Tepki: Sinirli ve küfürbaz biriyiz. Yanımıza görevle ilgili konuşmaya gelen pastaya sinirlenip küfür ediyoruz.
Tepki için teşekkürler; just_coraUyarı: Argo kullanımı
Jason The Toymaker;
Jason hayatında ilk defa tanımadığı biriyle göreve çıkıyordu. Tabii bunu çok takmıyordu, olsun da bitsin kafasındaydı. Kimseyle uğraşmak istemiyordu. Görevle hiç ilgilenmemeyi hatta sen ona ne dersen onu yapıp evine dönmeyi planlıyordu çünkü hiç umrunda değildi. Sırf ihtiyaç hissettiği için en azından yanına gelip ne zaman harekete geçiceklerini sorup sorumluluk sahibi bir birey gibi görünmeyi ve umursamamaya devam etmeyi düşünüyordu. Ancak öyle olmadı. O senin yanına geldiği anda sen ona bağırıp küfürler etmeye başlayınca bir an afalları. Yani nasıl böyle konuşmaya cürret edebilirdin? Yinede Jason etrafta onu rezil edebileceğin başka biri olmadığı için seni şimdi 'boş' vericek ve iç çekip bıkkın gözler ile oradan ayrılacak ama emin ol onun saf nefretini kazanmayı başardın.
Jeff The Killer;
Birileriyle görevlere çıkmaktan nefret ederdi. Bu yüzden aklındaki plan tüm öldürme zevkini kendisi yapacak ve sana ise pislikleri toplama işini yükleyecekti. Böylece bir taşra iki kuş vurup olumlu yanından bakmaya çalıştı ancak disiplin asla onluk bir hareket değildi. Bu yüzden sana göreve giderken yanına başkasını bul adlı şiirini okumak için yanına geldi. Sen onu terslediğinde başta kafası karıştı. Devam etmeye çalıştı ama bu sefer sen onun sorumluluk alamayacak kadar tembel olduğu hakkında şikayet etmeye başladığında sinirlendi. Bu seferde o sinirlenip seni azarlamaya başladı ve bu büyük bir kavgaya dönüştü. Herkes Jeff gibi fevri biriyle kavgaya tutuşulmayacağını bilir fakat sen onun altında kalmayıp ona küfürler ediyordun. Jeff sonunda kendini kaybedip bıçağını çıkardı. Aklını o kadar kaybetmişti ki bir kaç gün evden uzakta kalmak zorunda kaldın. Senin iyiliğin için.
Eyeless Jack;
Uzatmayacağım, tamamen olsun bitsin kafasında ve ne kadar çabuk olursa Jack için o kadar iyi. Bu nedenle yanına geldi ve bu işi çabuk halletmek istediğini belirtti ama sen apaçık bir şekilde onun istediği şeyin senin umurunda olmadığını söyledin ve uzamasını tasvir eden bir kaç küfür ettin. Jack sakin bir insandır, ama ötelenmeye asla müsade etmez. O andan sonra asla konuşmadı. Sadece arkasını döndü ve gitti. Ama hiç beklemediği anda arkanda olacağından emin olabilirsin. Umursamaz olabilir ancak içinde çok fazla kin var. Sana bunu beslemekten çekinmeyecek. Sürekli sana suikast düzenlemeye çalışacak ve gece yatağına gelecek. Hayatının hatasını yaptın.
Jane The Killer;
Jane disiplinlidir. Nede olsa o bir suikastçı, her şey mükemmel olmalı ve tıkırında ilerlemeli. Seninle mükemmel planını paylaşmak- hayır bir saniye, sana mükemmel planını uygulaman gerektiğini söylemek için yanına geldi. Ama o sana planı anlatırken senin onu takmaman ve her cümleye başladığında gözlerini devirmen sinirlerini bozdu. Kavga etmemeniz gerekiyordu ancak senin ona durduk yere bağarıp küfür etmen bardağı taşıran son damla oldu. Şunu söylemeliyim, Jane sakin ve her şeyi alttan alan bir azize değil. Bu kaltak taşın altında kalır ama lafın altında asla. Bütün işine bağlılığını bir kenara atıp üzerine yürümeye başladı. Geri adım atabilirsin. Lütfen canını seviyorsan at.
Merhabalar.
Bu gün resmi olarak tatile girdik.
Kaç dersten kaldınız?
Ben sadece matematik ve biyolojiden kaldım ama bu yaz matematik eksiklerimi toparlamayı düşünüyorum çünkü eşit ağırlık seçtim.
Hava çok sıcak.
Umarım bu yaz güzel olur.
Bölüm hoşunuza gitti mi?
Oy vermeyi unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA TEPKİ
FanfictionOlabildiğince gerçekçi(?) tepkiler yazmaya çalışacağım. Tepki isteği alabilirim. Kadro; JEFF THE KİLLER JANE THE KİLLER TİCCİ TOBY MASKY HOODİE HOMİCİDAL LİU EYELESS JACK BEN DROWNED LAUGHİNG JACK JASON THE TOYMAKER RED ANGEL Diğer karakterleri belk...