
Yeonmin pun pergi Dari situ dan balik ke kelas .
𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊
"Eh gediknya junior Zaman sekarang . Kau memang Baik hati Yeon . Bukan Dulu Kau main Jari tengah ke "
"Itu dulu lah tapir ! "
"Betewe , lawa lah , Kongsi payung dengan Seok Matthew tu "
"Aku memang lawa . Yang Pasal Kongsi payung tu Ada kena mengena ke dengan Aku yang lawa "
"Bukan main narcissistic ye Kau. Aku yang lagi lawa pun tak ngaku lawa .",Kata Hao yang Baru je ngaku dirinya lawa .
"PARK YEONMIN . ADA ORANG PANGGIL! LAKI KO KOT!", jerit Junhyeon selaku ketua kelas mereka .
"Oi . Kau yang muka macam Ni orang Kata Ada laki" , Kata Zhanghao .
"Kau jangan kuajo sangat . Tergelincir Kau kat tangga Nanti" , Balas Yeonmin.
"UIT YEONMIN ANAK PARK --"
"SABAR SIKIT LAH BADRUL"
Junhyeon terus terdiam apabila terkena semula jeritan Yeonmin .
Yeonmin bangun Dari posisi kangkangnya dan jalan pergi ke depan kelas . Ternampak sosok Seorang lelaki yang sangat familiar.
YOU ARE READING
𝘓𝘰𝘺𝘢𝘭 𝘚𝘦𝘰𝘬 𝘔𝘢𝘵𝘵𝘩𝘦𝘸
Fanfiction" Aku harap Kau tak main-main bila Kau kata dia memenuhi kriteria gadis Idaman " Matthew , Seorang remaja yang layaknya dipanggil kanak-kanak telah menaruh perasaan terhadap gadis yang berperwatakan ganas . Main Character : Seok Matthew , Park Yeonm...