🍓ℎ𝑒𝑙𝑙𝑜, 𝑛𝑒𝑤 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟! 𝐼'𝑚 𝑔𝑙𝑎𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑤𝑜𝑟𝑘, 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑡, 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑒𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑢𝑏𝑠𝑐𝑟𝑖𝑏𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑡 𝑎𝑛 𝑎𝑠𝑡𝑒𝑟𝑖𝑠𝑘 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑛𝑑🍓𝑺𝒐 𝒍𝒆𝒕'𝒔 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒃𝒚 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒂 "𝑪𝒓𝒆𝒆𝒑𝒚𝒑𝒂𝒔𝒕𝒂" 𝒊𝒔
𝐶𝑟𝑒𝑒𝑝𝑦𝑝𝑎𝑠𝑡𝑎 𝑖𝑠 𝑎 𝑡𝑒𝑟𝑚 𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑓𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑠ℎ𝑜𝑟𝑡 ℎ𝑜𝑟𝑟𝑜𝑟 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑖𝑒𝑠 𝑜𝑟 𝑙𝑒𝑔𝑒𝑛𝑑𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑟𝑒 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑟𝑖𝑏𝑢𝑡𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑛𝑒𝑡. 𝑇ℎ𝑒𝑠𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑖𝑒𝑠 𝑐𝑎𝑛 𝑏𝑒 𝑒𝑖𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑢𝑡ℎ𝑜𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑜𝑛𝑦𝑚𝑜𝑢𝑠, 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑓𝑡𝑒𝑛 𝑐𝑟𝑒𝑎𝑡𝑒 𝑎𝑛 𝑎𝑡𝑚𝑜𝑠𝑝ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑜𝑓 𝑡𝑒𝑛𝑠𝑖𝑜𝑛, 𝑓𝑒𝑎𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑦𝑠𝑡𝑖𝑐𝑖𝑠𝑚.
𝑻𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒇𝒂𝒎𝒐𝒖𝒔 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒐𝒇 𝑪𝒓𝒆𝒆𝒑𝒚𝒑𝒂𝒔𝒕𝒂:
1. 𝑆𝑙𝑒𝑛𝑑𝑒𝑟𝑚𝑎𝑛 𝑖𝑠 𝑎 𝑠𝑙𝑒𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑎 𝑓𝑎𝑐𝑒, 𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑎 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑠𝑢𝑖𝑡, 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑡𝑒𝑛𝑡𝑎𝑐𝑙𝑒𝑠. 𝐻𝑒 𝑖𝑠 𝑞𝑢𝑖𝑡𝑒 𝑡𝑎𝑙𝑙, 𝑜𝑓𝑡𝑒𝑛 𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑖𝑑𝑛𝑎𝑝𝑠 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑𝑟𝑒𝑛.
2. 𝐽𝑒𝑓𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝐾𝑖𝑙𝑙𝑒𝑟 𝑖𝑠 𝑎 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑝𝑎𝑙𝑒 𝑓𝑎𝑐𝑒, 𝑑𝑖𝑠𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒𝑑 𝑏𝑦 𝑎 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒, 𝑤ℎ𝑜 𝑚𝑢𝑡𝑖𝑙𝑎𝑡𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑚𝑖𝑙𝑦. 𝐻𝑒 𝑖𝑠 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑓𝑎𝑚𝑜𝑢𝑠 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟𝑠 𝑜𝑓 𝐶𝑟𝑒𝑒𝑝𝑦𝑝𝑎𝑠𝑡𝑎.
3. 𝐵𝑒𝑛 𝐷𝑟𝑜𝑤𝑛𝑒𝑑 𝑖𝑠 𝑎 𝑔ℎ𝑜𝑠𝑡𝑙𝑦 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑠𝑠𝑜𝑐𝑖𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑢𝑟𝑠𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑎𝑚𝑒 𝑇ℎ𝑒 𝐿𝑒𝑔𝑒𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑍𝑒𝑙𝑑𝑎: 𝑀𝑎𝑗𝑜𝑟'𝑠 𝑀𝑎𝑠𝑘. 𝐻𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 𝑏𝑒𝑔𝑖𝑛𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑦𝑠𝑡𝑒𝑟𝑖𝑜𝑢𝑠 𝑐𝑎𝑠𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑢𝑟𝑠𝑒𝑑 𝑔𝑎𝑚𝑒.
4. 𝐿𝑎𝑢𝑔ℎ𝑖𝑛𝑔 𝐽𝑎𝑐𝑘 𝑖𝑠 𝑎 𝑡𝑒𝑟𝑟𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑤𝑛. 𝐻𝑒 𝑖𝑠 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑛 𝑓𝑜𝑟 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑛𝑢𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑖𝑑𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑜𝑓 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑𝑟𝑒𝑛, 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑐𝑟𝑢𝑒𝑙𝑙𝑦 𝑡𝑜𝑟𝑚𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑚, 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑏𝑢𝑛𝑐ℎ 𝑜𝑓 𝑏𝑜𝑑𝑖𝑒𝑠 𝑖𝑛 𝑠𝑒𝑐𝑟𝑒𝑡 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒𝑠.𝑇ℎ𝑒𝑠𝑒 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑡𝑡𝑟𝑎𝑐𝑡 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑎𝑛𝑠 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑟𝑟𝑜𝑟 𝑔𝑒𝑛𝑟𝑒, 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑙 𝑖𝑛 𝐼𝑛𝑡𝑒𝑟𝑛𝑒𝑡 𝑐𝑢𝑙𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑎𝑙𝑦𝑡𝑖𝑐𝑎𝑙 𝑑𝑖𝑠𝑐𝑢𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
♡𝐶𝑟𝑒𝑒𝑝𝑦𝑝𝑎𝑠𝑡𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝑌/𝑁♡
Terror🎀𝐼𝑛 𝑓𝑎𝑐𝑡, ℎ𝑒𝑟𝑒 𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑠ℎ𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡𝑠, 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑎𝑙𝑦𝑠𝑖𝑠, 𝑑𝑟𝑎𝑏𝑏𝑙𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑑𝑐𝑎𝑛𝑜𝑛𝑠🎀 🍓𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑗𝑜𝑏 𝑡𝑜𝑜 𝑠𝑒𝑟𝑖𝑜𝑢𝑠𝑙𝑦🍓 {На самом деле, здесь я поделюсь св...