" Terima Kasih para pengawas . Korang semua boleh balik ke kelas masing-masing." , Cikgu Jiwoong masuk dan semuanya mengeluh .
"Kalau nak mengeluh , mengeluh diam-diam . Sakit hati titer tau tak "
"Psstt psstt " , bisik Zhanghao .
" Nak apa , bau mulut tau tak " , balas Yeonmin, rimas dengan psst psst .
" Tak bagi kang " , Zhanghao Kata sambil menunjukkan Mr Potato .
"Bagi sikit lah halamak . Kuda nampak""CIKGU ADA ORANG MAKAN !" , ketua kelas iaitu Junhyeon melaporkan Hal tersebut kepada cikgu Jiwoong .
" Siapa Makan snek waktu cikgu , dia kena squad sambil dukung cikgu !", Kata cikgu Pula ."Ih tak kuasa Aku nak dukung dia . Dukung boleh , nak squad tu fikir 2 Kali lah" , bisik Zhanghao .
"Dia ingat dia Bulu pelepah nak suruh orang dukung dia " ,bisik Yeonmin Pula ."Tiada maaf bagimu !! Buat nota tambahan dan sapu tapak perhimpunan petang ni !! "
𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊
" WAA!"
" Aku suka Sama bapa mu ! bapa mu~ EH ! TERKEJOT ! Kau Ni main sergah-sergah Ni suka mak Aku kee ?! Cuba elok sikit perangai !"Matthew hanya tersenyum kambing di hadapan Yeonmin yang Sedang memanas akibat rasa Malu dengan latahannya .
"Kau kenapa kat sini ?"
"Takda lah . Saja nak tegur awak "
"Tegur ke nak membunuh sergah-sergah macam tu"
"Hehe . Maaflah . Awak kenapa Belum balik lagi ? Bukannya waktu persekolahan dah habis ?"
"Takyah Tanya lah . Badmood Aku"Matthew mengangguk . Datang Pula Si Hao . Ada je orang ketiga datang mengganggu setiap Kali Matthew dan Yeonmin mempunyai detik - detik Indah . Lah Indah .
" Aik , kenapa tak balik lagi bang?"
( Fyi , author buat Hao lagi muda Dari Matthew . Kenapa ? Sebab takda sebab)
" Saya Bantu cikgu Jiwoong uruskan tayar kereta dia . Pancit " , tidak Tahu siapa yang memancitkan tayar Cikgu Tu . Tapi cikgu Jiwoong syak dua hekor yang Makan dalam kelas tadi Ada dendam dengan dia .
" Ouh faham . Yang Kau muka macam Baru kena cium sapi je dah kenapa " , tegur Hao selepas melihat wajah Yeonmin yang Dari tadi badmood.
"Kau lah ! Tak Pasal-pasal kena hukum macam Ni ! Aku Ni nak balik , nak Buang hajat ." , tahu-tahulah Buang hajat apa ye .
"Pergilah Buang hajat "
"Pintu kunci lah badrul haa . Aku kalau nak beghak Ni , memang emosi sikit"
"Dahlah Kau , Aku pergi Cari penyapu yang elok sikit . Kalau pakai penyapu ni , cucu cicit Mati pon tak siap kerja Kita Ni "
YOU ARE READING
𝘓𝘰𝘺𝘢𝘭 𝘚𝘦𝘰𝘬 𝘔𝘢𝘵𝘵𝘩𝘦𝘸
Fanfiction" Aku harap Kau tak main-main bila Kau kata dia memenuhi kriteria gadis Idaman " Matthew , Seorang remaja yang layaknya dipanggil kanak-kanak telah menaruh perasaan terhadap gadis yang berperwatakan ganas . Main Character : Seok Matthew , Park Yeonm...