↳ ❝ [] ¡! ❞ 08

21 8 0
                                    

"Datang je Matthew , Aku Tarik rambut dia Sampai gugur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Datang je Matthew , Aku Tarik rambut dia Sampai gugur . " , agak emo apabila Yeonmin yang tahap kesabarannya sangat tipis Sedang menunggu Matthew untuk datang ke vending machine sebelah kantin .

"Kalau macam Ni takyah tunggu. Aku pilih air sendiri "

Ditekan tekan , tak keluar air . Tekan lagi tak keluar . Sampai lah mesin  mengeluarkan semula duitnya dalam bentuk syiling .

"Aik . Nak mampos ke mesin Ni ? Ni memang gila , main telan je duit Aku !"

Tidak berputus asa , Masih Ada Harapan lagi . Yeonmin mencuba untuk Kali kedua .

Ditekan tekan , tak juga keluar. 

"Heh ! " , vending machine pun mendapat Satu tamparan hebat daripada Gadis muda Itu .

"Kau Ni Kan , dua Kali telan duit Aku!"

Tidak mahu mencuba lagi , hanya Mampu membebel depan vending machine . Bila dah emo , mana kisah tentang imej sendiri . Biar Kata orang Kita gila , yang penting orang Tahu vending machine lebih gila !

Tanpa disedari , Ada jejaka tampan yang memerhatikannya . Matthew ohok.

Eh ohok .

"Dasar tak Guna. Kalau Kau hidup Kan best lagi , dapat dengar Kau merana ! " , Ya , Belum habis Lagu konflik dengan vending machine .

"ha , comel ." , Kata Matthew sambil tersenyum kambing .

Matthew pun menghampiri Yeonmin .

"Kenapa Tu?" , Tanya Matthew .

Laju Kepala Yeonmin berpaling ke arah Matthew  .

"Kau Ni lambat buat apa je hah ?! Kan Aku dah Kata , kalau lambat Kau  tinggal !"

"Awak Masih kat sini Kan . Jadi saya tak lambat sangat ."

"Tak lambat sangat konon . Kau tengoklah vending machine Ni , Sama macam Kau , tak Guna !"

Pedas ! Pedas !

"Beli lah dekat vending machine bilik guru punya " , cadang matthew .

"Ada ke ? Setahu Aku takda "

"Ada . Cikgu Kim beli Baru "

𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊

"Thank you . Awak tak beli ke ??"

"Tak . Habis dah duit . Kena telan vending machine . Terasa hiba Aku "

Rasa Hiba Ni lebih teruk berbanding putus . Dahlah boyfriend takda , duit pun takda .


"Awak Ni , ada-ada je perangai ." , Kata Matthew .

"Perangai ? Asal ? Tak elok ke ?"

𝘓𝘰𝘺𝘢𝘭 𝘚𝘦𝘰𝘬 𝘔𝘢𝘵𝘵𝘩𝘦𝘸Where stories live. Discover now