tepki: onlar ile ortak oluyoruz.
*senaryo şeklinde değildir.Homicidal Liu;
Dostum, bu çocuğa çok dikkat et. Liu eğer seninle ortak oluyorsa iki seçenek vardır. Ya senin güçlü olduğunu düşündüğü için senin gücünden yararlanmak niyeti ile seni kullanıyor, yada başı belaya girerse tüm suçu sana yıkmak için seni yanında tutuyor. İki türlüde seni manipüle ediyor ki bu onun en iyi yaptığı şeylerden biri. Her zaman dikkat et çünkü polis sirenlerini duyduğun anda arkanda olması gereken Liu bir anda ortadan kaybolabilir.
Jane The Killer;
Onun diğer kitaplardaki gibi iyi, nazik ve hoşgörülü biri olduğunu mu sanıyorsun? Birde sana iyi davranması yetmezmiş gibi senin arkanı kollayacak? Aç gözlerini kardeşim. Bu kadın komşusunun oğlu tarafından küçük yaşta diri diri yakıldı. Sence ne kadar güçlü olursan ol, sana güvenir mi? Bende öyle düşünmüştüm. Bu kaltağın ciddi sorunları var. O iyi biri değil, aksine deli bir sürtük. Her an kafasında senin düşmanları ile iş birliği yaptığını düşünüp seni öldürmeye kalkabilir. Sana asla güvenmeyecek. Her zaman bir şeylerin peşinde olabileceğin ihtimali onun aklında, yemin ederim. Ama bir ihtimal eğer güçlü olduğunu düşünürse seni yanında tutacak. Ama senin için hapise gireceğini sanma. Başına bir şey gelirse güvensizliği yüzünden senin için başını belaya sokup sokmamaya değip değmeyeceğini düşünecek. Büyük ihtimalle de değmeyeceğine karar verecek ve oradan uzaklaşacak. Tek tesellin o bir psikopat değil. Onun duyguları var. Sadece bir sosyopat. Koşarken içinde küçük bir suçluluk hissedecek.
Ben Drowned;
Bu şeytani hayalet seninle ortak olmaz. Yani tabi sen karşılıklı işlere ortaklık diyorsan o başka. Ben eğer sen öldürmekten zevk alan bir manyaksan seninle çalışmayı teklif edecek. Anlaşma büyük ihtimalle şu şekilde olurdu:
"Ben sana insanlar hakkında bilgi vereceğim, sende karşılığında onları öldüreceksin." Bu senin işine gelir çünkü birini günlerce takip etmek ve onun hakkındaki bilgileri yavaş yavaş öğrenmek yerine tüm bilgilerin eline oldukça basit bir şekilde geçmesi senin üzerindeki yükü hafifletecek.
Ben'in işine gelen kısım ne mi? Dostum bu çocuk sadece insanların ölmesini izlemeyi seviyor. Sen masanın başında oturan kurbanın boğazına bir bıçak geçirirken mavi ekrana sıçrayan kanlar onu yücelmiş hissetiriyor ve... bundan ne kadar tatmin olduğunu hayal dahi edemezsin.Red Angel;
(uyarı⚠️; +18 içerik. Cinsel içeriklere karşı hassasiyetiniz varsa okumayın!)Bu adam yalnız kurt. Onunla takılmak istiyorsan çok büyük bir şerefsiz pezevenk/kaltak olman gerekiyor. Bunun dışında normal bir insan Rey'in yaptıklarına tahammül edemez. Seni yanında istemeyecek. Her zaman üçlü yapmaktan hoşlanmıyor. Çoğu zaman kurbanlarını kendine saklamak istiyor. Kadınlar/erkekler ona durması için yalvararak ağlarken içlerine boşalmak onun hoşuna gidiyor ve emin ol bu zevki başka biriyle paylaşmak istemiyor. Onun dışında o cidden idare edilmesi zor biri. Çoğu zaman umursamaz ve umursamaz olmasına rağmen kin ve öfke gibi duyguları çok derinlerde yaşıyor. Herhangi bir şeye bile sinirlenip fevri davranır. Büyük tepkiler verir. Bu yüzden çoğu zaman kavga edersiniz. O güvenilmez, şeref yoksunu, annesiz bir pislik. Onunla ortak olma kararını almanız için çok büyük bir aptal olmanız gerekiyor.
bölüm sonu.
Gerçekten parmaklarımı hissetmiyorum ve sanırım şimdi gidip duş alacağım.
Bölümü nasıl buldunuz?
Bir dahaki bölümde hangi karakterler olsun?
İstek tepki yazabilirsiniz çok saçma olmadığı sürece yaparım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA TEPKİ
FanfictionOlabildiğince gerçekçi(?) tepkiler yazmaya çalışacağım. Tepki isteği alabilirim. Kadro; JEFF THE KİLLER JANE THE KİLLER TİCCİ TOBY MASKY HOODİE HOMİCİDAL LİU EYELESS JACK BEN DROWNED LAUGHİNG JACK JASON THE TOYMAKER RED ANGEL Diğer karakterleri belk...