#5#

484 29 9
                                    

Tepki: Nasıl bir yandere olurlardı.
Senaryo şeklinde değildir.

Ben Drowned;

Büyük bir ihtimalle onunla öylesine konuşmak için yazışmaya başaladın. Onun normal bir insan olduğunu düşündün. Başlarda her şey normaldi. Ama sonra bir tuhaflık fark ettin. Klavyede ona bir mesaj yazdın. Ama sonra vazgeçip sildin ve göndermedin. Göndermemene rağmen yanıt sanki yazdığın şeyi okumuş gibiydi. O zaman işler tuhaflaşmaya başladı. Seni ses ve görüntü algılayan cihazların tamamından izliyor. Evinizdeki tüm elektronik eşyalara erişimi var ve eğer onu kızdırırsanız yada onun ne olduğuna inanmazsanız sizi ikna etmek/gözdağı vermek için onlarla oynayabilir. Eğer çok fazla ileri giderseniz telefonunuz gibi tehlikeli cihazları patlatabilir. Evet, bunu yapabilir. Eğer onu olduğu gibi kabul edip seninle konuşmasına izin verirsen sorun yok. Tabi ki ne yaptığını asla bilmeyeceksiniz. Ben çok fazla zeki ve bununla sizi manipüle edecek. Kendini intikamcı bir ruhtan çok monitör ekranına sıkışmış zavalla bir hayalet olarak gösterecek.

Ticci Toby;

Toby ile tanışmanız çok büyük ihtimalle ilk görüşte aşk. Yada sizi geçmişinden birine benzetmişte olabilir. Yada belkide sadece seni gördüğünde aranızda bir bağ olduğuna dair bir hisse kapılacak. Onun dışında sizi büyük ihtimalle öldürürdü, o vekiller ve Slender dışında herkesi kurban olarak görüyor. Evet diyelimki Toby size aşık oldu. Çok büyük sıçtın. O tam bir manyak. Senin kaçmandan deli gibi korkuyor bu yüzden seni bir bodruma kapatıp ellerini ve ayaklarını bağlardı. Çoğu zaman görevlere gidiyor ve bir kaç gün sana su ve yemek verecek kimse yok. Dayanman lazım. Onun dışında sana sanılanın aksine sürekli fiziksel şiddet uygulayacak. Toby acı duygusundan yoksun bu yüzden bu konuda empati yapamadığı için sık sık sana zarar verecek. Seni herkesten saklıyor. Özellikle diğer vekillerden çünkü seni gördükleri an Slenderman'e söyleyeceklerini biliyor. Seninle asla konuşmaz tikleri yüzünden onun zayıf olduğunu düşünmeni istemiyor.

Homicidal Liu;

Stalker bir yandere. Seni ilk bir otobüs durağında beklerken gördü. Herkese yaptığı gibi sanada sadece kendi uzaktan yaptığı gözlemle kişilik analizi yapıyordu. Sırf bunun için seninle otobüse bindi ve seni eve kadar takip etti. Bu sırada gözlemleri sonucu oldukça benzer yönlerininiz olduğunu fark etti ve daha fazlasını öğrenmek istedi. Asla yanınıza gelip konuşmaz. Yüzündeki dikişlerden korkabileceğinizi düşünüyor. Ama sizi her gittiğiniz yerde izliyor. Hatta bazen evinize girip Özel eşyalarınızı karıştırıyor. Ya da o sırada geceyse uyurken sizi izliyor. Bu onun için normal bir şey. Çünkü ona göre bunu aşk için yapıyor. Eğer etrafınızda kötü niyetli olduğunu düşündüğü biri varsa onu öldürür yada kaçırır. Ama kaçırsa bile o kişinin sonu ölüm olacaktır. Bu dünyada kötü insanlar var ve seni onlardan korumak için her şeyi yapıcak.

Masky;

Tim aşık olmaz. Onunki büyük ihtimalle takıntıdır. Normalde böyle şeylerle hayatta uğraşmaz. Zaten vekil olmanın sorumluluklarının yanında bir sürü derdi var. Belasını arıyormuş gibi birde aptal bir insana aşık olacak değil. Ama diyelimki oldu. Büyük ihtimalle sizinle insanların içinde Tim olarak gezdiği sırada tanıştı. Başta sizinle normal bir insan gibi konuşacak. Ondan çok etkileceksin. Çünkü o bir şizofren hastası ve bu hastalar oldukça iyi bir şekilde rol yapıyor. Hiç bir şey anlamayacaksınız. Taki Tim ilaçlarını almayı unutana kadar. O sırada size oldukça kaba davranacak, soğuk cevaplarla karşılık verecek ve devam ederseniz sizi aşağılamaktan çekinmeyek. Artık onunla görüşmek istemezsiniz ve aramalarını açmazsınız. Bir süre sonraysa gecenin bir yarısı uyanınca başınızda bekleyen maskeli bir adam görürsünüz. Sizi kesin soğuk bir bodruma kapatır bu adam hasta. Asla gün ışığı görmenize izin vermez. Sizi Toby gibi bir yere bağlamaz ama kapıda güçlü kilitler var istesen de açamazsın. Bu arada, hayır pencere falanda yok yada kaçabieceğin her hengi bir yol. İlaçlarını alırsa sana düzenli bir şekilde yemek getirecek ama almayı unutursa bilerekte getirmeyebilir. Ölmediğin sürece onun için sorun yok. Sırf bağlı değilsin diye odaya girdiği anda ona saldırıp anahtarları alabileceğini mi sanıyorsun. Senden hem kilo olarak hemde boy olarak çok büyük. Her şeyi geçtim o en iyi  proxylerden biri. Onu asla yenemezsin. Hatta ona saldırmaya cürret ettiğin için bir kaç kemiğini bile kırabilir.

Laughing Jack;

Dostum, sana gerçekten nasıl aşık oldu bilmiyorum. Bunun haklında da seksi kıçımdan bir şeyler uyduramayacağım ama üzülme. Diğerlerine nazaran daha iyi bir yerdesin. SENİ KENDİ KARNAVALINA HAPSETTİ! Neyseki yalnız değilsin orda hapsettiği diğer çocuklar var, onlarla konuşabilirsin. Tabii ki küçük zavallı bedenlerin ruhları çoktan kafayı sıyırmadılarsa. Seni sık sık ziyarete gelir. Ve evet. Her gelişinde yanında başka bir çocuk var. Deli gibi güldüğünü her yerde duyuyorsun. Büyük ihtimalle rüyalarına girer çünkü bu onun en iyi yaptığı şeylerden biri. Sana anlamsız kabuslar gösterir. Sadece rüyalarda değil, uyandığında da seni rahat bırakmaz. Sana sık sık halüsinasyon gösterir. Bu sayede sende delirir ve ona korkan gözlerle bakmak yerine onunla beraber gülebilirsin!

Merhabalar.
Sizi bilmem ama benim en hoşuma giden tepkiler yandere tepkileri.
Bölüm biraz geç kaldı kusura bakmayın. Yetiştirmem gereken ödevler vardı. Keyfimin kahyası yazmak istemezse bından sonraki bir kaç haftada böyle olabilir çünkü sınavlarım başlıyor ve bu dönemde biyolojiyle kimyadan kalırsam annem beni dövücek.
Bölümü nasıl buldunuz?
Bir sonraki tepki ne olsun?
Hangi karakterleri yapayım?
O kadar okuyonuz bir oy vereydiniz...

CREEPYPASTA TEPKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin